the horrorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een heule grote verbouwing. Vijf wortelkanalen in één zit is een bietje veel.
Nee kloptquote:
De rest van mij paste niet want laptop. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Matigen kat die denkt dat hij een parkiet is
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
the horror![]()
![]()
![]()
"en dan doen we nu even wat vloeibaar warm plastic op het restje wortel spuiten"
"AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GODVERDOMME< HOEREHOEREHOEREZOOI@@@@@##@!!!!111!!!!!"
Zoiets?
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee klopt. maar wat was die ene website nou met de Diet Dr Pepper?
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
In gevecht met de autocorrect als je een tt schrijft
die was toch foetsie? die bij de Haagse Bluf ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Ah dankuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Of gewoon altijd uitzettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.
En verdoving.
Voor gaatjes vullen vind ik het onzin, maar bij wortelkanaal is verdoving m'n beste vriend.Bij kiezen trekken ook trouwens.
Dat was juist het probleem, ik had eerst bazenkadders geschreven, maar niet genoeg ruimte. Dus wilde er bazenkad van maken, maar hij maakte er steeds bazenkadders vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.
Altijd naakt zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
uiteraard is deze bazentip de beste tip!quote:
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxen
Verdoving bij moeten spuiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.
ik heb iets teveel prutsers qua tandartsen gehad geloof ikbrrr
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...
Bij je voortanden is het extreem kudt, geloof me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat moet bij mij echt 4 keer steeds. Maar gelukkig voel ik heel die spuit sowieso niet.
Oh hai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.
Ikzelf zweet nauwelijks op mijn lijf (alleen gezicht) dus ik heb er geen ervaring mee
quote:
Mmkay. Ja kijk dat zou ik wel willen doen, maar ik heb niet echt budget om nieuwe shirts te kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.
Ikzelf zweet nauwelijks op mijn lijf (alleen gezicht) dus ik heb er geen ervaring mee
Dan Odorex gebruikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mmkay. Ja kijk dat zou ik wel willen doen, maar ik heb niet echt budget om nieuwe shirts te kopen.
quote:
ja lijkt me niet zo fijn direct na het scherenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nee, je hebt gelijk hoor. Maar het kan nu sowieso niet, want ligt in Utrecht. En je moet het weer om het scheren van je oksels heen plannen en dat maakt het allemaal zo ingewikkeld!
Het heet iets van kelly's expat dacht ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Diconnected het volgende:
le fu kan die webshop niet vinden nie
Okselpads! Soort maandverbandje die je in je shirtje plaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...
Direct erna kan niet idd. Maar de versie die ik heb moet om de dag ofzo volgens mij. Dus dan de ene dag scheren en de andere dag odorex. Je moet er gewoon steeds bewust over nadenken, dat is irritant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja lijkt me niet zo fijn direct na het scheren![]()
Of voor het scheren en dan scheren met conditioner of olie i.p.v. water?
Oh bij sommige is dat wel een optie idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Okselpads! Soort maandverbandje die je in je shirtje plakt
Ja had em al gevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Dico, deze?
http://www.kellys-expat-s(...)72582/Products/DrP02
Zit er dan zweet of deo in je shirtje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh bij sommige is dat wel een optie idd.Maar als het kwaad al geschied is, is het zeker gewoon een verloren zaak?
Beide, denk ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit er dan zweet of deo in je shirtje?
ein kemische cocktail jahwohl!quote:
Ja heel vreemd is dat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was vandaag in blijdorp en daar heb ik wel 6 verschillende mensen met een aaipad zien sjouwen waar ze foto's mee maakten. Heb ik een trend gemist of whut?
tevens ; ohai
De aiped 3 heeft een 5mp camera.. En waarom met een telefoon lopen als je kan patsen met een aiped?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was vandaag in blijdorp en daar heb ik wel 6 verschillende mensen met een aaipad zien sjouwen waar ze foto's mee maakten. Heb ik een trend gemist of whut?
tevens ; ohai
Voor de zweetgeur kun je een shirtje even in een emmer water met een scheut azijn leggen (schijnt, geen ervaring mee).. voor vlekken misschien ossengal gebruiken? Of even wat vloeibaar wasmiddel op de oksels van je shirtje in laten trekken en het daarna wassen in de machine?quote:
whehehehehe, heerlijk onhandig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De aiped 3 heeft een 5mp camera.. En waarom met een telefoon lopen als je kan patsen met een aiped?
Ik was aan het googlen geslagen. Deze twee komen allebei langs.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voor de zweetgeur kun je een shirtje even in een emmer water met een scheut azijn leggen (schijnt, geen ervaring mee).. voor vlekken misschien ossengal gebruiken? Of even wat vloeibaar wasmiddel op de oksels van je shirtje in laten trekken en het daarna wassen in de machine?
en daarna "ik heb 'm zelf ook"?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zei die man in de apple-winkel ook. "ja, hij heeft een 5mp camera". En ik zo "dus? Dat heeft m'n telefoon ook
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehe, heerlijk onhandig.
Je hoop dan toch gewoon dat er ergens een bokito ontsnapt die een hap uit dat apparaat neemt, danwel die ipad eens flink door zijn bruine scheur heen trekt, alvorens hem door de lucht te slingeren gelijk een boomerang
whehehehehe, oh my god man...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was wel een leuke verkoper verder hoor, hij vergaf me zelfs dat ik een galaxy S heb
het zijt u vergevenquote:
Vooral omdat ik ook een imac heb en daar stond om een ipad te kopenquote:
Ga op singlesreisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef Dwyn het volgende:
Een vakantie uitzoeken voor in je eentje.
Cougarvakantie in Kenia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef Dwyn het volgende:
Een vakantie uitzoeken voor in je eentje.
Die term in combinatie met Fredquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Nagel: zou je de verkopen kunnen geven als Fred niet "juh sgâtjuh!" zou zijn?
geef je Fred weleens dan? Of leeft hij in celibaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die term in combinatie met Fred![]()
En neen.
De eerste voorwaarde is sowieso dat ik er niet heen hoef te vliegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Cougarvakantie in Kenia.
Neukvakantie in club Hedonism in Griekenland
Ontwikkelingswerk in Gambia, waar je stiekem heen gaat om neg0rs te scoren, zoals zo velen
Ga naar Parijs!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De eerste voorwaarde is sowieso dat ik er niet heen hoef te vliegen.
We wachten tot we getrouwd zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geef je Fred weleens dan? Of leeft hij in celibaat?
Stront scheppen op zorgboerderij "Den Dikken Tong" in Oost Groningen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kroatië!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Busreis naar Salouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We wachten tot we getrouwd zijn natuurlijk![]()
Als hij dan nog leeft tenminste
Jij doet het natuurlijk voor de erfenis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We wachten tot we getrouwd zijn natuurlijk![]()
Als hij dan nog leeft tenminste
20 uur, MY GOD!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kroatië!Maar 20 uur in de bus.
Ik heb meer geld dan hijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij doet het natuurlijk voor de erfenis!
hij heeft vast velen investeringen, onroerend goed, aandelen etc etcquote:
terug sturen, dat kon ik je maanden geleden ook al voorspellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over Fred gesproken, die smst me net dat Feyenoord uit de Championsleage ligt...
Like I give a fuq
hehehehehehehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
terug sturen, dat kon ik je maanden geleden ook al voorspellen
instant ruzie
Hij heeft een huurhuis en een leningquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft vast velen investeringen, onroerend goed, aandelen etc etc
gewoon een vent erbij nemen, dit keer wel een rijke natuurlijk hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een huurhuis en een lening.
Nee voor het geld had ik een andere moeten hebben
Dat is kudt altijd ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef Dwyn het volgende:
1 volwassene, hoppa gelijk 90 euro duurder!
Ik vind het helemaal niet zo erg. Maar niet iedereen deelt die mening idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
20 uur, MY GOD!!![]()
Kun je dan niet beter vliegen, da;s toch niet meer zo duur tegenwoordig?
Whooohoooquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Dwyn het volgende:
Single Reis Engeland - Wandelvakantie Kent
Met zijn allen wandelen!
Na mijn examen had ik ook een typische vakantie richting Lloret de mar. En ik was de enige van onze groep die alleen met het vliegtuig wilde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
20 uur, MY GOD!!![]()
Kun je dan niet beter vliegen, da;s toch niet meer zo duur tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na mijn examen had ik ook een typische vakantie richting Lloret de mar. En ik was de enige van onze groep die alleen met het vliegtuig wilde.
Na onze vakantie was ik niet meer de enige met dat idee
Ik zou gewoon oordoppen in doen en 20 uur gaan tukken denk ik, op zich ook wel chillquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo erg. Maar niet iedereen deelt die mening idd.
in zijn strakke groene broek?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
Nostradamus had de gouden medaille van Epke voorspeld
Oja ben ook eens naar Boedapest via school gegaan. Maar dat was om 18u hier vertrekken, om 9u in de ochtend in Wenen aankomen en daar een dag doorbrengen en daarna was het nog maar 4 uurtjes naar Boedapestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Busreis naar Rome in de vijfde. IK GA NOOIT MEER IN EEN BUS.
http://www.vampyvarnish.com/2010/07/nail-polish-stash-july-2010/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
Heeft er iemand nog een stashpic of een filmpje bij de hand van iemand die duizenden flesjes nagellak heeft?
http://www.beautylab.nl/2012/02/filmpje-1327-nagellakflesjes/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
Heeft er iemand nog een stashpic of een filmpje bij de hand van iemand die duizenden flesjes nagellak heeft?
Wij gingen om 11 uur weg en kwamen om 11 uur aan. En daarna de hele dag Rome in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja ben ook eens naar Boedapest via school gegaan. Maar dat was om 18u hier vertrekken, om 9u in de ochtend in Wenen aankomen en daar een dag doorbrengen en daarna was het nog maar 4 uurtjes naar Boedapest
En dan ben ik altijd blij dat ik lenig ben
Haha, dat heb ik ook wel een stuk gedaan idd. Ik weet niet, ik vind het altijd wel gezellig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou gewoon oordoppen in doen en 20 uur gaan tukken denk ik, op zich ook wel chill
Ja heel gezellig tot iemand een broodje salami gaat etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel een stuk gedaan idd. Ik weet niet, ik vind het altijd wel gezellig.
quote:'Paperclips te gevaarlijk voor ambtenaren'
MANCHESTER - Ambtenaren van de National Health Trust in Manchester mogen niet langer met metalen paperclips werken. De leiding van de nationale gezondheidsdienst heeft daartoe besloten nadat een van de medewerkers zich had geprikt aan het 'levensgevaarlijke' kantoorartikel.
In een interne memo is het personeel verteld dat het gebruik voortaan verboden is en dat alle metalen paperclips met onmiddellijke ingang “voorzichtig” van de werkplek moeten worden verwijderd. In plaats daarvan moet iedereen nu de plastic variant gebruiken.
Binnen de gezondheidsdienst is met ongeloof gereageerd op het verbod, schrijft Metro. “Blijkbaar denkt de leiding dat ze een stel idioten in dienst heeft dat de hele dag door moet worden bemoederd”, zo foetert een van de ambtenaren. Een ander spottend: “Gelukkig besloeg de memo geen twee pagina’s, dat hadden we nogal ingewikkeld gevonden.”
Goeden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2010/07/nail-polish-stash-july-2010/
?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo klonk mijn auto dus, ook bij langzaam rijden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja heel gezellig tot iemand een broodje salami gaat eten
Dankje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2010/07/nail-polish-stash-july-2010/
?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Mss het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss moet je iemand bewijzen dat jouw stash meevalt?
Dafuqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh, en deze: https://picasaweb.google.(...)9QE&feat=flashalbum#
Ik zit het te kijken, dafuq.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat filmpje is heel erger. 5 helmers ofzo, en 2 rekken.
Ja die ken ik geloof ik wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat filmpje is heel erger. 5 helmers ofzo, en 2 rekken.
Ernstig he.quote:
Echt? Want hij is als het goed is nooit op een lbog gepost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die ken ik geloof ik wel.
We hebben hem hier in het topic al eens besprokenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ernstig he.
[..]
Echt? Want hij is als het goed is nooit op een lbog gepost.
Oooh, ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben hem hier in het topic al eens besproken
Als je nou 100 euro op je gewone rekening had gelaten, had je een paar nieuwe shirtjes kunnen kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
600 euro overgemaakt naar mijn spaarrekening.Yay voor vakantiebaantjes. En 100 euro vakantiegeld van mijn lieve mama.
Niks maar ik wil ze tovh hihahoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is hier nog zo vernieuwend aan dan?
Ja precies. Ik zie alleen maar maatjes 36 voorbij komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat "Wat draag je vandaag" topic is ook 1 grote kontenfapperij geworden niet?
Ik zou best wel eens een outfit willen posten, maar ik vrees dat ik meteen word weggebasht omdat ik geen maat 36 heb
En de reacties gaan meestal over het lichaam wat er in de kleren zitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zie alleen maar maatjes 36 voorbij komen.
Ja, lekker kontje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En de reacties gaan meestal over het lichaam wat er in de kleren zit
Niets maar waarschijnlijk wel goedkoper als alle andere holo'squote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is hier nog zo vernieuwend aan dan?
Goedkoopquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niets maar waarschijnlijk wel goedkoper als alle andere holo's![]()
Me wantz
Thanks, maar mijn kontje is het niet met je eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij past er trouwens prima tussen hoor
De voorkant iig wel, met je tetten en je taillequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thanks, maar mijn kontje is het niet met je eens
Nee, maar zo voelt het welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ben je echt nog niet meteen vet
nee hoor, dat zou me heel gek staan denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand mijn 56kg lichaam heben dan?
je krijgt dan wel de pijn en bende erbij natuurlijk
Ja precies haha. Dan heb ik de tietjes op de knieën hangen denk ik!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, dat zou me heel gek staan denk ikde laatste keer dat ik 56 woog was ik 12 ofzo
nee want je krijgt mijn boobs dan ook he!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies haha. Dan heb ik de tietjes op de knieën hangen denk ik!
Die zijn nog perky?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee want je krijgt mijn boobs dan ook he!
Ik bedoelde mijn haar, maar ik was weer duidelijk op zijn Ren'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je er van douchen beter uitzien dan? Of zit je onder de modder
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb mn cijfer voor dat laatste verslag gehad en er zaten dus minder dan 10 spelvauten in. Met dank aan jou :&
En eerst hadden ze bij 2e hands gewoon een rekeningnr en een betalingskenmerk op de 'pakbon' die de verkoper moest printen staan. En zat er bij de normale bestellingen meteen een acceptgiro ipv alleen een pakbon. Waarom!?quote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En eerst hadden ze bij 2e hands gewoon een rekeningnr en een betalingskenmerk op de 'pakbon' die de verkoper moest printen staan. En zat er bij de normale bestellingen meteen een acceptgiro ipv alleen een pakbon. Waarom!?
Nee hoor, die skitzofrenic (ofzoiets) is ook wat voller. En dat commentaar is iets van de laatste tijd en steeds bij dezelfdequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat "Wat draag je vandaag" topic is ook 1 grote kontenfapperij geworden niet?
Ik zou best wel eens een outfit willen posten, maar ik vrees dat ik meteen word weggebasht omdat ik geen maat 36 heb
skitzo wat voller? Maat 38 ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, die skitzofrenic (ofzoiets) is ook wat voller. En dat commentaar is iets van de laatste tijd en steeds bij dezelfdeen sommige mensen doen het er ook echt om, die pic van meloewa (?) in de OP
kom op zeg
Ik krijg gewoon commentaar op mijn kledingof.. Of... Betekent dat nu dat ze mij lelijk vinden?
Geen idee precies maar ik heb toch echt het idee dat ze een grotere maat dan 38 heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
skitzo wat voller? Maat 38 ofzo?
Net als de belastingdienst. Brief dat je moet terugbetalen, brief dat je acceptgiro eraan komt en dan een brief met je acceptgiro. WHY?quote:
Werkverschaffing?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Net als de belastingdienst. Brief dat je moet terugbetalen, brief dat je acceptgiro eraan komt en dan een brief met je acceptgiro. WHY?
Ik ging het topic lezen en lollerde... Goeien kont commentsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nou laat het 40 zijn. De enige in dat hele topic die niet mega dun is
Ik skip wel![]()
Ja ik zag het, dat excuseren erachterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
Wrmm zou je topcoat
Over een sticker doen
Want het is geen nagellak ofzo
Mhmm .. Niet beledigend bedoelt
Hoor ..:P
Byee
Reacties op schoonheidsglans
Ik heb er ook wel eens een tijdje gepost...maar kreeg alleen maar negatief commentaar behalve van Debssquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, die skitzofrenic (ofzoiets) is ook wat voller. En dat commentaar is iets van de laatste tijd en steeds bij dezelfdeen sommige mensen doen het er ook echt om, die pic van meloewa (?) in de OP
kom op zeg
Ik krijg gewoon commentaar op mijn kledingof.. Of... Betekent dat nu dat ze mij lelijk vinden?
Leuk!! Waar? Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hallon![]()
Waarschijnlijk een nieuwe baan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk!! Waar? Wat?
Hoest met je pootje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pootje gaat redelijk mag nu helemaal zonder krukkenmaar nog wel steeds dik en pijn
![]()
en met die van jou?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Jeetje, nu pas zonder krukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pootje gaat redelijk mag nu helemaal zonder krukkenmaar nog wel steeds dik en pijn
![]()
en met die van jou?
Ik loop al een week zonder krukken (ja ok, alleen in huis, kleine stukjes. En ik heb een speciale schoen die ervoor zorgt dat ik alleen op mijn hak loop) Zit nog wel thuis, vrijdag wordt ik opgehaald door een collega om een plan van aanpak te bespreken.
Maar ze zeggen ook altijd dat je beter iets kan breken dan kunt kneuzen of verrekken enzo he?
Wel vertelde hij me dat ze 1 cm bot ertussen uit hebben gezaagd. Dat vond ik best veel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jij zit zeker ook heel vaak op de grondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens een tijdje gepost...maar kreeg alleen maar negatief commentaar behalve van Debss
Maarja ik was dan ook een vieze stink-alto met dreads
Jep, het duurt ook wel heel lang vind ik zelf, maar volgens de fysio en de orthopeed is dat normaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeetje, nu pas zonder krukken?
Ik loop al een week zonder krukken (ja ok, alleen in huis, kleine stukjes. En ik heb een speciale schoen die ervoor zorgt dat ik alleen op mijn hak loop) Zit nog wel thuis, vrijdag wordt ik opgehaald door een collega om een plan van aanpak te bespreken.
Maar ze zeggen ook altijd dat je beter iets kan breken dan kunt kneuzen of verrekken enzo he?
Wel vertelde hij me dat ze 1 cm bot ertussen uit hebben gezaagd. Dat vond ik best veel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Hoezo is het nog een misschien? Zou wel heel fijn zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pootje gaat redelijk mag nu helemaal zonder krukkenmaar nog wel steeds dik en pijn
![]()
en met die van jou?
吴 曼 迪
Krijg vrijdag de definitieve uitslag maar net gebeld door de recruiter en die had het over 99 procent kans dat ik het werd, en in het gesprek zelf gisteren werden er genoeg opmerkingen gemaakt door de interviewer dat hij mij in dienst wou nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is het nog een misschien? Zou wel heel fijn zijn
Ja damn, met dansen was ik eens gevallen en had ik mijzelf opgevangen met mijn hand waardoor ik mijn pols had gekneusdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeetje, nu pas zonder krukken?
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Krijg vrijdag de definitieve uitslag maar net gebeld door de recruiter en die had het over 99 procent kans dat ik het werd, en in het gesprek zelf gisteren werden er genoeg opmerkingen gemaakt door de interviewer dat hij mij in dienst wou nemen
Ja echt wel eindelijk weer werkquote:
jaquote:
BIJ MIJ OOK NIETquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ze heeft er geen gratiesch rek bij gedaan
Die logica ontgaat me....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh puckzzz ik had geen postzegels dus die moet ik morgen ff halen
Egt nie...tssskkk...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BIJ MIJ OOK NIET
daar bestellen we dus ook nooit meer he
Dat is toch geen pakketpost? Zwaardere brieven kun je ook apart laten frankeren. En toen ik nog bij de C1000 werkte (ook alweer 5 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die logica ontgaat me....
Je verpakt het toch gewoon in een bubbelvlop, gaat ermee naar de supermarkt en laat het frankeren? Of wacht...dan gaat de Truus postbalie miepen dat het pakketpost is natuurlijk
Maar laat maar weten hoeveel het is he? En dan nog ff je rekeningnummer doorgeven
Serieus? Dat is echt kut, zeker omdat je er zelf dan gewoon niets aan kan doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Grrr, onderdeel van apparaat kapot en uiteraard niemand aanwezig die er iets van weet![]()
Story of my PhD, altijd wel iets kapot of niet voorhanden, hoe krijg ik dit ooit af![]()
Ohai/emo
Ja, ik heb wat dat betreft echt een kut project.. Materialen die geleverd zouden worden maar spontaan nooit aankomen, collega die materialen moet maken maar dit niet voor elkaar krijgt (niet haar schuld, het zag er op papier veul makkelijker uit dan het in de praktijk bleek te zijn), een apparaat wat ik zou moeten gebruiken maar wat zoveel beperkingen heeft dat het gewoon niet praktisch is en nu dus weer een ander apparaat waar een nogal vitaal onderdeeltje het begeven heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt kut, zeker omdat je er zelf dan gewoon niets aan kan doenEn dan wil je verder maar dan gaat dat gewoon echt niet.
En dat zijn zeker zo'n dure dingen dat er ook maar eentje van op de campus staat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat dat betreft echt een kut project.. Materialen die geleverd zouden worden maar spontaan nooit aankomen, collega die materialen moet maken maar dit niet voor elkaar krijgt (niet haar schuld, het zag er op papier veul makkelijker uit dan het in de praktijk bleek te zijn), een apparaat wat ik zou moeten gebruiken maar wat zoveel beperkingen heeft dat het gewoon niet praktisch is en nu dus weer een ander apparaat waar een nogal vitaal onderdeeltje het begeven heeft
Ghehe, beide apparaten zijn home-builtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dat zijn zeker zo'n dure dingen dat er ook maar eentje van op de campus staat?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je nagellak er met de wasmachine uit zal krijgen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
is het slim om proberen mijn dekbedovertrek een keer te wassen? () misschien is het er wle uit
of is mij nhele wasmachine roze
het erste is er wel al af met nagellakremover
Geen ander apparaat waar je het uit kan halen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, beide apparaten zijn home-built![]()
Maar in het laatste geval gaat het om een klein teflon ringetje waarvan er hopelijk nog wel een paar rondzwerven maar ik heb geen idee of dit zo is en waar dan. Iedereen die het kan weten is op vakantie of op congres, lekker handig
Nee helaas.. Die ringen hebben een hele specifieke diameter, speciaal voor dat apparaat gemaakt. Er moeten er denk ik nog wel een paar rondzwerven, maar waar hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ander apparaat waar je het uit kan halen?
Ja dat is lastig dan. Waar werk je eigenlijk aan met je PhD? Op middelbare school niveau uitgelegd danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee helaas.. Die ringen hebben een hele specifieke diameter, speciaal voor dat apparaat gemaakt. Er moeten er denk ik nog wel een paar rondzwerven, maar waar he
op internet staat dat bij redelijk wat mensen het na een goed remover badje en dan wat vanish erop erut is gegaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je nagellak er met de wasmachine uit zal krijgen...
Verder met remover? Of accepteren dat ie nu deels roze is
Ik werk aan plastics, hetzelfde plastic als waar ze de tasjes van maken. Alleen probeer ik de eigenschappen te veranderen (transparantie, sterkte, structuur, ...) door er bepaalde stofjes aan toe te voegen. Alleen zou ik eigenlijk ook aan wat exotischere materialen moeten werken, maar die zijn vrij lastig om te maken helaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat is lastig dan. Waar werk je eigenlijk aan met je PhD? Op middelbare school niveau uitgelegd dan
Aah ja dat snap ik wel een beetjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik werk aan plastics, hetzelfde plastic als waar ze de tasjes van maken. Alleen probeer ik de eigenschappen te veranderen (transparantie, sterkte, structuur, ...) door er bepaalde stofjes aan toe te voegen. Alleen zou ik eigenlijk ook aan wat exotischere materialen moeten werken, maar die zijn vrij lastig om te maken helaas.
Vanish is altijd wel goed spul daarvoor idd, en anders kan je ook nog Biotex erop doen, en dan wassen met Vanishquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op internet staat dat bij redelijk wat mensen het na een goed remover badje en dan wat vanish erop erut is gegaannouja we zien wel
Ja, bachelor Scheikundige Technologie aan TU Eindhoven en daar ook de master Polymers and Compositesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ja dat snap ik wel een beetjeMaar dan moet er inderdaad veel met machines gebeuren en dan is het lastig als die niet willen meewerken
Wat voor een bachelor heb je dan gedaan? Technische Scheikunde ofzo?
Slimmerdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, bachelor Scheikundige Technologie aan TU Eindhoven en daar ook de master Polymers and Composites
Ja echt welquote:
???quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef Dwyn het volgende:
http://www.barrym.com/pro(...)tter-nail-paint.html
Ik heb deze nodig in mijn leven
Thnxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja echt wel
Technische schei- en natuurkunde zijn volgens mij wel een van de lastigere studies in Nederland. Ook veel mensen die het gewoon niet halen.
Ken zelf ook twee mensen die op de middelbare altijd hoge punten haalden voor scheikunde maar helemaal niets snapte op de opleiding.
Iedereen spijt dat ze voor die opleiding hadden gekozenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx![]()
De bachelor Scheikundige Technologie lijkt ook echt in niks op de scheikunde die je op de middelbare school krijgtEerste college wat ik op de uni ooit kreeg, gingen we een sommetje maken zoals we die nog kenden van het eindexamen scheikunde, een pH berekening. Vervolgens kwam die niet uit. En toen kregen we te horen 'deze methode klopt niet, het is eigenlijk meer een benadering en op de middelbare school hebben ze de sommen zo aangepast dat ze wel altijd uitkomen'
![]()
En daarna kregen we het hele eerste jaar vooral wiskunde enzo
Haha dus je krijgt eerst 4 jaar les in een methode die later helemaal niet blijkt te kloppen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx![]()
De bachelor Scheikundige Technologie lijkt ook echt in niks op de scheikunde die je op de middelbare school krijgtEerste college wat ik op de uni ooit kreeg, gingen we een sommetje maken zoals we die nog kenden van het eindexamen scheikunde, een pH berekening. Vervolgens kwam die niet uit. En toen kregen we te horen 'deze methode klopt niet, het is eigenlijk meer een benadering en op de middelbare school hebben ze de sommen zo aangepast dat ze wel altijd uitkomen'
![]()
En daarna kregen we het hele eerste jaar vooral wiskunde enzo
Wanneer ga je bestellen? Ik wil maybe wel meer maar ben niet thuis dus kan geen swatches zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso 7 pond verzendkosten.En dan kunnen we mini-meeten.
Een aantal wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iedereen spijt dat ze voor die opleiding hadden gekozen
Nu natuurlijk! Er staat op PAA eentje die hem heeft gebruikt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer ga je bestellen? Ik wil maybe wel meer maar ben niet thuis dus kan geen swatches zoeken
Jepquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha dus je krijgt eerst 4 jaar les in een methode die later helemaal niet blijkt te kloppen?
Neh dan doe maar niet. Kan ik beter zelf een x bestellen als ik MOAR wilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nu natuurlijk! Er staat op PAA eentje die hem heeft gebruikt!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh dan doe maar niet. Kan ik beter zelf een x bestellen als ik MOAR wil
Master kan ook zoveel verschillen inderdaad wat ik van veel mensen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een aantal wel ja![]()
Ik in eerste instantie ook![]()
Toen ik het eerste jaar eindelijk doorgeworsteld had, ging mijn tweede jaar ook niet bepaald grandioosMaar uiteindelijk wel de leuke vakken gehad en de master was wel heel tof
Haha, is goed jongen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonge ik wil maybe meer lakjes maar op m'n telefoon uuitzoeken welke is beetje poep
Jammer van die standaard verzendkosten. Nu moet er natuurlijk weer wat bij om die verzendkosten te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had em ook al een keer langs zien komen dwyn die glitter is echt leuk
Ik heb het alleen in Engeland gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
waar wordt barry m verkocht? alleen engeland?
De bachelor die ik gedaan heb was best breed, maar er zaten 3 hoofdrichtingen in die je daarna als master verder kon uitdiepen. Twee van die richtingen lagen me echt totaal niet, maar dat is dan wel 2/3 van je opleidingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Master kan ook zoveel verschillen inderdaad wat ik van veel mensen hoor![]()
Oud klasgenoot die had de bouwkunde af en twijfelde nog altijd, maar nu had hij een master waarin bouwkunde met programmeren wordt gecombineerd en dat is echt helemaal zijn ding. Zit nu in Stockholm voor een half jaar.
En mijn vriendin heeft ook dus eerst maar stage gelopen om te kijken of ze wel verder wilde in deze richting en die doet nu dus gewoon twee masters en is nu ook blij met haar keuze om toch door te gaan
Bij Massjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
waar wordt barry m verkocht? alleen engeland?
Ouwequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De bachelor die ik gedaan heb was best breed, maar er zaten 3 hoofdrichtingen in die je daarna als master verder kon uitdiepen. Twee van die richtingen lagen me echt totaal niet, maar dat is dan wel 2/3 van je opleiding![]()
Inmiddels hebben ze de hele bachelor alweer (2x) aangepast sinds ik hem gedaan heb en nu zit er ook een major-minor in waardoor je iets meer vrijheid hebt in de vakken die je kiest, maar bij mij lag het - op 4 vakken na of zo - helemaal vast. Wij hadden ook geen eindscriptie of zo, omdat toen ik aan de bachelor begon, de opleiding eigenlijk nog een 5-jaars opleiding was die door de invoering van BaMa gewoon in 2en geknipt was
Wat jammerquote:
quote:
Het zijn de kleuren van de Engelse vlag, voor de olympische spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
die barry m is toch gewoon de zoveelste disco glitter?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ben nog nie eens 30![]()
Maar ze hebben echt veul aan de bachelor zitten sleutelen, en nu gaat ie dus weeeeeer op de schop he
http://www.nl.boots.com/p(...)icleid=143246:143247quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
Zo te zien is ie exclusief voor Barry M en Boots. En Boots shipped niet naar Nederland.
In Utrecht is er een, daar heb ik geen BarryM gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.nl.boots.com/p(...)icleid=143246:143247
Boots zit wel in Nederland, heeft ook een beauty-stuk in de winkels. De webshop heeft heel weinig, de winkels meer. Maar of ze dit hebben weet ik niet, maar misschien kun je ze even bellen/mailen?
Er zit een Boots vlak bij mijn werk, kan ik wel halen anders voor je als je wilt
Ah, da's minder, maar wel duidelijkquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is een online exclusive. Dus dan moeten we hem bestellen en bij ons ho(s)tel in Engeland laten bezorgen.
Dat laatste boeit me dan weer minder, maar Musequote:Muse speelt tijdens slot Spelen
AMSTERDAM - Muse verzorgt een optreden tijdens de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen.
Foto: Wenn
Dat heeft de band laten weten aan het Britse muziektijdschrift NME. Zondag wordt het grootse sportevenement in Londen afgesloten.
Muse heeft voor de Olympische Spelen het officiële lied Survival geschreven. Het wordt onder meer ingezet als atleten het stadion betreden. Daarnaast wordt het lied in tv-uitzendingen rond de Spelen als themanummer gebruikt.
Er gaan geruchten dat ook de Spice Girls acte de présence geven tijdens de sluitingsceremonie. Na enorme successen in de jaren negentig gingen de Spice Girls in 2000 uit elkaar. Zeven jaar later kwamen ze weer samen voor een korte reünietoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |