Maak jij een lijstje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebben
(voor mij is een bank goed genoeg)
Blij dat ik niet single ben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
hoehoe... OLD Skoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Dan gaat Jacq lekker tusseninquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moet
Will!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Alsof ook_gek dat erg vindtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaat Jacq lekker tussenin![]()
Dat topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 6
Omfgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Deze nigga weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Fuck yeah!!quote:
Nou, jij hebt me doorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij graait alles binnen met je klauwtjes.
Dude.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Uhmz Rob is ziek thuis, maar moet wel even eten maken voor hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
c_a!!!
Ik heb morgen om half 4 een afspraak in Dordt tot uur of half 5. Dan pak ik de trein naar Rotterdam, denk dat ik daar rond half 6 ben.
Hoe laat wil jij afspreken?
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze zei: met wie app je. Ik zeg: ook_gek. En toen zei ze: ik ga hem bellen
Ze heeft een vriend al 6 jaar en woont samen
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek wil er vast een kwartet van maken !
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebben
(voor mij is een bank goed genoeg)
zo ben ik toch helemaal niet.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moet
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaat Jacq lekker tussenin![]()
nee vind ik niet erg nee.quote:
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat erg vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |