quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:08 schreef speedboot het volgende:
[..]
ik breek
jou nek
a
misn kehba kk sukkeltje delft he
nee hoor geen reden meer voor. Over wmbquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achossie. Beetje jaloers? Awww
ga lere typequote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:09 schreef zarGon het volgende:
Argh, ik wil dubbelzinnigheid posten, maar da's niet geschikt tijdens de ramadan.
Welterusten ammaal.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:08 schreef speedboot het volgende:
[..]
ik breek
jou nek
a
misn kehba kk sukkeltje delft he
Kom we gaan onze penis meten. Diegene met de kortste gaat z'n moeder pesten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:13 schreef speedboot het volgende:
[..]
praat zo praat
stoer op internet groote jongen van 24 he?
oke
That's better bebequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke Oke.
Jan is niet mn broer maar mn gaybff.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar als je met die zmaal trouwt ben ik niks meer van je
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Triggershot het volgende:
Maak je geen zorgen KapiteinHaak, ik schenk jou die Tinkerbellbotsing, ik geef jullie toestemming om te trouwen.
Pak van mn hartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Triggershot het volgende:
Maak je geen zorgen KapiteinHaak, ik schenk jou die Tinkerbellbotsing, ik geef jullie toestemming om te trouwen.
Dubbelsalaris ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pak van mn hartkan ik je inhuren voor live muziek of beveiliging ? Of combinatie van die 2 zou top zijn
Jij was er nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is hier allemaal gebeurd vannacht
Je jukbeenderen staan in goede positie rawrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef Triggershot het volgende:
Niet flirten van zonsopgang tot zonsondergang.
Niet alleen mijn jukbeenderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je jukbeenderen staan in goede positie rawrrr
Kan ik eindelijk terugkomen op mijn woord en KB weer opeisenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
Sry ik ga altot nooit meer ziens in dit topic ;__; het was gezellig
is het alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef Triggershot het volgende:
Over 10 jaar is dit topic gewoon een pimp en ho slowchat.
Ja dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hee Jan, je bent bijna familie, je kan beter blijven. Dan kan je wennen aan dit soort taferelen.
Echt weg nu
Allochtonentopic, dan mag het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is een aanwijzend voornaamwoord.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Steek maar een rietje in mn ader dan is de smaak het puurst
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is een aanwijzend voornaamwoord.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef Xperia het volgende:
Ik heb nog een vraagje, hier is e.e.a. discussie over ontstaan in de vriendenkring maar geen duidelijk concreet antwoord.
Stel iemand heeft astma en gebruikt het pompje regelmatig.
Mag dat tijdens het vasten gebruikt worden?
quote:Using a puffer for asthma during the day in Ramadaan does not invalidate the fast.
The puffer used for asthma does not invalidate the fast because it is a pressurized gas that goes to the lungs, and is not food, and it is something that is always needed, in Ramadaan and at other times.
Fataawa al-Da’wah, Ibn Baaz, no. 979.
See the booklet Sab’oon Mas’alah fi’l-Siyaam (Seventy issues related to fasting).
Shaykh Ibn ‘Uthaymeen said:
This puffer evaporates and does not reach the stomach, so in this case we say that there is nothing wrong with using this puffer when you are fasting, and you do not break your fast by doing that.
Fataawa Arkaan al-Islam, p. 475
The scholars of the Standing Committee said:
The asthma medication that the patient uses by inhaling it reaches the lungs via the trachea and does not reach the stomach, so it is not food or drink or anything of the sort… So it seems that the fast is not broken by using this medicine.
Fataawa Islamiyyah, 1/130
Sup, hier ben ik danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Maarreeeeeeeeh.
Waar is Marokkaanse18 eigenlijk.
Ga weg man, liegebeest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sup, hier ben ik dan23 jaar alweder wel
'How are you' vrouwelijk toch of ben ik opgelicht ? :Squote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blij als een kind.
[..]
Wat?
In welke taal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
'How are you' vrouwelijk toch of ben ik opgelicht ? :S
Zimbabwaaans mi dushi.quote:
Geen idee, skeereeee tijden. Wacht op mn ovkaart. Kan ik gratis/met 40% reizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zimbabwaaans mi dushi.
Kom jij een dezer dagen deze kant op of wat?
11dagen nog volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, skeereeee tijden. Wacht op mn ovkaart. Kan ik gratis/met 40% reizen.
Maakt niet uit habibi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Arabisch dacht ik maar oké gefaald
Rare.quote:
Nah, mijn gaat pas vanaf 1 september in. :/ Omdat halfjaar stopgezet.quote:
Ik vind Amsterdam ook totaal niets. maar ik kom wel voor jou habibaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dude, hoe is dat voor mij dan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
En ik erachteraan met honkbalknuppel
Okayyy, cya woensdag volgende week xoxoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook totaal niets. maar ik kom wel voor jou habiba
Heel goed Jan,je leert het al. Het is echter vaak een slipper of riem. Soms steen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
En ik erachteraan met honkbalknuppel
Ik laat alvast wat stenen slippers makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heel goed Jan,je leert het al. Het is echter vaak een slipper of riem. Soms steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |