Ik ben ongeveer even jong als jij. En het was niet na mijn tijd. Volgens mij lazen we het ook op de kleuterschool.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef Karina het volgende:
volgens mij was de Bobo iets na mijn tijd.
Dan heb ik het misschien nooit gelezen, ik ken het wel, maar meer van mijn zussen dan van mezelf. De eerste editie is van 1968 lees ik. Misschien dat mijn kleuterschool niet zo voorlijk was dat ze dit blad meteen aanschaften.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even jong als jij. En het was niet na mijn tijd. Volgens mij lazen we het ook op de kleuterschool.
*zwak voor dit soort tekeningen*quote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Als Okki en Taptoe worden genoemd, moet nummer twee niet vergeten worden: Jippo!
[ afbeelding ]
We kregen ze van de buurvrouw, die was inspecteur bij het onderwijs.
Ik heb vier tijdschriftenboxen vol met oude Tina's, als je iets specifieks zoekt? Dan kan ik wel even kijken. Het ligt helaas niet allemaal op volgordequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:26 schreef female81 het volgende:
*Klikt rechts en slaat op*
Dank je wel.
Nee, niet echt iets speciaals, want ik heb sowieso geen kennis van de inhoud van Tina's van voor de jaren 90 (uitgezonderd enkele exemplaren die ooit bij mij in huis zijn beland, en waarvan ik al scans had geplaatst).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vier tijdschriftenboxen vol met oude Tina's, als je iets specifieks zoekt? Dan kan ik wel even kijken. Het ligt helaas niet allemaal op volgordedus het kan even tijd kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |