bijna twee maanden nu, nog vrij prilquote:
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Lutte het volgende:
Haha Pat zo had ik ook gezocht
En nog pril ja dan maar leeeukEn ze noemen je vriendin nou wel lekker maar jij mag er ook best zijn hoor haha
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.
Via je twitter kwam ik er achter dat jij het moest zijn door mensen die jij volgt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent haha
Ook dit komt op de Wikipedia van 7 augustus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Lutte het volgende:
Doorbraak! Ik heb net Google Chrome gedownload, over een minuut kan ik weer quoten
ok schat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
schatje doe eens gewoon. Lut heeft gelijk.
Haha heb er een paar doorgekekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent haha
Niet gevraagd, gewoon gedaan en daarna medegedeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook dit komt op de Wikipedia van 7 augustus!
mevrouw eist me even op ;pquote:
Ja nou is het te laat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
mevrouw eist me even op ;p
maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..quote:
Stop volgen. Hoi!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
mevrouw eist me even op ;p
maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
Hetero'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..
DOE DAT LEKKER ERGENS ANDERS!!! VIEZE HETERO'S
ik bedoel, je mag best hetero zijn, maar val mij er niet mee lastig
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..
DOE DAT LEKKER ERGENS ANDERS!!! VIEZE HETERO'S
ik bedoel, je mag best hetero zijn, maar val mij er niet mee lastig
Nee.. Als er hetero's op straat zoenen, ga ik ze slaan enzo. Dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?
Doorgaans kijk ik naar het mannetje in de relatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?
Ik denk dat hij zo snel mogelijk een openbaar toilet zoekt om in te kokhalzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik ook naar jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Maar nu ben ik weer benieuwd naar jullie
Haha nou als je de omgekeerde route van ons volgt is het niet lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Dan nietquote:
hier is het tenminste gezelligquote:maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nou als je de omgekeerde route van ons volgt is het niet lastigJe weet de voornamen, de FB van je boy en wie hij als vriend heeft
zie dr pas morgen weer jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Get a room.
*kijkt naar TT
Oke je zit goed
DIE VAN RENE IS HEEL LASTIG, HAHAHAH!1!1!1!! TROLOLOLOquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..
Weer dat station he, ik zou hier een helderziende op loslaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat station ben ik al gepasseerd
gadverdammequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[KLB SC] zonder met emo meisjes
Fucking geniaal!!!!
en die van jou ook hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE VAN RENE IS HEEL LASTIG, HAHAHAH!1!1!1!! TROLOLOLO
Winston, Mo, Shaniqua, Priscilla. Dan kom je al een eind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..
de mijne ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
De mijne staat gewoon in m'n profiel.
De voornaam van Vaduz is de sleutel!
Had nog niet op je profiel gekeken, ja ben al bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
De mijne staat gewoon in m'n profiel.
De voornaam van Vaduz is de sleutel!
Hallo Ferdinand, ik ben Archibald, aangenaamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wá?
Ow, trouwens, mijn voornaam is Ferdinand.
En ik heb wilde plannen m'n voornaam te veranderen als ik een geyle Duitse dokter met dubbele sjieke hockeynaam aan de stick slaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wá?
Ow, trouwens, mijn voornaam is Ferdinand.
Vergeet Ernst-Richard-Ivo-Karel nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Winston, Mo, Shaniqua, Priscilla. Dan kom je al een eind.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik heb wilde plannen m'n voornaam te veranderen als ik een geyle Duitse dokter met dubbele sjieke hockeynaam aan de stick sla
niet heel bewust maar ik eet wel bewuster.quote:
Mwa je hebt al een bekakte zeilnaam, dus dat hoeft niet echtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik heb wilde plannen m'n voornaam te veranderen als ik een geyle Duitse dokter met dubbele sjieke hockeynaam aan de stick sla
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa je hebt al een bekakte zeilnaam, dus dat hoeft niet echt
En drie doopnamen, op al de post van de uni staan vier letters, lijkt heel wat zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa je hebt al een bekakte zeilnaam, dus dat hoeft niet echt
Nou netjes hoor! Gezellig met het hele gezin op de gezonde tour?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet heel bewust maar ik eet wel bewuster.
Nog 7 te gaan en dan is het klaar
Okeequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
En drie doopnamen, op al de post van de uni staan vier letters, lijkt heel wat zo
M'n broertje ook niet, foutje bij de gemeentequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik ben gedoopt, maar heb geen doopnamen, Hoe sjiek is dat![]()
doping on a budgetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
BIj mij is het een bewuste keuze geweest van mijn ouders..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n broertje ook niet, foutje bij de gemeente
Het is er met de... Eeuh.. Hand ingegoten!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel gedoopt. Toen zat er al bier in die bak.
Ik ook Bosquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Mijn beste vriend is familie van Anky, hoe leuk is dat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anky zonder paardengebit. Wat is dezen?
EN MIJ EN MIJ EN MIJquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij bent veels te moeilijk te vinden.
Ow?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij bent veels te moeilijk te vinden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een heel sexy gifje. Ik ga hem naar jullie sturen.
oh godquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een heel sexy gifje. Ik ga hem naar jullie sturen.
(✿◠‿◠)quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou netjes hoor! Gezellig met het hele gezin op de gezonde tour?
Ja wij zijn ook bezig!quote:
door de weeks drink eigenlijk alleen maar waterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook bezig!
Vooral het zoete drinken als ijsthee en zo eruit en met z'n allen aan het water en de thee
Ik slurp pakken melk weg op het moment, vrij vet natuurlijk maar dat is voor mij niet echt het probleem zeg maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
door de weeks drink eigenlijk alleen maar water
Wist ik al, bij het openen, maar ik doelde in dit geval niet op jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
Waaaaaaaaaat? Wat hoor ik? Wie wat waar, Roos?![]()
en mijn naam staat in de TT
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik slurp pakken melk weg op het moment, vrij vet natuurlijk maar dat is voor mij niet echt het probleem zeg maar
Merk je ook pas goed wat te veel suiker met je lichaam doet
weet ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist ik al, bij het openen, maar ik doelde in dit geval niet op jou![]()
Nou wij waren bij de Ikea, ik had een dubbele cappuccino met vier zakjes suiker op. Nou dat was het beste uur van m'n leven.quote:
Deed je dit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou wij waren bij de Ikea, ik had een dubbele cappuccino met vier zakjes suiker op. Nou dat was het beste uur van m'n leven.
UHm maagverkleiningen zijn de trend geloof ik, bij mij al 6 mensen op de zaak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
tis wel ineens de trend tegenwoordig he, afvallen
Ow, da's dan iets plaatselijk. Wij zijn meer into de gastric bypasses.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
UHm maagverkleiningen zijn de trend geloof ik, bij mij al 6 mensen op de zaak.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik het zou doen, zou dat echt uit luiheid komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af, of ze wel alles geprobeerd hebben
Leuk! Shoppen!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij gelukkig niet
Ik ben wel aan nieuwe broeken toe, ik pas er niet 1 meer
Nee joh waarom zou jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van mijn ene collega weet ik dat die alles al gedaan heeft, lukte niet en na de verkleining is ze nu maat 36/38, volop sporten en gewoon gezond eten dus die wilde echtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of shakes terwijl je zwanger wil worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh waarom zou je
Of gewoon een sapkuur volgen zodat je je op vakantie klem kan zuipen
Das pas gezondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of shakes terwijl je zwanger wil worden.
Als je ooit bij mij koffie komt drinken moet je eerst 2 zakken suiker meenemen anders zal de koffie te sterk voor je zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou wij waren bij de Ikea, ik had een dubbele cappuccino met vier zakjes suiker op. Nou dat was het beste uur van m'n leven.
Kijk uit hoorquote:
Dat siewosiequote:
dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
wat knapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mijn ene collega weet ik dat die alles al gedaan heeft, lukte niet en na de verkleining is ze nu maat 36/38, volop sporten en gewoon gezond eten dus die wilde echt
Ik snap niet dat zulke mensen zo'n behandeling krijgen, vreselijk van die mensen die klagen dat ze te dik zijn en niet afvallen maar alleen fastfood etenquote:De rest heb ik ook mijn twijfels over
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Kally het volgende:
Dit is pas seksehomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Maagband er weer uit? Losser gezet? Maar een verkleining is echt definitief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
De zus van mijn zwager heeft ook een maagband gekregen paar jaar geleden. Ze is toen goed afgevallen. Maar nu elke keer als ik haar zie (niet vaak, alleen met verjaardagen) is ze elke keer weer dikker en zie ik haar onwijs veel vreten. Dan vraag ik me af he, HOE kan dat?!
Erg he?quote:
geen van allen. Heel bizar. Weet wel van haar dat zij ook liever lui dan moe is en het liefste gewoon door blijft vreten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Maagband er weer uit? Losser gezet? Maar een verkleining is echt definitief.
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
geen van allen. Heel bizar. Weet wel van haar dat zij ook liever lui dan moe is en het liefste gewoon door blijft vreten.
mijn kater ligt er ook vaak zo bij trouwens, oude geilneef dat ie er isquote:
Zeer bedenkelijk dat ze na zo'n ingreep weer het oude patroon aanmeet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
geen van allen. Heel bizar. Weet wel van haar dat zij ook liever lui dan moe is en het liefste gewoon door blijft vreten.
Donderdag dacht ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef MissJ het volgende:
zeg, is het morgen jurkjesdag? Qua weer en zulks dan?
ja ik begrijp er ook niks van hoor. Ik vraag me ook af HOE dat dan kan. Ik denk dat die maagband te los zit ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeer bedenkelijk dat ze na zo'n ingreep weer het oude patroon aanmeet.
Legging dan weer welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen nog geen jurkjesdag! Of met een dikke panty eronder. Maar dat lijkt me weer niet kunnen als je stijl hebt.
Ik leef op leggings!quote:
Ik heb wielrenmouwtjes qua armverkleuring. Ik keek na het douchen angstig of ik niet toevallig ook een legging aan heb gehad.quote:
ik ben juist niet meer zo into leggings onder jurkjes sinds paar maandenquote:
Als ik een jurk zou hebben, Had ik hem morgen aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen nog geen jurkjesdag! Of met een dikke panty eronder. Maar dat lijkt me weer niet kunnen als je stijl hebt.
Als ik er 1 opstuur, doe jij hem dan aan en maak je een foto?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een jurk zou hebben, Had ik hem morgen aangetrokken
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik er 1 opstuur, doe jij hem dan aan en maak je een foto?
jaaaaa!! hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik er 1 opstuur, doe jij hem dan aan en maak je een foto?
Ach ik heb wel eens vrijwillig een Feyenoord shirt aangehad, dus zo erg is een jurk dan nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Stiekem wil elke man wel een keer een jurk aan.
Trusten Miss![]()
Whahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik heb wel eens vrijwillig een Feyenoord shirt aangehad, dus zo erg is een jurk dan niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Lutte het volgende:
Echt waarom ben ik een soort Dr. Phil voor furkeringen en ouderproblemen?Volgens mij denkt iedereen van joh Laura verpest alles en d'r ouders zijn helemaal waus, als haar het gelukt is moet het mij zeker lukken met die tips
Trustiquote:
Bekend ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Lutte het volgende:
Echt waarom ben ik een soort Dr. Phil voor furkeringen en ouderproblemen?Volgens mij denkt iedereen van joh Laura verpest alles en d'r ouders zijn helemaal waus, als haar het gelukt is moet het mij zeker lukken met die tips
Het zijn telkens anderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Helpt het dan, of is het Over and over and over again?
Ik heb ook zo'n doosje die alles aan me vraagtquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Lutte het volgende:
Ik had vandaag (niet quoten, haal het zo weg!)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n doosje die alles aan me vraagt
Dan weet ik meestal het juiste wel te zeggen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Lutte op 07-08-2012 23:25:46 ]
Ik ook hoor, echt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha.Ik zou het kussen dan, hoe leuk mijn vriendin ook zou zijn, netjes omkeren of onder mijn bed gooien.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook hoor, echt.Ik vind het doodeng gedrag, een beetje te vergelijken met met vier man een dag lang FB en Twitter afspeuren naar het account van een user.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Lutte het volgende:
Ze gaan het jubileum nu overigens vieren door uit eten te gaan bij de kebabtent. Die jongen heeft in elk geval een servet zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Lutte het volgende:
Ze gaan het jubileum nu overigens vieren door uit eten te gaan bij de kebabtent. Die jongen heeft in elk geval een servet zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook hoor, echt.Ik vind het doodeng gedrag, een beetje te vergelijken met met vier man een dag lang FB en Twitter afspeuren naar het account van een user.
Dat is de grens. Maar dan ook echt de grens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mok met een foto vind ik nog wel kunnen. Lekker fout.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is de grens. Maar dan ook echt de grens!
Ze heeft ook een armbandje met zijn naam, en ik heb toen eerlijk gezegd van ja ik snap dat je het leuk vindt maar ik vind het tien keer niks. Als ik een naamplaatje van mijn baas wou was ik wel een hond geworden zeg maar.
En je raadt al wat ik nog geen week later van toenmalig vriendje krijg (middelvinger ja, wie anders heeft er zo'n wansmaak!): een ketting in de vorm van een hartje, met voor zijn naam en achter de datum... IN COMIC SANS.
Nou mijn leven was echt voorbij, hoe ging ik dat nou oplossenHeb een zever verhaal opgehangen dat ik bang was hem kwijt te raken als het slotje losging en hem in m'n portomonnee gestopt zodat ik hem wel aaaaltijdd bij me had
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is de grens. Maar dan ook echt de grens!
Ze heeft ook een armbandje met zijn naam, en ik heb toen eerlijk gezegd van ja ik snap dat je het leuk vindt maar ik vind het tien keer niks. Als ik een naamplaatje van mijn baas wou was ik wel een hond geworden zeg maar.
En je raadt al wat ik nog geen week later van toenmalig vriendje krijg (middelvinger ja, wie anders heeft er zo'n wansmaak!): een ketting in de vorm van een hartje, met voor zijn naam en achter de datum... IN COMIC SANS.
Nou mijn leven was echt voorbij, hoe ging ik dat nou oplossenHeb een zever verhaal opgehangen dat ik bang was hem kwijt te raken als het slotje losging en hem in m'n portomonnee gestopt zodat ik hem wel aaaaltijdd bij me had
Weltrusten!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Slapen
Morgen laatste (halve) dagje werken voor mijn va-ha-kan-tie
Lekker!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Slapen
Morgen laatste (halve) dagje werken voor mijn va-ha-kan-tie
Nou het is aardig claimerigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Kally het volgende:
Ik heb 1 vriendje gehad die me dat wilde geven
Verder wel een gewoon goud kettinkje gehad na 2!!!!!??? dagen, ik wilde gillend wegrennen toen, dat ging me even iets te snel, heb het wel eerlijk uitgelegd dat ik het nogal snel vondmaar hij zei ik wilde je gewoon iets geven en het is niet dat ik je hiermee meteen claim.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou het is aardig claimerigAan een worstenbroodje heb je meer zeg maar.
Ook lastig, met naam en datum kan ik het niet doorverkopen![]()
Jammer dat het gedicht dat ik voor Valentijn per ongeluk (ja echt, zat in een schriftje en dat heb ik allemaal tegelijk wegggegooid naar school) dus niet meer heb, dat was pas avondvermaak geweest.
Ja dat is wel anders, dit ja liefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het kettinkje nog steeds om trouwens
Zit nu een hangertje van een babyhoofdje aan met de namen van de jongens, maar hij was wel mijn eerste echte vriendje
Ik wacht er ook op. Deutschers in die pfanne hacken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
![]()
moe, maar wil perse beachvolleybal kijken
Jij bent ook alleen maar knapper geworden. Als hij dan aftakelt dan is het verschil enorm.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent ook alleen maar knapper geworden. Als hij dan aftakelt dan is het verschil enorm.
Lekker slapen Kal!
Dag is weer goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga slapen, nog even pm naar mijn kind want weer wat hylarisch
Truste lieve mensen
Juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op. Deutschers in die pfanne hacken.
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooit eens een beachvolleybalpartijtje gespeeld Roos?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ingepakte Duitsers, alleen daarom moeten ze al verliezen.
Blijf typen. Tot de winst ons scheidt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef roos85 het volgende:
Ik ook niet, maar ben echt onwijs moe.. mmm
Of dat er een zijn pols breekt ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijg jeuk aan de tenen, Duitsers! Grrr.
Ja, zo noodlotting en balen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of dat er een zijn pols breekt ofzo
Dat en met judo hebben we plakken laten liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de landen niet gezien, maar van atletiek moeten we het niet zo hebben. Daar worden nog veel medailles verdeeld. Maar plek 10 tot 13 moet wel kunnen.
Komt dat Dennis er niet isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat en met judo hebben we plakken laten liggen
In principe was het dezelfde dag. Daar was het nog dinsdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was verder echt een mooie dag. Al begonnen ze de wedstrijd op deze nieuwe dag.
Ja geen reden meer om judo te kijken nu, vind er weinig aan maar voor Dennis keek ik welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo'n judoka missen wel wel inderdaad
Ja, was van zijn overleden oma oid..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en zo'n man die een foto onder zijn rugnummer had of zo?
Nou ik hou er wel van
Ja klopt. Die oma overleed 4 jaar geleden op de dag van de finale van die afstand waarop hij dit jaar wel Olympisch Kampioen werd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, was van zijn overleden oma oid..
Vind het ook wel grappig/
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef roos85 het volgende:
Hahah Lut!! zag je dat net de turner zijn lippen likken toen Sint ging kogelstoten.
Ahwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Die oma overleed 4 jaar geleden op de dag van de finale van die afstand waarop hij dit jaar wel Olympisch Kampioen werd.
Ja té bijzonder inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Vunzige fietsen zijn vunzig. 15 euro en prima uitzien is wel bijzonder.
en hoe, echt briljant gesprongen!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef Bos81 het volgende:
Zilver voor Springruiter Gerko Schröder![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo, straks komt iemand alle draadje voor me aansluiten en heb ik mijn eigen radio studio
Dat heeft ook zijn charmes...tijdelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ja dan is het gepruts eindelijk over
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
Zou je sneller mail krijgen als je iedere minuut ververst?
Moooiquote:
Exactemunto!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Maria mariaaa yo te quiero cada dia más ay yo no se como decírtelo que yo te quiero.
Sttttquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Je gaat die dude van LA de stemmen voor Pats neus weghosselen he?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
Het is de gemeentegids___!
Twee appels, een kiwi en een peer. Treffend hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |