Rooney komt gewoon om Van Persie heen te spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef vincerusso het volgende:
zou zijn egotje het kunnen handelen dat Rooney, Giggs, Scholes etc bovenaan de pikorde staan![]()
![]()
![]()
Hij is niet de enige sterspeler , het team draait ook om anderen en daar kan meneertje niet tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, Rooney speelt op 10 en Giggs en Scholes op het middenveld.
Hij zal toch wel zeer bewust zijn van het feit dat er meerdere sterspelers bij United spelen voordat hij z'n krabbel zet(te). Je zit nu gewoon te bashen omdat het kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij is niet de enige sterspeler , het team draait ook om anderen en daar kan meneertje niet tegen
afgelopen jaar was toevallig ook zijn allerbeste jaar.... en ik hoop voor hem dat fergie hem een paar keer helemaal met de grond gelijkmaakt zodat ie ook zijn plaats weetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Hij zal toch wel zeer bewust zijn van het feit dat er meerdere sterspelers bij United spelen voordat hij z'n krabbel zet(te). Je zit nu gewoon te bashen omdat het kan.
Overigens had hij bij Arsenal ook grote namen om zich heen, behalve dan afgelopen jaar.
Fergie weet wel raad met dat soort spelers, daar hoef je niet over in te zitten, dat is niet zo'n kneedbare huilbaby als Wenger. Van Persie weet ook wel dat hij z'n sterallures bij Arsenal moet laten liggen met z'n vertrek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
afgelopen jaar was toevallig ook zijn allerbeste jaar.... en ik hoop voor hem dat fergie hem een paar keer helemaal met de grond gelijkmaakt zodat ie ook zijn plaats weet
iemand die zo gepamperd is ? ik denk dat die ouwe nog een paar keer 2 centimeter van zijn oor moet brullen om hem tam te krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Fergie weet wel raad met dat soort spelers, daar hoef je niet over in te zitten, dat is niet zo'n kneedbare huilbaby als Wenger. Van Persie weet ook wel dat hij z'n sterallures bij Arsenal moet laten liggen met z'n vertrek.
Je volgt United niet echt geloof ik he? Fergusson heeft voor hetere vuren gestaan (Beckham, Cantona en in zekere zin ook Rooney en Ferdinand waren geen van alle makkelijke jongens/jongens zonder allure). RvP zal heel snel z'n plek weten bij Fergie, die is echt niet zo vergevingsgezind als Wenger en dat weet RvP ook wel, want voor hem genoeg anderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
iemand die zo gepamperd is ? ik denk dat die ouwe nog een paar keer 2 centimeter van zijn oor moet brullen om hem tam te krijgen
met die ouwe moet je niet sollen nee (Stam , Rvn , tevez etc) en nog steeds vraag ik me af of de heer RVP dat wel weet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Je volgt United niet echt geloof ik he? Fergusson heeft voor hetere vuren gestaan (Beckham, Cantona en in zekere zin ook Rooney en Ferdinand waren geen van alle makkelijke jongens/jongens zonder allure). RvP zal heel snel z'n plek weten bij Fergie, die is echt niet zo vergevingsgezind als Wenger en dat weet RvP ook wel, want voor hem genoeg anderen.
Jij hebt echt issues he met hem? Heeft ie je vriendinnetje vroeger afgepakt soms?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
afgelopen jaar was toevallig ook zijn allerbeste jaar.... en ik hoop voor hem dat fergie hem een paar keer helemaal met de grond gelijkmaakt zodat ie ook zijn plaats weet
quote:Breaking news: RVP has failed his medical at Manchester united, doctors say its a back problem from carrying Arsenal last year
"Robin has entered Wayne Manor"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:44 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Fatman & Robin.[ afbeelding ]
Ook al kijk ik door een rode bril, hoe kun je hem nou naar City willen zien gaan. Die kerel kwijnt daar weg op de bank met de voorhoede die ze daar op dit moment hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef inZanity het volgende:
Toch jammer. Had m liever naar City zien gaan. Niettemin gaat dit een geweldige combi worden natuurlijk. Die gaat echt vlammen daar.
Debielenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef tong80 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rts-Van-Persie.dhtml
begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef tong80 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rts-Van-Persie.dhtml
Omdat City een prachtige club is itt United wat echt een van de grootste kutclubs van Europa is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ook al kijk ik door een rode bril, hoe kun je hem nou naar City willen zien gaan. Die kerel kwijnt daar weg op de bank met de voorhoede die ze daar op dit moment hebben.
Waarom is City een mooie club? Ik vind het maar triest dat ze door die sjeik eindeloos met geld kunnen smijten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat City een prachtige club is itt United wat echt een van de grootste kutclubs van Europa is.
Overigens zou Van Persie ook bij City gewoon een basisplek hebben gehad.
op hem ingaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is City een mooie club? Ik vind het maar triest dat ze door die sjeik eindeloos met geld kunnen smijten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |