bijna twee maanden nu, nog vrij prilquote:
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Lutte het volgende:
Haha Pat zo had ik ook gezocht
En nog pril ja dan maar leeeukEn ze noemen je vriendin nou wel lekker maar jij mag er ook best zijn hoor haha
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.
Via je twitter kwam ik er achter dat jij het moest zijn door mensen die jij volgt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent haha
Ook dit komt op de Wikipedia van 7 augustus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Lutte het volgende:
Doorbraak! Ik heb net Google Chrome gedownload, over een minuut kan ik weer quoten
ok schat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
schatje doe eens gewoon. Lut heeft gelijk.
Haha heb er een paar doorgekekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd welke foto je aan het bekijken bent haha
Niet gevraagd, gewoon gedaan en daarna medegedeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook dit komt op de Wikipedia van 7 augustus!
mevrouw eist me even op ;pquote:
Ja nou is het te laat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
mevrouw eist me even op ;p
maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..quote:
Stop volgen. Hoi!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
mevrouw eist me even op ;p
maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
Hetero'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..
DOE DAT LEKKER ERGENS ANDERS!!! VIEZE HETERO'S
ik bedoel, je mag best hetero zijn, maar val mij er niet mee lastig
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, klef gedoe.. gadverdammme..
DOE DAT LEKKER ERGENS ANDERS!!! VIEZE HETERO'S
ik bedoel, je mag best hetero zijn, maar val mij er niet mee lastig
Nee.. Als er hetero's op straat zoenen, ga ik ze slaan enzo. Dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?
Doorgaans kijk ik naar het mannetje in de relatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk jij ook ff naar een lekkere vent als er van die hetero's staan te zoenen midden op straat?
Ik denk dat hij zo snel mogelijk een openbaar toilet zoekt om in te kokhalzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik ook naar jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Maar nu ben ik weer benieuwd naar jullie
Haha nou als je de omgekeerde route van ons volgt is het niet lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
Dan nietquote:
hier is het tenminste gezelligquote:maar goed nu heb ik dus een TAL topic in myat staan, was niet helemaal de bedoeling
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nou als je de omgekeerde route van ons volgt is het niet lastigJe weet de voornamen, de FB van je boy en wie hij als vriend heeft
zie dr pas morgen weer jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Get a room.
*kijkt naar TT
Oke je zit goed
DIE VAN RENE IS HEEL LASTIG, HAHAHAH!1!1!1!! TROLOLOLOquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..
Weer dat station he, ik zou hier een helderziende op loslaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat station ben ik al gepasseerd
gadverdammequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[KLB SC] zonder met emo meisjes
Fucking geniaal!!!!
en die van jou ook hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE VAN RENE IS HEEL LASTIG, HAHAHAH!1!1!1!! TROLOLOLO
Winston, Mo, Shaniqua, Priscilla. Dan kom je al een eind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet alle voornamen.. denk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |