Voorbumper hoeft niet gebroken te zijn. Voorbumper bestaat zover ik weet vreemd genoeg uit 3 delen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef joop1971 het volgende:
Gebroken bumpertje, steenslag. denk dat er inderdaad een 1tje voor moet staan!
Maar totaal niet te controleren omdat het een import betreft. Waarom zet ford er ook maar een tellertje in met 5 cijfers?
Net zoals de achterbumper dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voorbumper hoeft niet gebroken te zijn. Voorbumper bestaat zover ik weet vreemd genoeg uit 3 delen.
Laat dan die bumper maken voor die luttele 75¤. Dan is hij een stuk beter te verkopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ok de auto is zo gekocht bij de garage, toen werd mij al verteld dat dit de correcte meterstand is. Hoe ik het anders na zou moeten gaan is voor mij een raadsel. Kan het me niet voorstellen dat er een 1 of 2 voor zou moeten staan iig.
Er zit een barstje in de voorbumper idd, kost je ong 75 euro om die bumper te laten maken heb ik me laten vertellen. Dus dan is dit alsnog een koopje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |