Ah, thanks. Ik dacht dat je zo min mogelijk moest opladen.quote:
waarom 10%? just in case je nog iets wil downloaden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ik dacht dat je zo min mogelijk moest opladen.
Wat is er met 10 procent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom 10%? just in case je nog iets wil downloaden?
heb jij zon slecht geheugen?quote:
Vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maar bij 100% doorladen is niet schadelijk, ook niet als hij uitstaat?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maar bij 100% doorladen is niet schadelijk, ook niet als hij uitstaat?
Nee, na 100% doorladen is ook niet schadelijk. De mijne doet bijna niet anders.quote:
Oh dat, nee das voor de snelheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij zon slecht geheugen?
"altijd 10% leeglaten"
Mooi. Vraag me dit bij de iPad nog steeds af. En zonder coconutbattery kan ik het ook niet meten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Nee, na 100% doorladen is ook niet schadelijk. De mijne doet bijna niet anders.
Lijkt mij van wel... tegenwoordig kan zowat elke li-ionbatterij daartegen. Mijn telefoon doet dat ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef AppleOcean het volgende:
Maar die is er niet op de ipad dus das moeilijk.
Kan de ipad tegen overladen?
Hoe bevalt het scherm? Vond het zelf zo'n mega verschil met de 3GS en de 4 (iPhone)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Hoi vanaf the new iPadNog beetje alles bekijken maar wat een topapparaat.
Installeren gaat via internet tegenwoordig. Of heb je oudere hardware?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef Stuart het volgende:
Vandaag een 256GB Crucial M4 SSD besteld dus die zal volgende week wel hier zijn. Ook gelijk een USB 3.0 stick besteld (Corsair 16GB) om een bootable Mountain Lion te maken. Moet lukken
Ik zou gewoon even contact opnemen met de winkel waar je m gekocht hebt of anders met Apple. Het is prima als ze er een jaar garantie op geven, maar dan mag deze niet na een jaar er ineens mee ophouden. Het is aannemelijk te maken dat de iPod langer mee hoort te gaan bij normaal gebruik dus moeten ze daar wat aan doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Even tussendoor!
Ik heb een I-pod Classic 160gb die net buiten de garantie is en hij stopt er verrassend genoeg mee.
Hij ligt altijd in mijn auto waar hij via een jack-plugje de versterker aanstuurt maar ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn.
De situatie: eerst speelde hij probleemloos alles af en van het 1 op het andere moment niks meer.
Scherm zwart, gaat niet meer aan, laad niet meer op, aan de laptop gehangen, geprobeerd te resetten maar niks mocht baten.
Iemand die weet wat er aan de hand is?
Nooit last van gehad hoor, na welke update op welk iOS apparaat (of Mac) dan ook. Als hij slomer wordt dan is het meteen al, zoals met iOS 5 op een 3GS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:10 schreef opgebaarde het volgende:
Updaten jullie altijd meteen je iPhone en iPad? Ik heb de indruk dat het apparaat een tijdje na de update sloom wordt, zoals mijn "oude" iPad echt windowssloom is at the moment. Ik word een beetje huiverig, zou die MS topman echt gelijk hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |