Hij kan een prijsverhoging natuurlijk alleen rechtvaardigen indien dat gepaard gaat met kwaliteitverbetering. Dus of de wedstrijdverslaggeving moet verbeteren, meer camera's etc, of er moet meer aanbod op de voetbal / sportzender komen, bijvoorbeeld ook Engels en Duits voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zal vast wel bij 30 euro beginnen en dan hogerop gaan.. Ik ben iig benieuwd wat hij gaat doen
Engels zie je op de BBC .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:01 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben bereid zes tientjes ofzo neer te leggen als er Engels, Spaans en Duits voetbal bijkomt.
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Divje het volgende:
Was gister op Radio2 een meneertje (die er verstand van heeft ofzo) die zei dat het misschien een sportzender wordt waarbij je afzonderlijke sporten/competities kan nemen. En dat je niet vast komt te zitten met sporten/competities die je niet wil. Dat lijkt me wel wat
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Divje het volgende:
Was gister op Radio2 een meneertje (die er verstand van heeft ofzo) die zei dat het misschien een sportzender wordt waarbij je afzonderlijke sporten/competities kan nemen. En dat je niet vast komt te zitten met sporten/competities die je niet wil. Dat lijkt me wel wat
+ Eredivisie dus, daar zal je dan wel de keuze uit kunnen maken.quote:Current broadcast rights
NFL on Fox (1994–present)
Fox NFL Sunday, The OT
Super Bowls XXXI, XXXIII, XXXVI, XXXIX, XLII, XLV, XLVIII, LI, LIV & LVII
Major League Baseball on Fox (1996–present)
1996, 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, & 2012 World Series
Fox Sports holds the exclusive broadcast rights of the World Series through 2013.
NASCAR on Fox (2001–present)
2001, 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, & 2012 Daytona 500
Fox Sports holds the exclusive broadcast rights of the Daytona 500 through 2014.[10]
Speed on Fox
College Football on Fox (2011–present)
Big Ten Football Championship Game (2011–2016)
Pac-12 Football (2012–future)
Pac-12 Championship Game (2011, 2012, 2014, 2016, 2018, 2020, 2022)
Cotton Bowl Classic (through 2014)[11]
College Basketball on Fox (2013–future)
Pac-12 Men's Basketball Championship (2014, 2016, 2018, 2020, 2022, 2024)
Formula One (2007–present)
UEFA Champions League Final (2010–present)
Premier League (2011–present)
UFC on Fox (2011–present),
Dat zijn samenvattingen... We hebben het hier over volledige live wedstrijden waar je nu dus ook voor moet betalen, namelijk via Sport1.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Pugg het volgende:
[..]
Engels zie je op de BBC .
Duits op Duitsland.
Is het nooit genoeg?
En er zijn mensen die dat geld niet hebben, wat moeten die dan?
Ik heb alleen Eredivisie Live, en op de BBC kan ik alleen MotD zien, Duitse zenders ontvang ik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Pugg het volgende:
[..]
Duits op Duitsland.
Is het nooit genoeg?
Die hebben pech gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Pugg het volgende:
[..]
Duits op Duitsland.
Is het nooit genoeg?
Denk dat het grootste deel gewoon nationaal (USA dus) is en dat wil niet zeggen dat ze dan ook direct de rechten voor Nederland hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
+ Eredivisie dus, daar zal je dan wel de keuze uit kunnen maken.
Die Belgen hebben nog steeds niet door dat we niet op die kutbeneliga zitten te wachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
'Murdoch is voorstander van een Beneliga.'
It begins....
Spreek namens jezelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Belgen hebben nog steeds niet door dat we niet op die kutbeneliga zitten te wachten.
Een beneliga gaat mooie clubs als Groningen, NAC en NEC de kop kosten. Bovendien zullen inkomsten uit Europees voetbal dalen. Dit alleen om de zakken van de Belgen te vullen. Dat moeten we niet willen.quote:
Beneliga is gewoon kut, vooral omdat je dan ook met 2 landen met verschillende regels zit.quote:
Inderdaad...de Belgen mogen massaal goedkope Afrikanen importeren, terwijl wij daar de hoofdprijs voor moeten betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beneliga is gewoon kut, vooral omdat je dan ook met 2 landen met verschillende regels zit.
Dat dus. Geloof ook niet dat als je een divisie met 20 clubs maakt dat het ten koste gaat van veel boeiende clubs tbh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zou het echt fantastisch vinden als er een BeneLiga komt. Eindelijk af van die flutpotjes tegen VVV, RKC, Sparta, Zwolle etc. En daarvoor in de plaats een paar lekkere toppers.
Go Rupert
Ook al zou het geen extra geld opleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Geloof ook niet dat als je een divisie met 20 clubs maakt dat het ten koste gaat van veel boeiende clubs tbh.
En ik hoor aan alle kanten dat het juist veel meer geld op zou leveren.
Ja of potjes tegen Waasland Beveren, Bergen, Lierse SK, KV Kortrijk en OH Leuven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zou het echt fantastisch vinden als er een BeneLiga komt. Eindelijk af van die flutpotjes tegen VVV, RKC, Sparta, Zwolle etc. En daarvoor in de plaats een paar lekkere toppers.
Go Rupert
Het zullen dan ook de top 10 van nederland en de top 10 van belgie worden. Niet de top 10 van nederland en de laagste 10 van belgie...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja of potjes tegen Waasland Beveren, Bergen, Lierse SK, KV Kortrijk en OH Leuven.
Maar goed, wie betaalt bepaalt, dus op termijn zal het wel van een BeNeliga komen. Een extra uitbreiding met Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik, AA Gent en Racing Genk lijkt me wel leuk indien dat ten koste gaat van enkele laagvliegers hier als Willem II en VVV-Venlo bijvoorbeeld, maar ik heb echt geen enkele binding of gevoelens bij clubs van het kaliber Waasland Beveren en KV Kortrijk om maar een paar Jupiler-proleague clubs te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |