SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
een foute berekeningquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Weet iemand waarom Raisman toch brons krijgt? Haar score is ook verhoogd naar 15.066. Fout gemaakt in de berekening ofzo?
Epke en die Duitser zijn goede vrienden toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef alors het volgende:
Leuk hoe sportief die jongens onder elkaar zijn
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Epke en die Duitser zijn goede vrienden toch?
oh dan is die balansverstoring denk ik niet meegerekend waardoor de combinatie 'geldig' bleefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Mry het volgende:
Ik zie net dat de moeilijkheidsscore van Raisman met een tiende verhoogd is, naar 6.3
Ja en dan wint degene die de hoogste uitvoeringgscore heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef zolderraam het volgende:
ze heeft nu toch dezelfde score als die roemeense?
Verschrikkelijk ja, had dat alleen de eerste dag alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef muzas het volgende:
Dat chariots of fire begint me echt tegen te staan.
ok, thxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Mry het volgende:
[..]
Ja en dan wint degene die de hoogste uitvoeringgscore heeft
Hier ook, eurovisionstream maar aan danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Flikkert die stream er na een hele dag gewoon draaien nu uit.
1) klappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef vuvuzela het volgende:
Wat hebben die Chinese meisjes wel niet moeten doorstaan
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Flikkert die stream er na een hele dag gewoon draaien nu uit.
Dan maar de herhaling van London Late Night kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En die stream komt ook niet meer terug, ik kom niet meer op NOS.nl. Wat loopt KPN te schutteren zeg.
NOS wordt denk ik gewoon overspoeld. www.eurovisionsports.tv doet het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En die stream komt ook niet meer terug, ik kom niet meer op NOS.nl. Wat loopt KPN te schutteren zeg.
Ze zijn samen 20quote:
Duurt nog wel even denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef alors het volgende:
gaat het nu beginnen? of is die ceremonie nog bezig, ik wil ook Edward Gal niet missen en die is nu....
Iedereen weet dat ze daar jaren smokkelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef ZwarteMaan het volgende:
Sui Lu is van 1 April 1992 en dat is geen geintje
nog een paar minuten, ceremonie is nog ff bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef alors het volgende:
gaat het nu beginnen? of is die ceremonie nog bezig, ik wil ook Edward Gal niet missen en die is nu....
Kan dus zo achter de webcam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef ZwarteMaan het volgende:
Sui Lu is van 1 April 1992 en dat is geen geintje
gloryhunters natuurlijk, brood en spelen, het volk wilt goud, GOUD zeg ik jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn hier ineens zoveel mensen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef vuvuzela het volgende:
Wat hebben die Chinese meisjes wel niet moeten doorstaan
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-boys-hang-bars.html
March of the Volunteers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje hoor ik bijna elke keer na Chariots of Fire, erg irritant, hoe heet ie?
[..]
[ afbeelding ]
Bizarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doet het weer hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
NOS streams willen niet eens meer laden bij mij
quote:
Minuutje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Keauning het volgende:
8 turners en één zo een uitvoering duurt hoe lang?
10 minquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Keauning het volgende:
8 turners en één zo een uitvoering duurt hoe lang?
Wat zou Epke nu meemakenquote:
Duurt idd niet zo lang. Ik zou zeggen minuut of 3 pp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dan zijn ze snel klaar, of duurt het lang tot de uitslag vd jury?
Ik hoopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
aub geen voor china maar goud voor nl
Zou mooi zijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Barry87 het volgende:
Kom op Epke, haal het 5e goud binnen.
Hebben we voorlopig net zoveel goud als de Duitsers.
dat wordt hem denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik hoop
1) Epke (NED)
2) Zhou (CHI)
3) Lleyva (USA)
Een andere medaille kan ook nog met een goede proef.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 mogelijkheden:
Epke haalt goud
Epke haalt niets
Zhou wordt opeens genaturaliseerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
1) Zhou (NED)
2) Epke (CHI)
3) Lleyva (USA)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Als die sprongencombinatie lukt dan komt er niemand in de buurt denk ik
Hij valt, of hij valt niet :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 mogelijkheden:
Epke haalt goud
Epke haalt niets
Naja in de buurt alle scores in de vorige ronde van deze mannen waren tussen de 15.500 en 16.000quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft een moeilijkheidsgraad van 7.9 toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een andere medaille kan ook nog met een goede proef.
Terwijl ie helemaal niet zo lang is, stukken kleiner dan z'n broers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Epke is de langste van het stel
Zou komt sowieso in de buurt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef TheVulture het volgende:
is dat een voordeel of een nadeelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Epke is de langste van het stel
Jij hebt de twee chinezen voor het gemak even samengevoegd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
1) Zhou (CHI)
2) Epke (NED)
3) Lleyva (USA)
Niet zeiken, kut!quote:
Vroeger in de tijd van de Grieken sportten de spelers helemaal naakt.quote:
Wow dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vroeger in de tijd van de Grieken sportten de spelers helemaal naakt.
Heeft Zou ook een 7.4+?quote:
klapperrrrrrrrrrrrrrpiem0lsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vroeger in de tijd van de Grieken sportten de spelers helemaal naakt.
Dwergen hebben volgens mij niet zo'n goede motoriek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef sausagin het volgende:
Bij het turnen kun je best een dwerg zijn.
Het is een rekstokquote:
Aan de andere kant van de zaal staat nog 1, als je daar heen kan springen krijg je bonus punten.quote:
Vooral Zouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen mag van mij vallen behalve Epke.
digitale tvquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef ConscienceNL het volgende:
Sommige mensen ontvangen het 5 seconden later?
Maar nog toffer is als Epke goud haalt terwijl niemand valt, gewoon op klasse.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen mag van mij vallen behalve Epke.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef sausagin het volgende:
Ik ben al blij als ik op die oefeningen 360 graden rond de stok kan draaien
Het is vrij simpel:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef muzas het volgende:
Ik heb hier dus de ballen verstand van. Ik kijk omdat epke.. En nog weet ik niet waar ik nou naar kijk
Maar goed. Hup!
Gelukkig is er een goede commentator, die legt alles uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef muzas het volgende:
Ik heb hier dus de ballen verstand van. Ik kijk omdat epke.. En nog weet ik niet waar ik nou naar kijk
Maar goed. Hup!
Hij kan ook brug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom doet Epke eigenlijk alleen deze oefening? Is ie niet zo'n allround-turner die uitblinkt in meerdere onderdelen?
Hans van Zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een goede commentator, die legt alles uit.
Je mag niet vallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef muzas het volgende:
Maar goed. Hup!
1 keer, alles of nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel keer mag je de oefening doen, gewoon 1x of net zoals bv met hoogspringen 3x en de beste score telt?
Uitgangswaarde? Dat is wel hoog..quote:
1xquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoeveel keer mag je de oefening doen, gewoon 1x of net zoals bv met hoogspringen 3x en de beste score telt?
Dat is Zhou hoor, niet Zhangquote:
Wou net zeggen wel saaiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Chinezen zijn zo saai, maar uitvoering is altijd goed.
ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef muzas het volgende:
Maar goed. Hup!
quote:
en dat is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Maar Epke heeft een eigen vluchtelement.
De turnbond vindt dat de meerkamp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:54 schreef wimderon het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar is dit toevallig het koningsnummer binnen het turnen.
Het is spectaculairder, maar zeker niet moeilijker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
Epke gooit er 3 vlucht elementen achter elkaar uit, dat is toch hoger dan wat die chinees deed?
Het is beter om iets simpels perfect te doen dan iets lastig maar half.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Chinezen zijn zo saai, maar uitvoering is altijd goed.
quote:
aha en wat houdt dat in?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dus Epke is van topfavoriet nu al gedaald naar 'hoogstens zilver' dankzij de Chinees?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dus Epke is van topfavoriet nu al gedaald naar 'hoogstens zilver' dankzij de Chinees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |