Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, best lachen. Al vind ik dat Dr. Phil heel vaak niet het logische zegt. Ik heb beter advies![]()
Heb jij dat niet?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?
Nieuw spel op school![]()
30 seconds game
sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Je hapt niet![]()
Werken je DM notificaties inmiddels weer?
Vroeger als je iemand al een duwtje gaf was je al geschorst en nu mag je elkaar omdat het een spel is in elkaar tikken. leuk leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat net tegen een meid van 15 die illegale tatts en brandmerken laat zetten de opmerking "dom is dom. niet meer doen" wedden dat die griet inmiddels nog tig verminkingen erbij heeft?
Nieuw spel op school![]()
30 seconds game
Die is al oudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De klassen zitten vol tieners die gummyberen eten![]()
Gummyberen die eerst een nacht in de wodka hebben gestaan.
I know.quote:
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Maar ook die wordt behandeld bij Dr. Phil's Teen Trends
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze over de tampons beginnen
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komt
Ik stiekem welquote:
Opletten bij biologie gok ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij die vraag ik me nog steeds af hoe iemand in hemelsnaam op dat idee komt
Same herequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stiekem wel![]()
Oh joy alles is de schuld van social media![]()
Let's all blame youtube!!
Aha, vandaar dat ik het niet had bedachtquote:
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social mediaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem wel![]()
Oh joy alles is de schuld van social media![]()
Let's all blame youtube!!
Jij niet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social media
Al denk ik dat social media wel het meeste invloed heeft op iig de jeugd. Sommige mensen staan elke waking hour in contact met een social network, via hun smartphone
Maar het is wel makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van youtubequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst was het de radio... toen de tv.... toen internet.... en nu social media
Al denk ik dat social media wel het meeste invloed heeft op iig de jeugd. Sommige mensen staan elke waking hour in contact met een social network, via hun smartphone
Nee, ik stoor me er ook altijd aan als ik een gezelschap waar mensen constant op hun smartphone zitten te kijkenquote:
Nobody is that important!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik stoor me er ook altijd aan als ik een gezelschap waar mensen constant op hun smartphone zitten te kijken
U doet weer een dagje tegeltjeswijsheden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |