Dit zou je gelijk kunnen trekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad...de Belgen mogen massaal goedkope Afrikanen importeren, terwijl wij daar de hoofdprijs voor moeten betalen.
Precies dit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zou het echt fantastisch vinden als er een BeneLiga komt. Eindelijk af van die flutpotjes tegen VVV, RKC, Sparta, Zwolle etc. En daarvoor in de plaats een paar lekkere toppers.
Go Rupert
In de top 10 van België staan ploegjes als Lokeren, Cercle Brugge, Zulte Waregem en Kortijk. Niemand zit daar op te wachten!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zullen dan ook de top 10 van nederland en de top 10 van belgie worden. Niet de top 10 van nederland en de laagste 10 van belgie...
Ik zit nu ook al niet te wachten op RKC, NEC, RODA, Vitessequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de top 10 van België staan ploegjes als Lokeren, Cercle Brugge, Zulte Waregem en Kortijk. Niemand zit daar op te wachten!
Anderlecht, RC Genk, AA Gent, Standard, Club Brugge, Cercle Brugge, Kortrijk en dan Ajax, Feijenoord, PSV, AZ, Twente, Heerenveen, Groningen, Vitesse en dan Utrecht/Roda/NEC. Volgens mij een prima competitie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja of potjes tegen Waasland Beveren, Bergen, Lierse SK, KV Kortrijk en OH Leuven.
Maar goed, wie betaalt bepaalt, dus op termijn zal het wel van een BeNeliga komen. Een extra uitbreiding met Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik, AA Gent en Racing Genk lijkt me wel leuk indien dat ten koste gaat van enkele laagvliegers hier als Willem II en VVV-Venlo bijvoorbeeld, maar ik heb echt geen enkele binding of gevoelens bij clubs van het kaliber Waasland Beveren en KV Kortrijk om maar een paar Jupiler-proleague clubs te noemen.
Vitesse met geld is best vermakelijk om naar te kijken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al niet te wachten op RKC, NEC, RODA, Vitesse
Eerder de top 10 van Nederland en de top 6 van Belgie ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zullen dan ook de top 10 van nederland en de top 10 van belgie worden. Niet de top 10 van nederland en de laagste 10 van belgie...
Want?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ook de BeNeliga is niet levensvatbaar. Dus moeten Frankrijk en Duitsland er ook bij. En voor we het weten hebben we gewoon een NBA in Europa. Elk weekend Man Utd - FC Barcelona en Ajax - Real Madrid.
Dat zou al helemaal top zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ook de BeNeliga is niet levensvatbaar. Dus moeten Frankrijk en Duitsland er ook bij. En voor we het weten hebben we gewoon een NBA in Europa. Elk weekend Man Utd - FC Barcelona en Ajax - Real Madrid.
Denk het ook, veel groter moet en zal het niet worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder de top 10 van Nederland en de top 6 van Belgie ofzo.
Ja, leuk als je nooit een stadion bezoekt ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zou al helemaal top zijn
Dat veel meer geld oplevert dan al dat gerommel in de marge met Manchester United - Bolton Wanders en Real Madrid - Rayo Vallecano. Ik ben ervan overtuigd dat we over 20 jaar de Champions League in het weekend hebben en het clubvoetbal op doordeweekse avonden.quote:
Seizoenskaart bij PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, leuk als je nooit een stadion bezoekt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |