Je weet wat voor schulden er bij de Spaanse clubs zijn, toch? Wil je dat ook in NL hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De kleine clubs weten dat ze nodig zijn voor de competitie, en zullen hun huid heus wel duur verkopen.
Maar dat de marktwaarde van een club zwaar meeweegt lijkt mij logisch.
Hoe dan ook zullen ook de kleinere clubs meeprofiteren van rijkere grote clubs. Transfersommen zullen stijgen, simpelweg omdat er meer besteed kan worden en er dus hoger tegen elkaar op geboden kan worden.
Ook de spelers zullen hiervan profiteren, want ook de geboden salarissen zullen stijgen.
Rara wie gaat dat betalen. Ik verwacht dat de kosten van een voetbal-abonnement binnen drie jaar verdubbeld zullen zijn.
Dat laatste sowieso, vraag me ook af of we er echt blij mee moeten zijn met zijn allen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De kleine clubs weten dat ze nodig zijn voor de competitie, en zullen hun huid heus wel duur verkopen.
Hoe dan ook zullen ook de kleinere clubs meeprofiteren van rijkere grote clubs. Transfersommen zullen stijgen, simpelweg omdat er meer besteed kan worden en er dus hoger tegen elkaar op geboden kan worden.
Ook de spelers zullen hiervan profiteren, want ook de geboden salarissen zullen stijgen.
Rara wie gaat dat betalen. Ik verwacht dat de kosten van een voetbal-abonnement binnen drie jaar verdubbeld zullen zijn.
Ik heb een EL abonnement, maar zodra het nog duurder wordt kijk ik wel illegale streams hoor. De Feyenoord-thuis wedstrijden kijk ik in De Kuip en de uit-wedstrijden kijk ik dan wel in de kroeg De overige wedstrijden kijk ik wel op een pixelstream, laat me niet nog meer uitzuigen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben, vind ik 100 euro voor een seizoensabo (bijna 11 maanden) niet heel erg duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een EL abonnement, maar zodra het nog duurder wordt kijk ik wel illegale streams hoor. De Feyenoord-thuis wedstrijden kijk ik in De Kuip en de uit-wedstrijden kijk ik dan wel in de kroeg De overige wedstrijden kijk ik wel op een pixelstream, laat me niet nog meer uitzuigen.
In de kroeg kijken is ook duur (afhankelijk van je consumptiegedrag)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een EL abonnement, maar zodra het nog duurder wordt kijk ik wel illegale streams hoor. De Feyenoord-thuis wedstrijden kijk ik in De Kuip en de uit-wedstrijden kijk ik dan wel in de kroeg De overige wedstrijden kijk ik wel op een pixelstream, laat me niet nog meer uitzuigen.
Was ook meer bij wijze van, bij maten kijken is gratis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de kroeg kijken is ook duur (afhankelijk van je consumptiegedrag)
En je mag er niet bij roken (binnen dan)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de kroeg kijken is ook duur (afhankelijk van je consumptiegedrag)
Er zit een grens aan wat er gevraagd kan worden voor een abonnement, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
In 90% van de kroegen wordt er gewoon weer gerookt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En je mag er niet bij roken (binnen dan)
Dat zal best, maar dan hoor ik bij die 20%. Op dit moment kan ik elke cent goed gebruiken als arme student.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit een grens aan wat er gevraagd kan worden voor een abonnement, tuurlijk.
Maar de 15 euro per maand die je nu betaalt gaat echt binnen afzienbare tijd verdubbeld worden, reken daar maar op.
Mochten er dan let's say 20% abonnees afhaken, is de totaal opbrengst nog steeds een stuk hoger.
Geen idee, kom er nooit meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In 90% van de kroegen wordt er gewoon weer gerookt.
Ik denk dat bij een verdubbeling er juist meer dan de helft van de abonnees afhaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de 15 euro per maand die je nu betaalt gaat echt binnen afzienbare tijd verdubbeld worden, reken daar maar op.
Mochten er dan let's say 20% abonnees afhaken, is de totaal opbrengst nog steeds een stuk hoger.
Dat bedoel ik dus ook, het is Immers. Iemand als Clasie op die positie had de ruimte al gezien en met max. 2 balcontacten Fernandez weg kunnen sturen, al had er wel vaart in moeten liggen. Fernandez was op snelheid en de verdedigers niet. Maar je ziet Immers gewoon pas 1-2 seconden later kijken als hij de bal heeft...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef SlamD het volgende:
[..]
Dit moment? Onzin.
- Fernandez liep de andere kant al op (en zou op het verkeerde been gestaan hebben).
- Er stonden 2 verdedigers op gelijke hoogte.
- Er lag amper ruimte tussen de laatste linie en de keeper.
Wellicht had Dick Jaspers een mooie trekstoot kunnen geven met precies genoeg tegeneffect, maar, Jezus, je hebt het hier over Tim Immers.
Immers speelde niet geweldig, maar je hoeft hem niet nog slechter te maken.
Gelukkig heb ik nooit vast gerookt. Afentoe een jointje en daar blijft het bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En je mag er niet bij roken (binnen dan)
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar het enige wat ik vroeger kon als nummer 10 was precies wat Immers niet kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, het is Immers. Iemand als Clasie op die positie had de ruimte al gezien en met max. 2 balcontacten Fernandez weg kunnen sturen, al had er wel vaart in moeten liggen. Fernandez was op snelheid en de verdedigers niet. Maar je ziet Immers gewoon pas 1-2 seconden later kijken als hij de bal heeft...
Ik ben geen trainer of tactisch vernuft, maar er zijn genoeg spelers die dat soort ballen wel durven te proberen.
Nationale feestdag zodra we van Mart en Sjek af zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat er eerder abonnees bíj zullen komen, zodra het studio sport bastion om 19:00 gesloopt is.
Zeker weten van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat bij een verdubbeling er juist meer dan de helft van de abonnees afhaken.
Net zoals die 1 miljoen kijkers die wegbleven bij Talpa en terugkwamen naar NOS zeker?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat er eerder abonnees bíj zullen komen, zodra het studio sport bastion om 19:00 gesloopt is.
Dat is ook mijn punt. In mijn ogen (let op, mijn mening) heeft Immers dat inzicht niet en ook niet die steekpass die juist zo belangrijk is met spitsen als Fernandez. Laatstgenoemde is geen sterke kaatser, maar ligt op de loer voor lege ruimtes - en die moet je zien én durven geven als speler erachter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar het enige wat ik vroeger kon als nummer 10 was precies wat Immers niet kan.Goede aannemen, kappen, draaien en een steekpass geven. En dat is imo wat je in een nummer 10 moet hebben, iets wat Tony allemaal wel heeft. En ik heb ook het idee dat Immers het gewoon niet ziet ipv niet durft.
Sjek en Gijp zullen wel op de buis blijven lullen, maar de 'luxe' om zonder onderbrekingen in een uur tijd alle samenvattingen te kunnen zien is binnenkort wel afgelopen. Al die extra miljoenen voor de clubs moeten toch ergens vandaan komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nationale feestdag zodra we van Mart en Sjek af zijn.
Het is natuurlijk gewoon wachten op de eerste goede uploaders die alles, geknipt en wel, om 21:00 oid online gooien. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten van niet.
De content wordt namelijk én exclusiever én beter.
Vooral dat eerste gaat aantikken. Het is volgend jaar afgelopen met de uitgebreide samenvattingen zonder reclames tussendoor om 19:00 uur.
Als je kijkt naar hoe Fernandez op dat moment kijkt, weet je ook dat dat niet zinvol was geweest, hij keek helemaal niet meer naar de bal, was aan het uitlopen van het eerdere aanbieden, als die pass was gegeven EN was aangekomen, was Fernandez verrast geweest en had t ook niets geworden...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken natuurlijk, maar het enige wat ik vroeger kon als nummer 10 was precies wat Immers niet kan.Goede aannemen, kappen, draaien en een steekpass geven. En dat is imo wat je in een nummer 10 moet hebben, iets wat Tony allemaal wel heeft. En ik heb ook het idee dat Immers het gewoon niet ziet ipv niet durft.
Ik heb het niet over dat moment. Ik heb Immers volgens mij geen 1 goede steekbal zien geven deze 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe Fernandez op dat moment kijkt, weet je ook dat dat niet zinvol was geweest, hij keek helemaal niet meer naar de bal, was aan het uitlopen van het eerdere aanbieden, als die pass was gegeven EN was aangekomen, was Fernandez verrast geweest en had t ook niets geworden...
Idd, ik denk eerder dat meer mensen de wedstrijden zullen gaan downloaden dan dat er meer verdiend gaat worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon wachten op de eerste goede uploaders die alles, geknipt en wel, om 21:00 oid online gooien. Niks aan de hand.
Mwah, dat dan weer niet. Groot deel van de mensen weet niet eens hoe ze youtube moeten gebruiken hoor. Maar voor mijzelf maakt het niet uit, aangezien ik wel kan zoeken op het internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, ik denk eerder dat meer mensen de wedstrijden zullen gaan downloaden dan dat er meer verdiend gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |