quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Spoiler much?Echt niet normaal heh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de film wel mee vallen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik ook net.
Wat een kutfilm zeg .. fucking voorspelbaar en echt alle clichés zaten erin ..
Verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:29 schreef An_awesome_wave het volgende:
Een promotieposter van Cabin in the woods die overal te zien was voordat de film uit was, met daarop statistieken gebaseerd op een hoop klassieke horrorfilms? Nee ik zou niet weten waarom, of je zou mijn commentaar daarboven moeten bedoelen maar daar geef ik ook niks weg over de film volgens mij.
Of je kijkt teveel horrorsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh. Ms word ik wat paranoïde van alle posts zonder benodigde spoilers...
No such thing!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Of je kijkt teveel horrors
Niet echt, want horrors kun je nooit te veel kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dat is wel een beetje en contradictio in terminis idd.
Ik vind het moeilijk om leuke dingen te vinden de laatste tijd.. Jammer is dat toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Niet echt, want horrors kun je nooit te veel kijken
Heb al even niks meer gezien...geen tijd gehad, over 2 dagen opdrachten af en dan gaat de reeks horrornachten weer beginnen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Ja d'r zit een knipoog in. Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ShevaJB op 21-08-2012 12:41:27 ][b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Nou dan ben ik wel benieuwd welke clichés er allemaal in de film zitten die er niet in horen te zitten als zijnde een verwijzing naar een klassieke horror. Ik vind het nogal een bizar verwijt namelijk voor een film die het genre pariodieert en daardoor expres alle clichés gebruikt. Oh en in een spoilertag graagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja d'r zit een knipoog in. Geweldig. Maar dan nog blijft het een saaie clichefilm met een geforceerd grappig einde.
Het kon mij niet bekoren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nou dan ben ik wel benieuwd welke clichés er allemaal in de film zitten die er niet in horen te zitten als zijnde een verwijzing naar een klassieke horror. Ik vind het nogal een bizar verwijt namelijk voor een film die het genre pariodieert en daardoor expres alle clichés gebruikt. Oh en in een spoilertag graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Hoe heet die andere film ook al weer dat er een paar studenten worden opgesloten in een kelder? Engelse film volgens mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
net een best aardige, gratis NL-horror gezien. studente wordt vastgebonden wakker in een kelder:
http://www.claustrofobia.nl/
geen idee eerlijk gezegd. komt me wel bekend voor.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoe heet die andere film ook al weer dat er een paar studenten worden opgesloten in een kelder? Engelse film volgens mij.
The Hole?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoe heet die andere film ook al weer dat er een paar studenten worden opgesloten in een kelder? Engelse film volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel tussen Livide en een stoner comedy die al een tijdje op de plank ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:26 schreef CyberJesus het volgende:
Ik wil ook een film kijken maar ik weet niet welke...
Misschien 28 day's later, die moet ik ook nog steeds zien.
livide is troep dus ik zou de andere nemen welke dat ook is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Livide en een stoner comedy die al een tijdje op de plank ligt.
High Shool, en de meningen over Livide zijn nogal verdeelt dus wellicht vind ik hem wel tof.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
livide is troep dus ik zou de andere nemen welke dat ook is?
Ja dat klopt wel, het is in die film duidelijk een gevalletje stijl > inhoud. De stijl maakte voor mij persoonlijk zo veel goed dat ik hem wel de moeite waard vond om te bekijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Livide echt slaapverwekkend. Zag er mooi uit, maar daar hield het wel mee op.
Ja, vorige week. Heeft zo z'n momenten, geen top maar ook geen flop.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:47 schreef casper019 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/78613/
iemand lovely molly gezien?
Erg vlak. Goede seksscene wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:47 schreef casper019 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/78613/
iemand lovely molly gezien?
maar wel leuke horror momente ook dus? Gewoon leuk en vermakelijk tussendoortje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja, vorige week. Heeft zo z'n momenten, geen top maar ook geen flop.
Uitstekend omschrevenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:04 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar wel leuke horror momente ook dus? Gewoon leuk en vermakelijk tussendoortje?
thx nou dat vindik prima klinken, gewoon leuk om te zien! ga em 1 deze dagen kijeknquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Uitstekend omschrevenLeuk voor een avondje, maar een uur later ben je 'm al vergeten.
Hèhè, eindelijk iemand die hem ook kan waarderen, ik begon me al bijna te schamen dat ik 'm wél vet vond. Een prachtig, sfeervol sprookje idd met behoorlijk wat disturbing moments.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef znarch het volgende:
Livide:
Ik ben van mening dat de mensen die deze film zo hard afkraken eens moeten stoppen met het hebben van te hoge verwachtingen of verwachtten dat regisseurs precies doen wat ze met hun vorige film deden.
Livide is namelijk naar mijn mening een meer dan prima fantasie/donker sprookje horror met (na een lange aanloop) goede suspense, soms prachtig geschoten scènes en wat aardige gore.
Als je a l'intérieur deel 2 verwachtte kom je van een koude kermis thuis.
Ik heb hem zonder enige verwachting gekeken en vond hem tof.
Heb na de intro bijna constant op het puntje van de bank gezeten en daar ook af ertoe vanaf gesprongen
Prima film.
Ik had geen enkele verwachting anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef znarch het volgende:
Livide:
Ik ben van mening dat de mensen die deze film zo hard afkraken eens moeten stoppen met het hebben van te hoge verwachtingen of verwachtten dat regisseurs precies doen wat ze met hun vorige film deden.
Livide is namelijk naar mijn mening een meer dan prima fantasie/donker sprookje horror met (na een lange aanloop) goede suspense, soms prachtig geschoten scènes en wat aardige gore.
Als je a l'intérieur deel 2 verwachtte kom je van een koude kermis thuis.
Ik heb hem zonder enige verwachting gekeken en vond hem tof.
Heb na de intro bijna constant op het puntje van de bank gezeten en daar ook af ertoe vanaf gesprongen
Prima film. Beetje net als inside als in: goed maar met wat foutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verliep toch tamelijk anders dan ik verwacht had vantevoren en heb me er best mee vermaakt. Met name karakters hadden meer uitgediept mogen worden wat mij betreft, had meer in gezeten. Het is overigens geen slasher of gore ofzo, weet ook niet of het echt het predicaat horror verdient. Het had me ook niet verbaast als het een thriller was geweest.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Lyza666 het volgende:
Gister Territories - ook wel Territoires - gezien. Ik verwachtte er weinig van maar het viel me toch nog reuze mee.
[ afbeelding ]
Er zaten best wel slechte momenten in,wel goed voor een thriller of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verliep toch tamelijk anders dan ik verwacht had vantevoren en heb me er best mee vermaakt. Met name karakters hadden meer uitgediept mogen worden wat mij betreft, had meer in gezeten. Het is overigens geen slasher of gore ofzo, weet ook niet of het echt het predicaat horror verdient. Het had me ook niet verbaast als het een thriller was geweest.
Tja, anders neem je eens genoegen met de mening die je leest. Meer kan ik er niet over zeggen. Zoals ik dus al zei, IK heb me ermee vermaakt. Een hele goede film kan ik het niet noemen nee, maar daar is ook wel wat voor nodig, voor ik dat vind van een film.quote:
Het zag er inderdaad mooi en sfeervol uit. Alleen het probleem voor mij zit 'm vooral bij het verhaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef znarch het volgende:
Wat vond je er dan zo slecht aan? De cinematografie kun je moeilijk van zeggen dat het slecht is. Acteerwerk is meer dan prima voor een onbekende cast.
Je kunt vinden dat de ommezwaai na 50 minuten niet leuk is. Of de plotholes?
Maar hetgeen ze doen doen ze goed vind ik.
Vond je hem wel goed?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er iemand zaterdag de film 'Population 436' gezien? Een best aardige horrorfilm naar mijn mening, die ook steeds spannender werd. Ik heb enkele momenten van afgrijzen beleeft, dan is het goed vind ik. Ik vond hem wel erg op 'The Village' lijken, en die was dan ook uiteindelijk beter vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Fijn altijd na de zomerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zin in.
Beter dan de rol die ze in seizoen 1 had gaat het niet worden ben ik bang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef Smeich het volgende:
En dat de jonge Moira weer vaak te bewonderen zal zijn
Vage promos ook:quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zin in.
Ja, de kans is natuurlijk aanwezig dat het straks erg gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:32 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Vage promos ook:
Qua stijl ziet het er cooler uit dan het eerste seizoen vind ik. Maar blijft afwachten.
Als je hem nog niet kent, niet kijken geen goeie horror geen enge shit geen gore niksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:40 schreef casper019 het volgende:
iemand de horror Rammbock: Berlin Undead gezien??
Die viel echt heel erg tegen vond ik...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Beetje stilletjes op het horrorfront de laatste tijd. Rec3 was de laatste die ik heb gezien.
Wel geinig filmpje
ik kan niet wachten tot die film!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef maniace het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.slashingthrough.com/news.php?id=350 Smiley gaat een goede worden
Juist Rec3 hebben ze tenminste wat nieuws geprobeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Hangt ervan af wat je verwachtingen zijn. In titels waar 3 achter staat heb ik sowieso weinig vertrouwen.
Deel 3 was in ieder geval minder dan deel 1 maar deel 2 was dat ook al.
Heb slechtere horror gezien.
Ik vond 'm wel te doen. Geen klassieker, maar zeker geen bagger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef casper019 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/72234
kent iemand die horror '' the woman'' uit 2011
heb nu al meerderemalen achter elkaar echt een ramp horror gezien ik wil nu eens een goeie zien!
Ik was heel snel m'n interesse kwijt en ben door de film heen geskipt... niet het idee dat ik wat gemist had. Wellicht even recencies lezen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef casper019 het volgende:
heb nu al meerderemalen achter elkaar echt een ramp horror gezien ik wil nu eens een goeie zien!
www.google.nl > horror top100.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef casper019 het volgende:
Ik was juist positief verrast, al kwam dat misschien meer omdat ik er 0, 0 van verwachtte. Zat wel aardig wat zwarte humor in ook. Best geslaagd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef casper019 het volgende:
dan krijg je allemaal oude films, ik hou niet zovan oude films zoek niet films ouder dan 2005 ofzo...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef haakon het volgende:
[..]
www.google.nl > horror top100.
Was dat nou zo moeilijk?
Nou idd, films van voor 2005 oud?quote:
http://www.imdb.com/list/xWxQxVgl2z4/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
dan krijg je allemaal oude films, ik hou niet zovan oude films zoek niet films ouder dan 2005 ofzo...
Sorry hoor, maar dat is echt eenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
dan krijg je allemaal oude films, ik hou niet zovan oude films zoek niet films ouder dan 2005 ofzo...
tja als oude films me gewoon niet aanspreken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt eenwaard. Jij zoekt goede horrorfilms en dan wil je per se films die na 2005 zijn uitgebracht
![]()
ikweet het, maar ik kijk dan liever een remake uit 2010 dan het orgineel uit 1970quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef Smeich het volgende:
Jouw definitie van oud vind ik beetje erg vreemd. Je mist heel wat moois zo als je je daar aan vast blijft houdenVeel horrorfilms van na 2005 zijn tevens ook slechte (of minder goede) remakes van bijzonder sterke originele films.
Er zit nogal wat tussen 1970 en 2005quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
ikweet het, maar ik kijk dan liever een remake uit 2010 dan het orgineel uit 1970
tis gewoon dat die style uit 1970 me niet aanstaat...
Dan heb je alles wat uitmaakte voor het genre al afgeschreven... De beste slasher films komen uit de jaren 80, alles wat er op dit moment gemaakt wordt had dankzij al het oude werk niet eens kunnen ontstaan. Ik snap dat je misschien moeilijk door kleding van acteurs ofzo kan kijken maar de tijd dat iets is gemaakt maakt ook de sfeer van een film.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
ikweet het, maar ik kijk dan liever een remake uit 2010 dan het orgineel uit 1970
Haha ja die ken ik helaas al, maar thx voor de tip thedescent is zeker gruwlijk!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Smeich het volgende:
Tja... ik kan enigszins wel begrijpen dat de stijl uit 1970 of eerder iemand niet kan pakken, maar dan sluit je alsnog zoveel moois/goeds/engs/spannends uit. Te kortzichtig vind ik dat.
Dit is wel een toppertje uit 2005 (het spant erom), wellicht iets voor jou Casper?
The Descent
seconds apartquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |