Dat heet 'fatsoen'. Als je iemand raakt neem je minimaal de moeite om uit te stappen om te kijken of hij misschien WEL schade heeft, zodat je dat kunt regelen. Je naait er niet vol gas tussenui, tenzij er meer aan de hand is, zoals bv onverzekerd rondrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef rival het volgende:
geen schade? waar maak je je dan druk om? bumpers zijn gemaakt om tegen een klein stootje te kunnen....
misschien merkte hij het niet eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat heet 'fatsoen'. Als je iemand raakt neem je minimaal de moeite om uit te stappen om te kijken of hij misschien WEL schade heeft, zodat je dat kunt regelen. Je naait er niet vol gas tussenui, tenzij er meer aan de hand is, zoals bv onverzekerd rondrijden.
Bull. Ze stonden al in de file, dus dat maakte ook geen ruk uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef brulaap112 het volgende:
Niks aan de hand toch in dit geval.. Uitstappen e.d. krijg je enorme files van. Nooit die A naar Beter reclame gezien?
Inderdaad, schijt aan rechtsgevoel en eigenwaarde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef rival het volgende:
geen schade? waar maak je je dan druk om? bumpers zijn gemaakt om tegen een klein stootje te kunnen....
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon die aangiften doen TS.
Aso's in het verkeer
Je staat toch niet bumper aan bumper?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Achteruitrijden in een file?????? Hoe kan dat dan??
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Je staat toch niet bumper aan bumper?
Nouja zoiets had ik gisteravond al: "laat maar zitten". Eigenlijk was het ook zo raar dat hij ineens achteruit reed en mij raakte, dat ik ook lichtelijk in shock was leek het wel. Ik kan mij de kleur van de auto niet eens meer herinneren. Het merk, type en kenteken heb ik opgeschreven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef JoPiDo het volgende:
Een middag boos zijn, de volgende ochtend 6x zuchten en lekker doorgaan met je leven.. Aangifte kost je alleen maar moeite en tijd...
Ik hield al veel afstand van hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet?
Hoe je het ook noemen wilt, maar wel achter elkaar.
Alleen idioten gaan achteruit rijden, als je naar rechts wil zet je je knipperlicht aan en voeg je steeds verder naar rechts in.
Dat is een goede.... ik ga zo mijn advocaat bellen dan maar...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef GizartFRL het volgende:
Doe toch maar even een melding.
Voor hetzelfde geld doet hij aangifte dat jij hem van achter hebt aangereden en dan ben jij verdacht omdat je het niet gemeld hebt.
Vergezocht, maar het kan zo gebeuren.
Daar is iedereen het hier wel over eens, maar de bestuurder in kwestie dus nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alleen idioten gaan achteruit rijden, als je naar rechts wil zet je je knipperlicht aan en voeg je steeds verder naar rechts in.
Jij ook niet, want je staat toch niet bumper aan bumper.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens, maar de bestuurder in kwestie dus niet
Hij verdient het wel. Want dit is gewoon puur asociaal en nonchalant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef Ra-z het volgende:
Gewoon aangifte doen. Als hij het de volgende keer weer flikt bij iemand anders en er is wel schade. En er zijn meerdere aangiftes dan is z'n straf hoger.
Doe dan gewoon (desnoods online) aangifte, wat moet je advocaat verder zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nouja zoiets had ik gisteravond al: "laat maar zitten". Eigenlijk was het ook zo raar dat hij ineens achteruit reed en mij raakte, dat ik ook lichtelijk in shock was leek het wel. Ik kan mij de kleur van de auto niet eens meer herinneren. Het merk, type en kenteken heb ik opgeschreven.
[..]
Ik hield al veel afstand van hem.
[..]
Dat is een goede.... ik ga zo mijn advocaat bellen dan maar...
Je móet zelfs online aangifte doen. Ja, ik ga die stappen nu wel online doorlopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:58 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Doe dan gewoon (desnoods online) aangifte, wat moet je advocaat verder zeggen
Begrijpend lezen is moeilijk, probeer het nog eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij ook niet, want je staat toch niet bumper aan bumper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |