Omdat vrijdag primetime is in de USA.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:06 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat de KNVB alles zal doen om wensen van beide partijen te honoreren. En sinds dat meer dan vaak gelukt is op de vrijdagavond ten tijde van talpa volgens jou, zou ik niet weten waarom dat nu niet meer zou kunnen.
[..]
Geloof wat je wil. Als ik zie dat Martin van Geel bij Feijenoord het huishoudboekje in no-time op orde heeft en gewoon duidelijke grenzen stelt, zegt dat voor mij genoeg. Die man laat zich de kaas van zijn boterhammetje niet eten hoor.
Ik ga nu weer even iets zinnigs doen. Een fijne dag en geniet van het idee dat Feijenoord het mislopen van CL inkomsten alsnog deels opvangt met de verdubbeling (en in de toekomst verdriedubbeling) van televisie-inkomsten.
Als de rest van de clubs meer uitgeeft dan kan van Geel of alleen nog topklasse spelers of meegaan in het extra uitgeven..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:06 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat de KNVB alles zal doen om wensen van beide partijen te honoreren. En sinds dat meer dan vaak gelukt is op de vrijdagavond ten tijde van talpa volgens jou, zou ik niet weten waarom dat nu niet meer zou kunnen.
[..]
Geloof wat je wil. Als ik zie dat Martin van Geel bij Feijenoord het huishoudboekje in no-time op orde heeft en gewoon duidelijke grenzen stelt, zegt dat voor mij genoeg. Die man laat zich de kaas van zijn boterhammetje niet eten hoor.
Ik ga nu weer even iets zinnigs doen. Een fijne dag en geniet van het idee dat Feijenoord het mislopen van CL inkomsten alsnog deels opvangt met de verdubbeling (en in de toekomst verdriedubbeling) van televisie-inkomsten.
Als ze het kunnen missen, waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dat FHF topic is wel nice, ik zit nu zo'n heel verhaal te lezen over iemand die in de schulden zit. Iemand linkte hier laatst ook zo'n topic van zo'n wijf die zich gewoon aanmelden om gratis spullen te krijgen![]()
Toch lastig op het internet, je kan zo'n heel zielig verhaaltje neer zetten en mensen sturen je gratis spullen op. Maar opzich wel mooi om te lezen
Ja, laten we het over iets anders hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
Wat een discussies hier...zijn jullie niet in de war met een ander topic?
[..]
Als ze het kunnen missen, waarom niet?
Ik heb ook spullen waar ik niks mee doe. Geef ik zonder problemen weg.
Ik vind er ook niks mis meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
Als ze het kunnen missen, waarom niet?
Ik heb ook spullen waar ik niks mee doe. Geef ik zonder problemen weg.
Zouden ook nog van die rommelmarkt handelaren kunnen zijn, dan bel je wel echt genaaidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee![]()
Ik geef ook altijd mijn kleding aan Afrika of gehandicapten, als ik ze toch niet meer hoef kan ik er beter iemand anders blij mee maken dan ze op de vuilnis te storten..
Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een mogelijkheid geeft voor mensen die lui zijn, niet eerlijk zijn e.d. om op deze manier aan gratis spullen te komen (als zij uit huis gaan).
Onder Louis nog verder afzakken, helemaal toppiequote:De top-10 van de FIFA-wereldranglijst:
01. (1) Spanje
02. (2) Duitsland
03. (4) Engeland
04. (3) Uruguay
05. (5) Portugal
06. (6) Italië
07. (7) Argentinië
08. (8) Nederland
09. (9) Kroatië
10. (10) Denemarken
who cares about het nederlands elftal anywayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder Louis nog verder afzakken, helemaal toppie
Voor de ''Ik ben een EK/WK hippie en voor de rest volg ik geen voetbal'' mensen onder onsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
who cares about het nederlands elftal anyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker waar. Zijn mensen die daar een hele sport van maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een mogelijkheid geeft voor mensen die lui zijn, niet eerlijk zijn e.d. om op deze manier aan gratis spullen te komen (als zij uit huis gaan).
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de ''Ik ben een EK/WK hippie en voor de rest volg ik geen voetbal'' mensen onder onsalleen tijdens het EK/WK dipshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe wel aan bijna alle prijsvragen meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Zijn mensen die daar een hele sport van maken.
Zie dat op Twitter ook regelmatig. Heb je van die mensen, die bij alles waar je iets mee kan winnen, meedoen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
'van Persie naar Manchester United'
Wie neemt nu eigenlijk de vrije trappen daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie als diepste spits. Rooney daarachter
Rooney toch vaak?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie neemt nu eigenlijk de vrije trappen daar?
Dat weet ik niet.quote:
Ben wel benieuwd waar hij in de pikorde zal komen, ook qua penalty'squote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Vrije trappen die je goed op doel kunt mikken, rooney. En een vrije trap met voorzet voor beste kopper weet ik niet
In ieder geval heeft United een mooi team. voor komend seizoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar hij in de pikorde zal komen, ook qua penalty's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |