niet nadenken gewoon zwaaien aan die stok, hij moet doen waar hij goed in isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Deze score kan Epke makkelijk halen als hij niet valt. Goed nieuws dus.
Er komt straks nog een Chinees.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Zilver zou ook prima zijn, kans op Goud is wel heel klein denk ik
Jep, Hans is geweldig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Ik kijk zowaar NOS in plaats van Sporza voor het commentaar van die commentator.
Een van de weinige echt goede commentators bij de NOSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Ik kijk zowaar NOS in plaats van Sporza voor het commentaar van die commentator.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Dachten mensen serieus dat Epke hier makkelijk goud won?![]()
Als er een Chinees meedoet, ben jij bij voorbaat kansloos.
7.9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
weet iemand de moeilijkheidsgraad van Epkes oefening?
7.9.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
Ik weet het, maar Hans heeft het pas 5x vermeld in pakweg 10 minutenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De turnbond vindt dat de meerkamp.
It aint over till its over...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Dachten mensen serieus dat Epke hier makkelijk goud won?![]()
Als er een Chinees meedoet, ben jij bij voorbaat kansloos.
kan 7.900 wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
2 tiende hoger dan de eerste Chinees: 7.9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
Hoe zal hun nationale kampioenschap eruit zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Die chinezen zijn te goed. Eigenlijk moeten ze een eigen OS hebben.
Waar alleen chinezen winnen aan mee doen en winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Die chinezen zijn te goed. Eigenlijk moeten ze een eigen OS hebben.
Geweldig commentaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Wel saaier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef Mestras het volgende:
Die Chinezen doen het ook zo makkelijk, lijkt het
We zijn dus niet kansloos. 16.266 is haalbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wel een slechte coach en voorbereiding van Epke zelf dan, in die NOS filmpjes hoor je dat zij de onmogelijke oefening gaan doen wat dus eigenlijk 100% goud oplevert omdat niemand dat ooit heeft gedaan maar Epke wel.
En we hebben pas 1 Chinees gehad en nu zijn we al kansloos voor goud, dat is gewoon echt een erg amateuristisch
OS China ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waar alleen chinezen winnen aan mee doen en winnen
Te goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zal hun nationale kampioenschap eruit zien?
ze plakken lijm op hun handenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat die Chinezen nooit vallen bij een vluchtelement.
Inderdaad.. ik hoop steeds dat ze vallen.. zul je zien dat Epke valtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
maak een lelijke hups chinees.. * littledrummergirl duimt
In China zetten ze er ook een bak zoutzuur onder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat die Chinezen nooit vallen bij een vluchtelement.
Wij zouden alleen met gebogen armen en na hupje doen denk ik.quote:
Het is de rekstok niet het paard waar we nu mee bezig zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef KatyM het volgende:
Het is dus 1 sessie? Geen wegstreepresultaat?
Dat was ook bij het schoonspringen, perfecte uitvoeringen maar hun oefeningen zijn niet echt vernieuwendquote:
Moet hij zelf wel meteen staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasje kan de redding voor Epke zijn
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lager dan die andere Chinees maar toch een twee plek denk ik. De vraag is nu: gaat Epke nog brons pakken?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik hoop steeds dat ze vallen.. zul je zien dat Epke valtzie het gebeuren.
quote:
Epke gaat voor goudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook Zilver wordt nu lastig![]()
Epke, Brons is ook prima
Wacht nou eerst ff af, jeez.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook Zilver wordt nu lastig![]()
Epke, Brons is ook prima
jawel maar in de qualificaties 15.996 ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef BVO het volgende:
Zonderland haalde in Maribor gewoon 16,275 hoor. Paniek om niks hier.
Tel daar een gebroken rug bij opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij zouden alleen met gebogen armen en na hupje doen denk ik.
Onmogelijk toch?quote:Difficulty 7.900
Execution 8.466
Penalties 0.00
Total 16.366
Rank 1
Geld, sjinees, z'n zusje in de hentai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoe kan dit, die landing was toch gewoon slecht en de oefening met veel meer gebogen armen begrijp ik, hoe kan hij dan in hemelsnaam zo hoog scoren?
amplitude was erg goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoe kan dit, die landing was toch gewoon slecht en de oefening met veel meer gebogen armen begrijp ik, hoe kan hij dan in hemelsnaam zo hoog scoren?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
daarom dus, jurysporten weg ermee.
Beste van allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die commentator wel aandoenlijk, die gaat er helemaal in op.
jury geen objectiviteit. dat kan geen mens zijn 100%quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
vooral turnen schoonspringen en tafeltennisquote:
Zo werkt het inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
behalve als Epke wint natuurlijk
Want?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
haha maar wel grappig , Epke die het onmogelijke ging doen en voordat hij begint is hij al kansloos voor een plak, niet eens brons waarschijnlijk haha
En badminton.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vooral turnen schoonspringen en tafeltennis
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef Anonymousz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa geen goud voor china
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef plerda het volgende:
Heb liever dat die duitser wint dan die chinezen.
De duitser had ik elk geval geen eindhupje = 0.3 extraquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
belachelijk, hij was echt niet beter dan die chinezen. Wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |