the horrorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een heule grote verbouwing. Vijf wortelkanalen in één zit is een bietje veel.
Nee kloptquote:
De rest van mij paste niet want laptop. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Matigen kat die denkt dat hij een parkiet is
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
the horror![]()
![]()
![]()
"en dan doen we nu even wat vloeibaar warm plastic op het restje wortel spuiten"
"AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GODVERDOMME< HOEREHOEREHOEREZOOI@@@@@##@!!!!111!!!!!"
Zoiets?
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee klopt. maar wat was die ene website nou met de Diet Dr Pepper?
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
In gevecht met de autocorrect als je een tt schrijft
die was toch foetsie? die bij de Haagse Bluf ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Ah dankuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Of gewoon altijd uitzettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.
En verdoving.
Voor gaatjes vullen vind ik het onzin, maar bij wortelkanaal is verdoving m'n beste vriend.Bij kiezen trekken ook trouwens.
Dat was juist het probleem, ik had eerst bazenkadders geschreven, maar niet genoeg ruimte. Dus wilde er bazenkad van maken, maar hij maakte er steeds bazenkadders vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.
Altijd naakt zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
uiteraard is deze bazentip de beste tip!quote:
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxen
Verdoving bij moeten spuiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.
ik heb iets teveel prutsers qua tandartsen gehad geloof ikbrrr
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...
Bij je voortanden is het extreem kudt, geloof me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat moet bij mij echt 4 keer steeds. Maar gelukkig voel ik heel die spuit sowieso niet.
Oh hai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.
Ikzelf zweet nauwelijks op mijn lijf (alleen gezicht) dus ik heb er geen ervaring mee
quote:
Mmkay. Ja kijk dat zou ik wel willen doen, maar ik heb niet echt budget om nieuwe shirts te kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.
Ikzelf zweet nauwelijks op mijn lijf (alleen gezicht) dus ik heb er geen ervaring mee
Dan Odorex gebruikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mmkay. Ja kijk dat zou ik wel willen doen, maar ik heb niet echt budget om nieuwe shirts te kopen.
quote:
ja lijkt me niet zo fijn direct na het scherenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nee, je hebt gelijk hoor. Maar het kan nu sowieso niet, want ligt in Utrecht. En je moet het weer om het scheren van je oksels heen plannen en dat maakt het allemaal zo ingewikkeld!
Het heet iets van kelly's expat dacht ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Diconnected het volgende:
le fu kan die webshop niet vinden nie
Okselpads! Soort maandverbandje die je in je shirtje plaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...
Direct erna kan niet idd. Maar de versie die ik heb moet om de dag ofzo volgens mij. Dus dan de ene dag scheren en de andere dag odorex. Je moet er gewoon steeds bewust over nadenken, dat is irritant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja lijkt me niet zo fijn direct na het scheren![]()
Of voor het scheren en dan scheren met conditioner of olie i.p.v. water?
Oh bij sommige is dat wel een optie idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Okselpads! Soort maandverbandje die je in je shirtje plakt
Ja had em al gevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Dico, deze?
http://www.kellys-expat-s(...)72582/Products/DrP02
Zit er dan zweet of deo in je shirtje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh bij sommige is dat wel een optie idd.Maar als het kwaad al geschied is, is het zeker gewoon een verloren zaak?
Beide, denk ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit er dan zweet of deo in je shirtje?
ein kemische cocktail jahwohl!quote:
Ja heel vreemd is dat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was vandaag in blijdorp en daar heb ik wel 6 verschillende mensen met een aaipad zien sjouwen waar ze foto's mee maakten. Heb ik een trend gemist of whut?
tevens ; ohai
De aiped 3 heeft een 5mp camera.. En waarom met een telefoon lopen als je kan patsen met een aiped?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was vandaag in blijdorp en daar heb ik wel 6 verschillende mensen met een aaipad zien sjouwen waar ze foto's mee maakten. Heb ik een trend gemist of whut?
tevens ; ohai
Voor de zweetgeur kun je een shirtje even in een emmer water met een scheut azijn leggen (schijnt, geen ervaring mee).. voor vlekken misschien ossengal gebruiken? Of even wat vloeibaar wasmiddel op de oksels van je shirtje in laten trekken en het daarna wassen in de machine?quote:
whehehehehe, heerlijk onhandig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De aiped 3 heeft een 5mp camera.. En waarom met een telefoon lopen als je kan patsen met een aiped?
Ik was aan het googlen geslagen. Deze twee komen allebei langs.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voor de zweetgeur kun je een shirtje even in een emmer water met een scheut azijn leggen (schijnt, geen ervaring mee).. voor vlekken misschien ossengal gebruiken? Of even wat vloeibaar wasmiddel op de oksels van je shirtje in laten trekken en het daarna wassen in de machine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |