Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En ga je het doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsite. Vroeg hij gisteren aan mij of ik open stond voor een blind date met een vriendin van zijn vriendin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
ohja... ik hoef alleen te glimlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar of althans niet altijd.
het is voor meiden makkelijker want die hoeven alleen lief te lachen in een kroeg en dan is het al geregeld.
Dat ik er niet handig in ben mag duidelijk zijn. Ben niet zo versierderig gewoon weet ik veel.
En als ik uit ga dan heb ik er ook geneens zin in of het moet een meid zijn die zelf ook beetje toenadering zoekt.
En die zijn er niet veel denk.
2 vragen en maar 1 beantwoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kree weet niet hoe huppel er uit ziet dus dat zegt hem niks
Nee je moet er wel bij knipogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachendas waar....
o... ik doe wel eens gymoefeningtje ja... zonnegroetje hier en daar je kent het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
Ik denk niks hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
*kras*quote:
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijn
Que?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.quote:
squirt? ooh squat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*kras*
[..]
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87
Hoe kan ie die nu gemist hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.
Wat?quote:
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
Awwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |