Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Moet je maar eens op papier schrijven wat je van de week hebt gegeten, ik viel bijna van mijn stoel . Komt zelden voor dat ik zo eet! Ah je moet soms van die dagen hebben .
Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende: Moet je maar eens op papier schrijven wat je van de week hebt gegeten, ik viel bijna van mijn stoel . Komt zelden voor dat ik zo eet! Ah je moet soms van die dagen hebben .
Zolang ik bijna elke dag volgens mijn caloriemeter de melding krijg dat ik te weinig eet zal het bij mij wel meevallen.
Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef CantFazeMe het volgende: Moet je maar eens op papier schrijven wat je van de week hebt gegeten, ik viel bijna van mijn stoel . Komt zelden voor dat ik zo eet! Ah je moet soms van die dagen hebben .
Inderdaad ik deed de vuilnis en naja die zakken waren niet gevuld met verpakkingen van de meest gezonde etenswaren.
Volgens mij heb ik een leuk thuis programma te pakken. Waar ook yoga in zit
Misschien dat ik vanavond na het eten nog een poging doe het het hardlopen.
Zolang ik bijna elke dag volgens mijn caloriemeter de melding krijg dat ik te weinig eet zal het bij mij wel meevallen.
Alleen waarom verdwijnt het dan niet zo snel
Heb je je schildklier al eens laten testen? Soms weet je niet wat een goede verandering kan zijn in je eetpatroon waardoor je icm sporten het beste afvalt.... Is ook voor iedereen anders natuurlijk.
Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef streamnl het volgende: Hmmm vanaf vrijdag eet deze jongen twee weken in italië. (en ja, de sportschoenen gaan mee )
Damn, level 2 is echt killing! zit me een partij te zweten! Even een half uur/drie kwartier bijkomen, water drinken en dan op pad. Onweert nu ook hier, dus sowieso even wachten tot dat voorbij is.
Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef GotC het volgende: Ik helemaal een prachtige workout maken via Garmin Connect..Accepteert de 210 geen via de website gemaakte workouts
Epke
Wat wou je lopen dan? Misschien kan je het toch instellen met ren/loop en tijdswaarschuwing aanzetten?
Wat wou je lopen dan? Misschien kan je het toch instellen met ren/loop en tijdswaarschuwing aanzetten?
Meh, had het helemaal mooi ingesteld met pace waarschuwingen etc. Ik kan wel met de 210 simpele tijd/afstand intervallen instellen, dus dat heb ik nu gedaan