niet nadenken gewoon zwaaien aan die stok, hij moet doen waar hij goed in isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Deze score kan Epke makkelijk halen als hij niet valt. Goed nieuws dus.
Er komt straks nog een Chinees.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Zilver zou ook prima zijn, kans op Goud is wel heel klein denk ik
Jep, Hans is geweldig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Ik kijk zowaar NOS in plaats van Sporza voor het commentaar van die commentator.
Een van de weinige echt goede commentators bij de NOSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Ik kijk zowaar NOS in plaats van Sporza voor het commentaar van die commentator.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Dachten mensen serieus dat Epke hier makkelijk goud won?![]()
Als er een Chinees meedoet, ben jij bij voorbaat kansloos.
7.9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
weet iemand de moeilijkheidsgraad van Epkes oefening?
7.9.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
Ik weet het, maar Hans heeft het pas 5x vermeld in pakweg 10 minutenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De turnbond vindt dat de meerkamp.
It aint over till its over...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Dachten mensen serieus dat Epke hier makkelijk goud won?![]()
Als er een Chinees meedoet, ben jij bij voorbaat kansloos.
kan 7.900 wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
2 tiende hoger dan de eerste Chinees: 7.9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef alors het volgende:
Hoe zal hun nationale kampioenschap eruit zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Die chinezen zijn te goed. Eigenlijk moeten ze een eigen OS hebben.
Waar alleen chinezen winnen aan mee doen en winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Die chinezen zijn te goed. Eigenlijk moeten ze een eigen OS hebben.
Geweldig commentaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Sasman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |