quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
De GOUDEN oefeningquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:28 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Ponckster twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 17:23:02Ik wil Hans van Zetten in huis. Om me aan te moedigen als ik afwas of de was ophang. Ik zou alles zó veel beter doen. reageer retweet
Soms proberen ze het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef Wrijfhout het volgende:
Saai dat baanwielrennen nu, ze doen geen eens salto's
Epke zijn hoogste score ooit was 6.4quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Jawel, hierom reageerde is in het begin juist zo negatief, ze hebben dus een docu (uitgezonden al eerder op ned 3, kan je vast wel ergens zien op uitzending gemist) , en in die docu zeiden ze al dat die oefening goud moest opleveren want niemand had ooit zoiets gedaan. Vandaar mijn felle reactie toen hij volgens sommige kenners al kansloos was voor zilver
Is er ook een clip van de bbc te vinden? (Al gaat niemand over baas Hans heen)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef marcodej het volgende:
BBC: "Watch this... this is the most difficult combination in the world. 1, 2, 3. He's done it!"
Jaaa ik wil BBC ook horen, die waren bij een vorige oefening ook al zo heerlijk enthousiast over hemquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef marcodej het volgende:
BBC: "Watch this... this is the most difficult combination in the world. 1, 2, 3. He's done it!"
"Live" (of doet ie t nu gewoon nog een keer?)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Epke zo live op Sporza.. Hopelijk pakt hij goud
idd. Jammer dat Hans van Zetten een nederlander isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Epke zo live op Sporza.. Hopelijk pakt hij goud
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oke, nu vrouwen vloerWie kijkt er?
Staat live rechtsbovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Gftw het volgende:
[..]
"Live" (of doet ie t nu gewoon nog een keer?)
Inderdaad. Gaylord 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
hoor op 0:28, een oefening naam dat echt klinkt als 'de gaylord 2'
Hij heeft eerder al 16.400 gehaald, toen zei hij zelf dat hij nog ruimte had.En die kwalificatiescore was met een makkelijkere oefening, scheelt een halve punt ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Epke zijn hoogste score ooit was 6.4
Hij ging met <16.0 naar deze finale.
2 man voor hem doen 6.4+
Dat maakt het best wel lastig om goud te winnen.
Een 16.5+ was dus niet in de lijn der verwachting lijkt me.
mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oke, nu vrouwen vloerWie kijkt er?
staan hier boven ergensquote:
Sporza leest mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Op Sporza is het plotseling niet meer live.
haha ja ik zie het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Op Sporza is het plotseling niet meer live.
Je kijkt via NBC?quote:
Wat moet je dan, als je zelf geen goud kan pakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Wat moet je dan, als je zelf geen goud kan pakken.
iedereen mag hem van mij claimen zo'n grote baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Belgen doen alsof Epke van hun is
2x goudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zelfs op Sporza schreeuwen en het vrouwtje kwam klaar. Wat wil je nog meer
Ja dit !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zelfs op Sporza schreeuwen en het vrouwtje kwam klaar. Wat wil je nog meer
Mooie stijl wel vond ik! Maar helaas twee keer buiten de vloerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aahw slechte oefening van de Russische dit
Kutpaardenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:41 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen ook brons bij de paardjes.
Naja, ik wil eigenlijk liever nooit geopereerd worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
Stel je voor word je later geopereerd door een olympisch kampioen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:41 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
blindendarm mag hij er wel uithalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, ik wil eigenlijk liever nooit geopereerd worden.
ja zondequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Aahw slechte oefening van de Russische dit
Heb je ook die van Douglas? Die was echt hilarisch!quote:
zdf kan ook nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Heerlijk Spoza !!!
ik wil nu de BBC wel even horen
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb je ook die van Douglas? Die was echt hilarisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |