Waarom niet? Mooie club, mooi stadion, mooie achterban. En sowieso één van de mooiste clubliederen die er bestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is City een mooie club? Ik vind het maar triest dat ze door die sjeik eindeloos met geld kunnen smijten.
En ben Chelsea zijn het russen. Wat dat betreft is die Engelse competitie erg Engels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie club, mooi stadion, mooie achterban. En sowieso één van de mooiste clubliederen die er bestaan.
Wat kan mij die sjeiks nou schelen.Overigens zijn het bij United Amerikanen die de dienst uitmaken..
Maar bij United bepaalt Ferguson nog altijd het transferbeleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie club, mooi stadion, mooie achterban. En sowieso één van de mooiste clubliederen die er bestaan.
Wat kan mij die sjeiks nou schelen.Overigens zijn het bij United Amerikanen die de dienst uitmaken..
ik denk het #9 gewoon wordt, want Berbatov moet toch weg en is zijn plek totaal kwijt daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:27 schreef Dos37 het volgende:
Wel jammer dat er geen mooie rugnummers meer vrij zijn voor Robin, alleen 20 en 2 het zal die eerste wel worden.
de EPL/BPL zoals die in '92 is gevormd, is ook nog nooit gewonnen door een Engelse managerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En ben Chelsea zijn het russen. Wat dat betreft is die Engelse competitie erg Engels.
boo-fucking-hooquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef tong80 het volgende:
Bouchra zei enkele maanden geleden in de Britse pers te hopen dat Robin bij Arsenal zou blijven, zodat hun twee kinderen niet naar een andere school hoefden en bij hun Londense vrienden in de buurt konden blijven.
quote:'Vereerde' Van Persie tekent voor vier jaar bij United
Robin van Persie mag zich speler van Manchester United noemen. Twee dagen nadat de recordkampioen met Arsenal een akkoord bereikte over een transfersom, maakt United op de website van de club bekend dat de transfer van de Nederlander is afgerond. Van Persie heeft voor vier seizoenen getekend: "Het is een eer om hier te tekenen", aldus de aanvaller.
United betaalt naar verluidt 25,5 miljoen euro voor Van Persie, wiens contract bij Arsenal nog een jaar doorliep. De transfersom kan nog oplopen tot dertig miljoen euro. De 29-jarige Van Persie werd donderdagavond medisch gekeurd in het Bridgewater Hospital en omdat er geen problemen aan het licht kwamen, kon hij een dag later zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract bij United.
Van Persie speelde acht seizoenen voor Arsenal en kwam in die periode tot 96 doelpunten in 194 competitiewedstrijden. Vorig seizoen werd de Rotterdammer met dertig doelpunten topscorer van de Premier League. "Ik kan niet wachten tot we beginnen", zei Van Persie. "Ik kijk ernaar uit om in de voetsporen van enkele geweldige spitsen te treden. Ik hoop met dit team veel prijzen te kunnen winnen."
Sir Alex Ferguson is in zijn nopjes met de komst van Van Persie, die maandag al zijn debuut kan maken voor United in de uitwedstrijd bij Everton. "Hij is een aanvaller van wereldklasse, die zichzelf al heeft bewezen in de Engelse competitie en in het Europese voetbal", zei Ferguson. "We hoeven hem niet voor te stellen aan onze fans, want iedereen weet wat hij kan."
nummer 2 is niks voor hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 2 en 20 nog over waren?
nee niet zeker, of in de winterstop, maar vooralsnog zit ie bij de selectiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef sylvietjoo het volgende:
Berba zal toch zeker vertrekken? Nr 9 heeft die?
Hij lijkt net zo'n koerierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Ook nog in dat ugly DHL trainings shirt
3 van de dodelijkste aanvallers van de PL in 1 fotoquote:
quote:Asked about pairing Rooney with Van Persie, Ferguson said: ‘They’re two fantastic players and it’s great to have them both. What gives us even more strength are the combinations I have up front. If you go back to the 1999 season when I had Dwight and Andy, Teddy and Ole Gunnar, they were the four best strikers in Europe.
‘I think I’m getting towards that now. I’ve got Chicharito, Wayne, Robin, Danny Welbeck and Kagawa. It’s a fantastic collection of players — hopefully I pick the right combinations. It’s great to have a player of Van Persie’s quality come into the squad.
Want? zo'n arrogant balletje die z'n club verraad?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef VanishedEntity het volgende:
jullie laten je ook weer gruwelijk kennen hoor...
Niet echt, meer van AZ naar Ajax oid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is van Ajax naar Feyenoord gaan, dat doe je gewoon niet.
Geldwolf.
Precies, geldwolf slaat nergens op. Logisch dat hij eindelijk voor de prijzen wil spelen, Arsenal mag alleen maar blij zijn dat hij nog zo lang is gebleven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt, meer van AZ naar Ajax oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |