In welke taal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
'How are you' vrouwelijk toch of ben ik opgelicht ? :S
Zimbabwaaans mi dushi.quote:
Geen idee, skeereeee tijden. Wacht op mn ovkaart. Kan ik gratis/met 40% reizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zimbabwaaans mi dushi.
Kom jij een dezer dagen deze kant op of wat?
11dagen nog volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, skeereeee tijden. Wacht op mn ovkaart. Kan ik gratis/met 40% reizen.
Maakt niet uit habibi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Arabisch dacht ik maar oké gefaald
Rare.quote:
Nah, mijn gaat pas vanaf 1 september in. :/ Omdat halfjaar stopgezet.quote:
Ik vind Amsterdam ook totaal niets. maar ik kom wel voor jou habibaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dude, hoe is dat voor mij dan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
En ik erachteraan met honkbalknuppel
Okayyy, cya woensdag volgende week xoxoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam ook totaal niets. maar ik kom wel voor jou habiba
Heel goed Jan,je leert het al. Het is echter vaak een slipper of riem. Soms steen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
En ik erachteraan met honkbalknuppel
Ik laat alvast wat stenen slippers makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heel goed Jan,je leert het al. Het is echter vaak een slipper of riem. Soms steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |