Voorbumper hoeft niet gebroken te zijn. Voorbumper bestaat zover ik weet vreemd genoeg uit 3 delen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef joop1971 het volgende:
Gebroken bumpertje, steenslag. denk dat er inderdaad een 1tje voor moet staan!
Maar totaal niet te controleren omdat het een import betreft. Waarom zet ford er ook maar een tellertje in met 5 cijfers?
Net zoals de achterbumper dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voorbumper hoeft niet gebroken te zijn. Voorbumper bestaat zover ik weet vreemd genoeg uit 3 delen.
Laat dan die bumper maken voor die luttele 75¤. Dan is hij een stuk beter te verkopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ok de auto is zo gekocht bij de garage, toen werd mij al verteld dat dit de correcte meterstand is. Hoe ik het anders na zou moeten gaan is voor mij een raadsel. Kan het me niet voorstellen dat er een 1 of 2 voor zou moeten staan iig.
Er zit een barstje in de voorbumper idd, kost je ong 75 euro om die bumper te laten maken heb ik me laten vertellen. Dus dan is dit alsnog een koopje.
Eh nee. En vooral niet bij ford. Alle fords die ik tot nog toe gereden heb met afstandsbediening hadden geen weggewerkt sleutelgat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:
Vaak hebben auto's met afstandsbediening een weggewerkt sleutelgat.
Ik moest effe googlen, maar jij rijdt dus serieus in zo'n ding?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:52 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet niet dat het een Ka is, geen Focus.
Een ka kan heel goed als 2e auto gebruikt zijn, paps fulltime aan het werk, moeders met 2 kids werkt parttime in het dorp en gaat liever op de fiets + dat ze niet van autorijden hield = 3900km per jaar heel normaal, in mijn ogen tenminste.
En hoe kan je zien dat de auto met sleutel geopend moet wordenMijn Materia heeft ook nog gewoon een sleutelgat, maar heb nog nooit de sleutel in het deurslot gehad ?
Reed in zo'n ding... je quote mij uit het jaar 2012 ..quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik moest effe googlen, maar jij rijdt dus serieus in zo'n ding?
[ afbeelding ]
![]()
Haha nice! Die kleur ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Reed in zo'n ding... je quote mij uit het jaar 2012 ..![]()
[ afbeelding ]
Dit was die van ons, standaard getinte ramen en soort van hotrod look. We zochten in najaar 2011 snel een auto waar ik mij veilig in voelde en 'redelijk' wat luxe.
En bovendien, niets mis met het wagentje. Ziet er lekker stoer uit, enorm veel ruimte voor zijn klasse en niet zo'n eenheidsworst. Maar nadeel is dus dat je er amper 1:12 mee kan rijden. Dus dit voorjaar wel overgestapt op meer een eenheidsworst(je).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er enorm blij mee, lach iedereen uit aan de pomp![]()
Ik vind al die kleine autootjes maar niks eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Meike26 het volgende:
Van de 3-ling aygo-C1-107 vind ik de citroen ook het leukste, alleen heeft de Aygo meer 'ondersteuning' uit de tupperware industrie. Bumpertjes, kitjes, uitlaten en meer maken zo'n bakkie dan gelijk een steuk leuker om te zien.
Ook de laatste Alto vind ik met die zwarte wielkast lijstjes erg grappig om te zien![]()
[ afbeelding ]
Alleen dan wel het witte plaatwerk wat tussen die lijsten door te zien is zwart aftapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |