Ja echt bizar ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een bedrag eigenlijk voor 1 jaar contract
Vraag me af hoe ze dit doen..quote:
30 miljoen pond lijkt me wel heel veel maar zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een bedrag eigenlijk voor 1 jaar contract
Ook effe kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk Taekwondo, hopen op wat brute KO's
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de ''Ik ben een EK/WK hippie en voor de rest volg ik geen voetbal'' mensen onder onsHier niet maar EK zat er vol mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jij denkt altijd als je het laatste woord hebt dat je dan ook gelijk hebt, wel prettiger lezen zonder caps, nu nog wat aan de inhoud doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:00 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Helaas slaat je argument nergens op aangezien de KNVB continu onderzoeken doet onder de supporters welke dagen en tijdstippen hun voorkeur hebben wat het spelen van een wedstrijd betreft. Please try again.
Ik post hier twee dagen en ik denk altijd gelijk te hebben? Het zal wel. Ik denk dat je me verwart met iemand anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt altijd als je het laatste woord hebt dat je dan ook gelijk hebt, wel prettiger lezen zonder caps, nu nog wat aan de inhoud doen
HMFquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik post hier twee dagen en ik denk altijd gelijk te hebben? Het zal wel. Ik denk dat je me verwart met iemand anders.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik post hier twee dagen en ik denk altijd gelijk te hebben? Het zal wel. Ik denk dat je me verwart met iemand anders.
Dit is al de derde keer dat ik dit zie staan. Ook stuurde iemand me een berichtje met HMF?. Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen want ik volg het niet helemaal.quote:
Iets van Vos en haren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat ik dit zie staan. Ook stuurde iemand me een berichtje met HMF?. Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen want ik volg het niet helemaal.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat ik dit zie staan. Ook stuurde iemand me een berichtje met HMF?. Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen want ik volg het niet helemaal.
Zoveelste accountje van HMF.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is die adholamoertglife een mongool zeg. Waar komt die ineens vandaan.
Van ons levensdagen niet, tenzij Mathijsen, twee spitsen en een balvaste middenvelder bij Feyenoord erbij komen. En dan wordt het pas een mogelijkheid.quote:
Dit is HMF niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Van ons levensdagen niet, tenzij Mathijsen, twee spitsen en een balvaste middenvelder bij Feyenoord erbij komen. En dan wordt het pas een mogelijkheid.
Ik gok persoonlijk op plek 6 ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |