abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:06:41 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115281224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? :')
Neuh, want een week geleden zei ik hetzelfde. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115281287
Dat FHF topic is wel nice, ik zit nu zo'n heel verhaal te lezen over iemand die in de schulden zit. Iemand linkte hier laatst ook zo'n topic van zo'n wijf die zich gewoon aanmelden om gratis spullen te krijgen _O-

Toch lastig op het internet, je kan zo'n heel zielig verhaaltje neer zetten en mensen sturen je gratis spullen op. Maar opzich wel mooi om te lezen :P
pi_115281290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:06 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen dat de KNVB alles zal doen om wensen van beide partijen te honoreren. En sinds dat meer dan vaak gelukt is op de vrijdagavond ten tijde van talpa volgens jou, zou ik niet weten waarom dat nu niet meer zou kunnen.

[..]

Geloof wat je wil. Als ik zie dat Martin van Geel bij Feijenoord het huishoudboekje in no-time op orde heeft en gewoon duidelijke grenzen stelt, zegt dat voor mij genoeg. Die man laat zich de kaas van zijn boterhammetje niet eten hoor.

Ik ga nu weer even iets zinnigs doen. Een fijne dag en geniet van het idee dat Feijenoord het mislopen van CL inkomsten alsnog deels opvangt met de verdubbeling (en in de toekomst verdriedubbeling) van televisie-inkomsten. :Y)
Omdat vrijdag primetime is in de USA.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:06 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen dat de KNVB alles zal doen om wensen van beide partijen te honoreren. En sinds dat meer dan vaak gelukt is op de vrijdagavond ten tijde van talpa volgens jou, zou ik niet weten waarom dat nu niet meer zou kunnen.

[..]

Geloof wat je wil. Als ik zie dat Martin van Geel bij Feijenoord het huishoudboekje in no-time op orde heeft en gewoon duidelijke grenzen stelt, zegt dat voor mij genoeg. Die man laat zich de kaas van zijn boterhammetje niet eten hoor.

Ik ga nu weer even iets zinnigs doen. Een fijne dag en geniet van het idee dat Feijenoord het mislopen van CL inkomsten alsnog deels opvangt met de verdubbeling (en in de toekomst verdriedubbeling) van televisie-inkomsten. :Y)
Als de rest van de clubs meer uitgeeft dan kan van Geel of alleen nog topklasse spelers of meegaan in het extra uitgeven..
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:09:46 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115281310
Wat een discussies hier...zijn jullie niet in de war met een ander topic?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dat FHF topic is wel nice, ik zit nu zo'n heel verhaal te lezen over iemand die in de schulden zit. Iemand linkte hier laatst ook zo'n topic van zo'n wijf die zich gewoon aanmelden om gratis spullen te krijgen _O-

Toch lastig op het internet, je kan zo'n heel zielig verhaaltje neer zetten en mensen sturen je gratis spullen op. Maar opzich wel mooi om te lezen :P
Als ze het kunnen missen, waarom niet?

Ik heb ook spullen waar ik niks mee doe. Geef ik zonder problemen weg.
Elite
Tegen TTIP
pi_115281342
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
Wat een discussies hier...zijn jullie niet in de war met een ander topic?

[..]

Ja, laten we het over iets anders hebben.
pi_115281389
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Happel het volgende:

Ik vind er ook niks mis mee :)
Ik geef ook altijd mijn kleding aan Afrika of gehandicapten, als ik ze toch niet meer hoef kan ik er beter iemand anders blij mee maken dan ze op de vuilnis te storten..

Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een mogelijkheid geeft voor mensen die lui zijn, niet eerlijk zijn e.d. om op deze manier aan gratis spullen te komen (als zij uit huis gaan).
pi_115281601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik vind er ook niks mis mee :)
Ik geef ook altijd mijn kleding aan Afrika of gehandicapten, als ik ze toch niet meer hoef kan ik er beter iemand anders blij mee maken dan ze op de vuilnis te storten..

Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een mogelijkheid geeft voor mensen die lui zijn, niet eerlijk zijn e.d. om op deze manier aan gratis spullen te komen (als zij uit huis gaan).
Zouden ook nog van die rommelmarkt handelaren kunnen zijn, dan bel je wel echt genaaid :P
pi_115281647
quote:
De top-10 van de FIFA-wereldranglijst:

01. (1) Spanje
02. (2) Duitsland
03. (4) Engeland
04. (3) Uruguay
05. (5) Portugal
06. (6) Italië
07. (7) Argentinië
08. (8) Nederland
09. (9) Kroatië
10. (10) Denemarken
Onder Louis nog verder afzakken, helemaal toppie ^O^
pi_115281780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Onder Louis nog verder afzakken, helemaal toppie ^O^
who cares about het nederlands elftal anyway :Z
pi_115281822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:23 schreef Saind het volgende:

[..]

who cares about het nederlands elftal anyway :Z
Voor de ''Ik ben een EK/WK hippie en voor de rest volg ik geen voetbal'' mensen onder ons

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:25:35 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115281859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is zeker waar. Zijn mensen die daar een hele sport van maken.

Zie dat op Twitter ook regelmatig. Heb je van die mensen, die bij alles waar je iets mee kan winnen, meedoen.
Elite
Tegen TTIP
pi_115281878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Voor de ''Ik ben een EK/WK hippie en voor de rest volg ik geen voetbal'' mensen onder ons

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen tijdens het EK/WK dipshit :P
pi_115281937
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Zijn mensen die daar een hele sport van maken.

Zie dat op Twitter ook regelmatig. Heb je van die mensen, die bij alles waar je iets mee kan winnen, meedoen.
Ik doe wel aan bijna alle prijsvragen mee :') Vroeger ging ik die ook nog echt opzoeken :')

Maar vind dat toch wat anders dan mensen voorliegen om gratis spullen te ontvangen :)
pi_115281978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

_O_

Mooie club.
Van Persie als diepste spits. Rooney daarachter _O_
pi_115281999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van Persie als diepste spits. Rooney daarachter _O_
Wie neemt nu eigenlijk de vrije trappen daar?
pi_115282015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wie neemt nu eigenlijk de vrije trappen daar?
Rooney toch vaak?
pi_115282043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rooney toch vaak?
Ook vanaf rechts?
pi_115282078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook vanaf rechts?
Dat weet ik niet.

Vrije trappen die je goed op doel kunt mikken, rooney. En een vrije trap met voorzet voor beste kopper weet ik niet
pi_115282099
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

Vrije trappen die je goed op doel kunt mikken, rooney. En een vrije trap met voorzet voor beste kopper weet ik niet
Ben wel benieuwd waar hij in de pikorde zal komen, ook qua penalty's :P
pi_115282135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd waar hij in de pikorde zal komen, ook qua penalty's :P
In ieder geval heeft United een mooi team. voor komend seizoen.
pi_115282315
Van Persie gaat voor 30 miljoen pond toch? Dat zou dus ongeveer 2 miljoen euro betekenen als opleidingsvergoeding aan Feijenoord. Dat met een eventuele verdubbeling van de televisiegelden en eindelijk gloort er weer een beetje licht aan de pikzwarte tunnel die de financien van Feyenoord heten...
pi_115282468
Voetbal :r
Groot fan van User Wotte
pi_115282535
Wat een bedrag eigenlijk voor 1 jaar contract _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')