- Daar nu pas achter komen dat doen ze al jarenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staan in vak 410 heletijd van die gasten met de rug naar het veld te schreeuwen/zingen. Dan volg je toch niks?
F-side is dan beter ja, 410 de hele tijd met die gemaakte "sfeer" ze moeten gewoon eens hun fucking bek houden en spontaan eens wat gaan zingen, niet 90 minuten lang geregisseerd. En dan beweren ze ook nog dat zijn de "echte" supporters zijnquote:
Zijn heel veel stoere boys bij inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F-side is dan beter ja, 410 de hele tijd met die gemaakte "sfeer" ze moeten gewoon eens hun fucking bek houden en spontaan eens wat gaan zingen, niet 90 minuten lang geregisseerd. En dan beweren ze ook nog dat zijn de "echte" supporters zijn.
Waar ik nu in het Abe zit daar moet je ook in de Arena zitten. Recht tegenover de middenlijn beetje op de helft van de tribune (arena op de helft van eerste ring).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:17 schreef Smoofie het volgende:
Geef mij maar een SCC met het beste zicht
Abe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar ik nu in het Abe zit daar moet je ook in de Arena zitten. Recht tegenover de middenlijn beetje op de helft van de tribune (arena op de helft van eerste ring).
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oja en noem me een nepsupporter maar zit dit seizoen weer elke thuiswedstrijd in het Abe Lenstra Stadion. Symphatie voor de club en altijd leuk om met me opa naar voetbal te gaan zolang hij het nog kan.
Als ik op mezelf woon gelijk een seizoenskaart van Ajax aanvragen. Nu moet ik het doen met Eredivisie Live en af en toe een wedstrijdje meepikken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk niks met nepsupporter zijn te maken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Juich gewoon voor Ajax als ze komen spelen. Weet het hele vak ook. Dat ik symphatie voor Heerenveen heb maar als Ajax komt ik met mijn Ajax sjaal in het vak zit en juich voor een doelpunt van Ajax.
Me opa gaat al heel erg lang naar Heerenveen toe en sinds mijn 8e ga ik ook altijd mee. Gewoon erg gezellig in het stadion en voetbal kijken met je opa is altijd leuk. Zal dit jaar denk ik de laatste keer zijn want hij kan slecht tegen wind op de tribune krijg hij enorm last van zijn hoofd. Dus zolang het nog kan.
Ajax![]()
Heerenveen
Woon in de kop van Overijssel. Tegen Friesland, Flevoland en Drenthe aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, maar is dat niet een beetje ver van je huis?
Als me opa niet gaat (wilt nog wel eens voor komen) wil ik je best een keer meenemen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:22 schreef Smoofie het volgende:
En regel dan eens kaarten voor mij bij Heerenveen- Ajax
Ik zie het ja, dacht dat steenwijkerwolde verder wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Woon in de kop van Overijssel. Tegen Friesland, Flevoland en Drenthe aan.
Waren er rellen danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
Afgelopen jaar met de rellen bij Heerenveen - Ajax ging me opa in de rust weg, helft van het stadion was weg toen ben ik me maat gaan zitten (direct aan de wand van het uitvak) en 2e helft lekker meegezongen met het uitvak. Was toen echt dat uitvak.
Bij opkomst hele uitvak in de brand stekenna afloop ook heel wat brandjes
Haha ja was een groep van 30 Ajax harde kern/fanatiekelingen die direct naast het staanvak van NieuwNoord zat. Toen Ajax scoorde elke keer juichen etc. Totaal een groep van 150 Ajacieden in die hoek (vrije verkoop kaarten). Is wel even los gegaan. Werd ook nog met een mes gegooid etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |