dankjewel voor het dubbele complimentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef Neymarrr het volgende:
Goed lichaam + goede houding in dit topic TS
dat kan natuurlijk. gelukkig is er verschil. voor iedereen wat tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Het is te mollig voor mij maar ik ben iemand die valt op dun, smalle heupen, kleine kont. Ben niet zo van de, wat men 'vrouwelijke vormen' noemt.
gelukkig zijn mannen zoals jij er ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef slangpie het volgende:
ik ben dus totaal niet weg van die magere scharminkels
een figuur als TS vind ik mooi
ja dus is wel zwaar sexyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb inderdaad een aantal dingen van haar weg.
[..]
Is dit niet gewoon Kim?
Zei nog niets positiefs toch? Persoonlijk hou ik meer van natuurlijke vrouwen, Kim toen ze nog jong en ongesneden was vond ik supersexy en zou ik direct gedaan hebben.quote:
Pics van een jonge Kimquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zei nog niets positiefs toch? Persoonlijk hou ik meer van natuurlijke vrouwen, Kim toen ze nog jong en ongesneden was vond ik supersexy en zou ik direct gedaan hebben.
oww..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zei nog niets positiefs toch? Persoonlijk hou ik meer van natuurlijke vrouwen, Kim toen ze nog jong en ongesneden was vond ik supersexy en zou ik direct gedaan hebben.
Ga zelf zoeken. Haar achterwerk op dit moment vind ik er persoonlijk echt niet uitzien en ik hou wel van volle billen maar van een achteraanzicht is dat ding van haar vierkant.quote:
Hoe kan ik nou weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken. Haar achterwerk op dit moment vind ik er persoonlijk echt niet uitzien en ik hou wel van volle billen.
Door te Googelen. Ik ga dat serieus niet voor je doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Door te Googelen. Ik ga dat serieus niet voor je doen.
fijne avondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
Mijn vent komt zo thuis dus fijne avond.
Je hebt er nog wel wat tussen...namelijk slank.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef slangpie het volgende:
ik ben dus totaal niet weg van die magere scharminkels
een figuur als TS vind ik mooi
hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Na deze post werd jij mijn beste vriendin.
haha dat gaat me dan net weer ff te verquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk zitten we te wachten totdat TS een foto van haar ass in bikini post
Mij ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
haha dat gaat me dan net weer ff te ver
maar goed dat het niet gebeurt danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |