abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:18:15 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115290809
Of is sky niet een kabelaar als UPC maar gewoon een mogelijkheid om je zenderpakket uit te breiden? Dat wordt mij niet echt duidelijk. In dat geval is 50 euro toch wel aan de forse kant namelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115290870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oe, nu zitten we dus al op 23.50. In helpmefok land is dat dus blijkbaar 91 euro :')
A) Edit
B) Wat begrijp je niet van 'alle wedstrijden kunnen zien'. Bij dit pakket is er maar een selectie van de wedstrijden beschikbaar.

Verder ga ik nu echt niet meer op je in kleutertje. Je kent je feiten niet en loopt oeverloos de schreeuwlelijk uit te hangen zonder feitelijke onderbouwing. Hekelt de verdubbeling van tv-rechten voor clubs want je mag Murdoch niet. Nou sorry hoor. Wat een onnozel figuur ben je dan.
pi_115290880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
Of is sky niet een kabelaar als UPC maar gewoon een mogelijkheid om je zenderpakket uit te breiden? Dat wordt mij niet echt duidelijk. In dat geval is 50 euro toch wel aan de forse kant namelijk.
Sky is een ziggo/upc achtige idd.
pi_115290902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

A) Edit
B) Wat begrijp je niet van 'alle wedstrijden kunnen zien'. Bij dit pakket is er maar een selectie van de wedstrijden beschikbaar.

Verder ga ik nu echt niet meer op je in kleutertje. Je kent je feiten niet en loopt oeverloos de schreeuwlelijk uit te hangen zonder feitelijke onderbouwing. Hekelt de verdubbeling van tv-rechten voor clubs want je mag Murdoch niet. Nou sorry hoor. Wat een onnozel figuur ben je dan.
:W Waar blijft die docu btw?
pi_115290928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

A) Edit

Als mensen echt 90 euro of meer per maand voor hun benodigde wekelijkse portie voetbal moeten betalen vind ik het niet zo raar dat mensen Murdoch niet mogen hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115290955
Discusseren over de prijzen van voetbalzenders in Engeland in een Feyenoord topic :')
pi_115290960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef Caland het volgende:
Ze gebruiken o.a. het netwerk van BT zoals hier Tele2 vroeger televisie had via een speciale decoder. Dus ja, dat is apart. Maar dat snappen sommige individuen hier niet.
pi_115290990
Volgens de Sky site kost het volledige sport pakket 21 pond extra bij een entertainment pakket. Geen idee wat die kosten.
pi_115291012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Tito_Makani het volgende:
Discusseren over de prijzen van voetbalzenders in Engeland in een Feyenoord topic :')
Compleet mee eens. Ik ga hier ook niet meer mee verder. De nozele mensen komen er zelf wel achter, de onnozelen geloven hun eigen wereldbeeld maar.

He. Feyenoord komende 12 jaren verzekerd van gemiddeld 8 miljoen per jaar extra. Iedereen in hosannastemming? :)
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 15:23:12 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115291026
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oe, nu zitten we dus al op 23.50. In helpmefok land is dat dus blijkbaar 91 euro :')
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 15:23:51 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115291047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Compleet mee eens. Ik ga hier ook niet meer mee verder. De nozele mensen komen er zelf wel achter, de onnozelen geloven hun eigen wereldbeeld maar.

He. Feyenoord komende 12 jaren verzekerd van gemiddeld 8 miljoen per jaar extra. Iedereen in hosannastemming? :)
Zeker :Y
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:24:08 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291062
quote:
Meer gelden uit televisierechten voor Feyenoord.

Feyenoord is de komende jaren verzekerd van aanzienlijk meer gelden uit de verkoop van televisierechten dan tot dusver het geval was.

Volgens algemeen directeur Eric Gudde ontvangt de club de komende twaalf jaar elk seizoen enkele miljoenen meer uit de mediabaten dan tot dusver het geval is. Afhankelijk van de sportieve resultaten die worden geboekt zal voor Feyenoord al snel zelfs sprake zijn van een verdubbeling van de mediabaten.

Het goede nieuws is te danken aan een belang van 51 procent dat FOX International Channels (FIC) heeft genomen in Eredivisie Media & Marketing (EMM) en daarmee tevens in Eredivisie Live, de zender waarop alle competitiewedstrijden van Feyenoord wekelijks live te zien zijn. EMM is het mediabedrijf dat in 2008 is opgericht door de clubs uit de Eredivisie en Endemol, FOX International Channels maakt deel uit van een internationaal gezelschap van bewezen, geslaagde sportzenders in onder meer Amerika, Latijns-Amerika, Azië, Duitsland en Engeland. EMM liet woensdagochtend in een persverklaring weten dat de Eredivisie de kennis en kunde van FOX optimaal kan benutten om het voetbalkanaal versneld te laten groeien. Eerder bracht FOX onder meer in Engeland, Duitsland en Italië de exploitatie van voetbal al op een aanzienlijk hoger niveau.

Het meerjarig contract met de NOS wat betreft de samenvattingsrechten van de Eredivisie loopt nog gedurende het seizoen 2012-2013. Er zijn nog geen afspraken gemaakt over de periode daarna.
Volgens de directie van Feyenoord zullen de extra inkomsten in eerste instantie worden gebruikt om te zorgen voor een verdere verbetering van het (negatieve) eigen vermogen van de club.
Feyenoord.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291085
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Indien EDL betaalbaar blijft, :Y

Wat houdt dat eigenlijk in voor de schuldenpositie van Feyenoord als we aannemen dat ze elke extra cent daar heen doen?
  Forum Admin woensdag 8 augustus 2012 @ 15:26:23 #264
35723 crew  GGMM
pi_115291152
Goed, over Feyenoord weer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115291170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:

Wat houdt dat eigenlijk in voor de schuldenpositie van Feyenoord als we aannemen dat ze elke extra cent daar heen doen?
Ik heb ooit gelezen dat er nog ongeveer 30 miljoen schuld is. Met 5 miljoen extra per jaar, dat langzaam oploopt naar ongeveer 11 miljoen, dus 8 miljoen gemiddled over 12 jaar, betekent het dat we in ongeveer 5 jaar schuldenvrij zijn als we verder niets doen aan de schulden zoals transfers / bezuinigen et cetera.
pi_115291184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Indien EDL betaalbaar blijft, :Y

Dat Feyenoord over een jaar of 6 schuldenvrij is denk ik?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115291209
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef GGMM het volgende:
Goed, over Feyenoord weer.
Ik zie dat je moderator bent en het valt me een beetje tegen dat uitgerekend de eerste post waarin een bron wordt genoemd met daarin de kosten van engeland wordt weggehaald. Maargoed, de discussie hoort hier inderdaad niet thuis dus je hebt een punt.
pi_115291224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Ik heb ooit gelezen dat er nog ongeveer 30 miljoen schuld is. Met 5 miljoen extra per jaar, dat langzaam oploopt naar ongeveer 11 miljoen, dus 8 miljoen gemiddled over 12 jaar, betekent het dat we in ongeveer 5 jaar schuldenvrij zijn als we verder niets doen aan de schulden zoals transfers / bezuinigen et cetera.
En dat is enkel en alleen de extra rechten inkomsten :+. Met andere woorden... Alle andere inkomsten kunnen dus gebruikt worden voor transfers en dergelijke *O*
pi_115291228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord.nl
Echt man, zijn wij de enigen met een bodemloze put :{
BFF met GGMM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:28:06 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Koffiedik kijken. Wellicht grijpen clubs deze gelden aan om spelers hogere salarissen aan te bieden bijvoorbeeld. Daarin zal Feyenoord ook weer mee moeten gaan wil je een sterke onderhandelingspositie blijven houden. Ik noem maar wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Koffiedik kijken. Wellicht grijpen clubs deze gelden aan om spelers hogere salarissen aan te bieden bijvoorbeeld. Daarin zal Feyenoord ook weer mee moeten gaan wil je een sterke onderhandelingspositie blijven houden. Ik noem maar wat.
De eredivisie nv heeft toch een salaris cap opgelegd?
pi_115291291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

6 jaar als er sprake is van een rechte stijgingslijn. Dus de komende 12 jaar komt er 0,5 miljoen per jaar bovenop dat startbedrag van 5 miljoen.

5
5,5
6
6,5
7
7,5

31,5 miljoen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:29:25 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De eredivisie nv heeft toch een salaris cap opgelegd?
Uh, nee? Hoe kom je daar nou weer bij. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Uh, nee? Hoe kom je daar nou weer bij. _O-
Ik meende dat gehoord te hebben. Een cap van een x-percentage van het totale budget wat aan salarissen uitgegeven mocht worden. Ivm de saneringen, etc.
pi_115291384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

De post op Feyenoord.nl laat zien dat ze dat niet echt van plan zijn. En de technisch directeur wil ook niet tot het maximale gaan wat betreft mathijssen, dus dat zie ik hem ook niet met andere spelers doen om eerlijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')