abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115630291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 01:29 schreef Equites het volgende:

[..]

Rooney en Van Persie gaan elkaar perfect aanvullen, dat voel ik gewoon. United is zowat verzekerd van het kampioenschap. Zolang Robin en Rooney fit blijven! Anders halen ze Walcott er ook bij hehehehe.
En hoe gaan ze elkaar precies aanvullen? Persie en Rooney zijn beide in de bal komende spitsen vanuit de punt. Rooney is echter een slag beter in het versturen van de steekpass en heeft een beter schot vanuit de tweede lijn. Persie daarentegen rendeert het beste als hij vanuit elke hoek op het veld vanaf de punt een bal krijgt. Dat gaat niet lukken vanwege Rooney.
pi_115632492
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:11 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja nu kotsen ze hem uit he, maar vorig jaar heeft ie in ze eentje hun team gered. Rot lekker op met die kut supporters. DIe jongen heeft alles gegeven voor Arsenal en wil ook welles prijzen winnen. Gelijk heeft hij. Dat gaat niet gebeuren bij Arsenal dus dat moet je als trouwe fans hem ook gewoon gunnen. DIt krijgt Robin als dank. Als ik Robin was konden jullie met z'n allen de schijt krijgen.
The bottom line is that I want to win trophies with Arsenal, not with anybody else. I know you can win trophies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way and in an Arsenal shirt.

‘I’m sure I could win things at another team in another country, but would it feel like our trophy, my trophy? I’m not sure it would. Anything we win here will come from the heart and that’s what I want. It’s my dream and I see no point in speaking about other teams when I have these dreams. I think other people know that about me; I’m just hungry to win with Arsenal and that’s it – Robin van Persie, February 2011

^
Een beetje uitkotsen mag wel, toch? ;)
all your heroes are whores
pi_115632594
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

The bottom line is that I want to win trophies with Arsenal, not with anybody else. I know you can win trophies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way and in an Arsenal shirt.

‘I’m sure I could win things at another team in another country, but would it feel like our trophy, my trophy? I’m not sure it would. Anything we win here will come from the heart and that’s what I want. It’s my dream and I see no point in speaking about other teams when I have these dreams. I think other people know that about me; I’m just hungry to win with Arsenal and that’s it – Robin van Persie, February 2011

^
Het is in het voetbal ALTIJD zo dat wanneer er dit soort dingen worden gezegd de speler volgend seizoen hartstikke pleite is. Mediatraining weetjewel.

Bovendien ga je voorbij aan het nieuwtje van een maand of 2 geleden dat Wenger en vPersie een flink verschil in inzicht hadden over hoe Arsenal prijzen moest gaan pakken.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_115632638
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef pietpietpiet101 het volgende:

[..]

Nee, hoeveel kostten Carrol en Torres ookal weer?
Torres en Carrol zijn allebei een stuk jonger en hadden beiden een nog langer lopend contract. RvP zijn contract loopt volgend seizoen af, hij is al 29 en is toch behoorlijk blessuregevoelig. Ik vind 20mln pond dan toch behoorlijk veel geld, maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat ie heel blijft daar en veel gaat scoren. Blij dat ie in ieder geval naar Utd is gegaan en niet naar City of Juve.
pi_115632662
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is in het voetbal ALTIJD zo dat wanneer er dit soort dingen worden gezegd de speler volgend seizoen hartstikke pleite is. Mediatraining weetjewel.

Bovendien ga je voorbij aan het nieuwtje van een maand of 2 geleden dat Wenger en vPersie een flink verschil in inzicht hadden over hoe Arsenal prijzen moest gaan pakken.
Nee, ga ik niet aan voorbij. Het ging erom dat dat citaat een jaar geleden was gedaan, en niet 8 jaar geleden. Dat er dan in die 2 maanden wat veranderd, a la, maar dan is hij wel heel snel vertrokken voor iemand die zo graag wou winnen met Arsenal... (en dat 'verschil in inzicht' schijnt een hele reeks eisen te zijn geweest die niet bepaald haalbaar waren).

Maar je hebt wel gelijk - zo gaat dat in het voetbal. Hoeven we het nog niet leuk te vinden ;)
pi_115632682
quote:
It is understood Van Persie was encouraged by the arrivals of Germany forward Lukas Podolski, France striker Olivier Giroud and Spain midfielder Cazorla - to the point where he was open to the idea of staying with or without a new contract.

But Wenger pulled him aside shortly before Sunday's friendly victory over Cologne, told him he would be sold if a deal could be reached and informed the Dutchman he was no longer part of his plans.
:{
know'm sayin?
word? word.
pi_115632745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef alors het volgende:

[..]

Als dit waar is word je toch echt misselijk van Wenger en het bestuur :r
pi_115632750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet.
pi_115632915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet.
Als het van die pauperbladen zou ik ook mijn twijfels hebben, maar het is van de BBC, ik weet niet of je die wedstrijd gezien hebt, maar hij liep er echt als een zombie bij. Vermaelen is ook geinterviewd na de wedstrijd gister en was ook geschokt door het feit dat hij naar ManU ging, terwijl zij toch wel close zijn...
know'm sayin?
word? word.
pi_115633535
Hm dat heb ik niet gezien. Dat het een raar verhaal blijft, is in ieder geval zeker. Alsof Wenger hem weggestuurd heeft... misschien was hij niet blij met z'n statement? Wie weet. Ik zou nou wel 's graag willen weten hoe het echt zit. Wie belt Robin effe? ;)
pi_115633807
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:30:39 #112
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115633988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Als dit waar is word je toch echt misselijk van Wenger en het bestuur :r
nee.
want het hele jaar met een speler rondlopen die er eigenlijk niet meer wil(de) zijn, is niet handig.
zie El Hamdaoui bij Ajax. Die bleek toch nutteloos en drukte op het salaris. Arsenal wil al niet te veel geld daaraan uitgeven, dus dit is misschien wel heel slim...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115634123
Compleet vergelijkbaar ook, ja. Die twee situaties.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115634157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:30 schreef TBakkert het volgende:

[..]

nee.
want het hele jaar met een speler rondlopen die er eigenlijk niet meer wil(de) zijn, is niet handig.
zie El Hamdaoui bij Ajax. Die bleek toch nutteloos en drukte op het salaris. Arsenal wil al niet te veel geld daaraan uitgeven, dus dit is misschien wel heel slim...
Ik reageerde op de quote waar staat dat Rvp na de aankopen misschien toch wel wilde blijven:

quote:
to the point where he was open to the idea of staying with or without a new contract.
Hij wilde dus misschien toch verlengen maar wenger wilde hem dus sowieso verkopen (waarschijnlijk om de tranfers te kunnen betalen). Totaal andere situatie als met El Hamdaoui
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:36:29 #115
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115634172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Ik reageerde op de quote waar staat dat Rvp na de aankopen misschien toch wel wilde blijven:

[..]

Hij wilde dus misschien toch verlengen maar wenger wilde hem dus sowieso verkopen (waarschijnlijk om de tranfers te kunnen betalen). Totaal andere situatie als met El Hamdaoui
sorry, verkeerd gelezen :*
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115634434
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115634698
Zei Van Persie ook niet dat hij ooit weer terugkeert bij Feyenoord?
Hoeveel jaar heeft hij dan nog te gaan voor hij te oud is voor het
voetbal?

Kuyt heeft al laten merken dat zijn liefde voor Feyenoord toch niet zo
diep zit als dat hij voordeed gezien zijn transfer naar Fenerbahçe SK.
pi_115634758
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:54 schreef Iwanius het volgende:

Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115634909
quote:
voetbal?

Excelsior was dat:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Excelsior.dhtml
pi_115637341
quote:
voetbal?

Dat vind ik zo'n kromme redenatie he, laat Kuyt en v. Persie nu nog maar even lekker cashen en zich later op andere manieren bezig houden met Feyenoord en Excelsior. Je hebt straks 2 prima oud spelers die na de benodigde papieren prima spitsentrainers kunnen worden bijvoorbeeld. Daar hebben die clubs op de lange termijn meer aan dan wanneer ze nog een jaartje voor wat zakgeld in een team spelen waar zij verantwoordelijk voor elk verlies worden gehouden.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_115637731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n kromme redenatie he, laat Kuyt en v. Persie nu nog maar even lekker cashen en zich later op andere manieren bezig houden met Feyenoord en Excelsior. Je hebt straks 2 prima oud spelers die na de benodigde papieren prima spitsentrainers kunnen worden bijvoorbeeld. Daar hebben die clubs op de lange termijn meer aan dan wanneer ze nog een jaartje voor wat zakgeld in een team spelen waar zij verantwoordelijk voor elk verlies worden gehouden.
Kuyt als spitsentrainer :')
pi_115638758
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:11 schreef Equites het volgende:

[..]

Ja nu kotsen ze hem uit he, maar vorig jaar heeft ie in ze eentje hun team gered. Rot lekker op met die kut supporters. DIe jongen heeft alles gegeven voor Arsenal en wil ook welles prijzen winnen. Gelijk heeft hij. Dat gaat niet gebeuren bij Arsenal dus dat moet je als trouwe fans hem ook gewoon gunnen. DIt krijgt Robin als dank. Als ik Robin was konden jullie met z'n allen de schijt krijgen.
Hij heeft echt niet alles gegeven hoor. :')

Hij heeft welgeteld 1 topseizoen de voorgaande jaren voor het grootste gedeelte geblesseerd. Na 1 topseizoen meteen willen vertrekken is hypocriet.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:06:10 #123
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_115638838
zou zijn egotje het kunnen handelen dat Rooney, Giggs, Scholes etc bovenaan de pikorde staan :') :') :') :')
pi_115638891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

^
Achteraf gezien was die uitspraak hypocriet.

Zo ook tijdje geleden een groot interview gelezen in de nusport. Dat hij niet wist of hij dezelfde clubsfeer bij een andere club zou voelen en dat zeker meespeeld.

Achteraf dus bullshit.....
pi_115638987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef vincerusso het volgende:
zou zijn egotje het kunnen handelen dat Rooney, Giggs, Scholes etc bovenaan de pikorde staan :') :') :') :')
Dat slaat nergens op, Rooney speelt op 10 en Giggs en Scholes op het middenveld.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')