the horrorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een heule grote verbouwing. Vijf wortelkanalen in één zit is een bietje veel.
Nee kloptquote:
De rest van mij paste niet want laptop. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Matigen kat die denkt dat hij een parkiet is
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
the horror![]()
![]()
![]()
"en dan doen we nu even wat vloeibaar warm plastic op het restje wortel spuiten"
"AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GODVERDOMME< HOEREHOEREHOEREZOOI@@@@@##@!!!!111!!!!!"
Zoiets?
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee klopt. maar wat was die ene website nou met de Diet Dr Pepper?
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
In gevecht met de autocorrect als je een tt schrijft
die was toch foetsie? die bij de Haagse Bluf ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Ah dankuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Googelen op Engelse supermarkt den haag oid
Of gewoon altijd uitzettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou dat selectief uit moeten kunnen zetten voor Fok, voor Fok-tt's en/of voor specifieke Fok-woorden
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van hou je bek en doe wat je moet doen.
En verdoving.
Voor gaatjes vullen vind ik het onzin, maar bij wortelkanaal is verdoving m'n beste vriend.Bij kiezen trekken ook trouwens.
Dat was juist het probleem, ik had eerst bazenkadders geschreven, maar niet genoeg ruimte. Dus wilde er bazenkad van maken, maar hij maakte er steeds bazenkadders vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leer m'n telefoon enzulks altijd de fokwoorden. Zoals chanant en garp enzo.
Altijd naakt zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is daar trouwens iets tegen te doen? Ter voorkoming of genezing van zweetvlekken in mijn shirtjes? Want ik word er best wel moe van...
uiteraard is deze bazentip de beste tip!quote:
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Odorex vloeistof in een flesje die je moet deppen, of je klieren laten plat botoxen
Verdoving bij moeten spuiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers. Bek houden en vullen die zooi. En het liefst dat de verdoving ook echt werkt en niet zo halfbakken.
ik heb iets teveel prutsers qua tandartsen gehad geloof ikbrrr
misschien zijn daar speciale schoonmaakmiddelen voor, maar het is volgens mij lastig. Mijn zusje keilt shirts in ieder geval altijd na een tijdje maar gewoon weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde meer in het shirt zelf. Odorex vergeet ik steeds te gebruiken...
Bij je voortanden is het extreem kudt, geloof me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat moet bij mij echt 4 keer steeds. Maar gelukkig voel ik heel die spuit sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |