quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.quote:
Me neitherquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.
Via Facebook kun je het spelen op je pc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, op zich lijkt het me wel leuk, maar ik heb noch een smartphone noch een tablet.
Hehe de enige reden dat ik een tijdje geleden een account heb aangemaakt is dat toen FOK! down was, je op FB updates van de downtime kon zien.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze deskundige gaan we nooit meer terugzien. Commentaar op de Telegraaf
Ik las het net ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Er kijken steeds meer mensen, volgens ons van WC-Eend.
De 'verhaallijnen' waren om te huilen, sommige imitaties vond ik echter zeer goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De tv-kantine is bijna het meest vreselijke programma dat ik ooit heb gezien.
Ik hou van Holland vind ik ook wel een kandidaat voor die titel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
De tv-kantine is bijna het meest vreselijke programma dat ik ooit heb gezien.
Daar letten vrouwen weer op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar tanden zo raar.
Ze is model, oh heet dat zo tegenwoordig
Het gaat om d'r tweede mondje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik zit steeds te denken: ze moet een beugeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |