abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115243151

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115243207
Maar ook hier gaan lopers als 'raketten' :+.

Of 'Waarbij wij gepensioneerde lopers respecteren.

Allemaal te lange TT's :(. Nu een korte maar toch een voortreffelijk TT.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115243289
Ja doei ik heb de afgelopen dagen al veel te veel gevreten :{w

Schrok me dood op de weegschaal :') Komende tijd maar weer flink aan de bak.
pi_115243350
Liever perenijsjes :9

Vanavond maar eens het weer afwachten wat ik ga doen, of lopen of fietsen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115243362
Moet je maar eens op papier schrijven wat je van de week hebt gegeten, ik viel bijna van mijn stoel _O-. Komt zelden voor dat ik zo eet! Ah je moet soms van die dagen hebben :P.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115243416
Hmmm vanaf vrijdag eet deze jongen twee weken in italië.
(en ja, de sportschoenen gaan mee ;) )
pi_115243488
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Moet je maar eens op papier schrijven wat je van de week hebt gegeten, ik viel bijna van mijn stoel _O-. Komt zelden voor dat ik zo eet! Ah je moet soms van die dagen hebben :P.
Zolang ik bijna elke dag volgens mijn caloriemeter de melding krijg dat ik te weinig eet zal het bij mij wel meevallen. :@

Alleen waarom verdwijnt het dan niet zo snel :(
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115243542
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Inderdaad ik deed de vuilnis en naja die zakken waren niet gevuld met verpakkingen van de meest gezonde etenswaren.

Volgens mij heb ik een leuk thuis programma te pakken. Waar ook yoga in zit :D

Misschien dat ik vanavond na het eten nog een poging doe het het hardlopen.
pi_115243629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Inderdaad ik deed de vuilnis en naja die zakken waren niet gevuld met verpakkingen van de meest gezonde etenswaren.

Volgens mij heb ik een leuk thuis programma te pakken. Waar ook yoga in zit :D

Misschien dat ik vanavond na het eten nog een poging doe het het hardlopen.
Heb je daar een link van?
pi_115243769
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:32 schreef streamnl het volgende:

[..]

Heb je daar een link van?
Min of meer O-)
pi_115243813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Solique het volgende:

[..]

Zolang ik bijna elke dag volgens mijn caloriemeter de melding krijg dat ik te weinig eet zal het bij mij wel meevallen. :@

Alleen waarom verdwijnt het dan niet zo snel :(
Heb je je schildklier al eens laten testen? Soms weet je niet wat een goede verandering kan zijn in je eetpatroon waardoor je icm sporten het beste afvalt.... Is ook voor iedereen anders natuurlijk.
pi_115243919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef streamnl het volgende:
Hmmm vanaf vrijdag eet deze jongen twee weken in italië.
(en ja, de sportschoenen gaan mee ;) )
De echte Guido 8-)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115244084
Damn, level 2 is echt killing! :9 :% zit me een partij te zweten! Even een half uur/drie kwartier bijkomen, water drinken en dan op pad. Onweert nu ook hier, dus sowieso even wachten tot dat voorbij is.
Ja doei.
pi_115245380
En dan gaan twijfelen over je schoenen. Wat nou als ze niet zo lekker lopen als ik dacht ;( :') :@
Ja doei.
pi_115245422
Ze lopen gewoon lekker Moblo ;)
pi_115245616
Epke _O_ _O_ _O_
pi_115245781
Wat een baas!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:11:36 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115246026
Ik helemaal een prachtige workout maken via Garmin Connect..Accepteert de 210 geen via de website gemaakte workouts }:|

Epke _O_
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:13:09 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115246159
Epke 4 president!
F means you're fucked
pi_115246227
Goud _O_ _O_ _O_
pi_115246501
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef GotC het volgende:
Ik helemaal een prachtige workout maken via Garmin Connect..Accepteert de 210 geen via de website gemaakte workouts }:|

Epke _O_
Wat wou je lopen dan? Misschien kan je het toch instellen met ren/loop en tijdswaarschuwing aanzetten?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:18:34 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115246574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Wat wou je lopen dan? Misschien kan je het toch instellen met ren/loop en tijdswaarschuwing aanzetten?
Meh, had het helemaal mooi ingesteld met pace waarschuwingen etc. Ik kan wel met de 210 simpele tijd/afstand intervallen instellen, dus dat heb ik nu gedaan :)
pi_115247093
Duitschen bloeeeeddddd :'( Mooi moment altijd :7
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:05:20 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_115248769
Epke!! Rekstok eindbaas!! Met 6 collega's zitten gillen tegen m'n iMac :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:36:42 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115250091
Au, dat ging moeizaam ;(
Distance: 14.16 km
Time: 1:39:45
Avg Speed: 8.5 km/h
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')