Pak van mn hartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Triggershot het volgende:
Maak je geen zorgen KapiteinHaak, ik schenk jou die Tinkerbellbotsing, ik geef jullie toestemming om te trouwen.
Dubbelsalaris ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pak van mn hartkan ik je inhuren voor live muziek of beveiliging ? Of combinatie van die 2 zou top zijn
Jij was er nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is hier allemaal gebeurd vannacht
Je jukbeenderen staan in goede positie rawrrrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef Triggershot het volgende:
Niet flirten van zonsopgang tot zonsondergang.
Niet alleen mijn jukbeenderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je jukbeenderen staan in goede positie rawrrr
Kan ik eindelijk terugkomen op mijn woord en KB weer opeisenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
Sry ik ga altot nooit meer ziens in dit topic ;__; het was gezellig
is het alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef Triggershot het volgende:
Over 10 jaar is dit topic gewoon een pimp en ho slowchat.
Ja dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hee Jan, je bent bijna familie, je kan beter blijven. Dan kan je wennen aan dit soort taferelen.
Echt weg nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |