ik weet nog dat ik je verhaal las.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook echt vreselijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Aw, Snickers, wat jammer![]()
Mijn eerste konijn is doodgevroren es, die was ook een jaar of 7.
Mijn vader was vergeten zijn hok open te zetten zodat ie een warm plekje kon vinden, en vond hem toen hij er midden in de nacht aan dacht doodgevroren in zijn hok, Oh wat vond hij dat erg, en wij ook...
Dat is heel oud voor een goudvis(ze kunnen 20 halen maar zeker is dat zeldzaam in een vissenkom) en ik kan me best voorstellen dat dat toch behoorlijk aankomt ook al is het een vis. Sterkte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:35 schreef Wesley1988 het volgende:
Zojuist is onze goudvis Botje overleden, hij was 17 jaar oud. Hoewel het voor sommige "maar" een goudvis is, vind ik het toch wel sneu omdat ik nu 24 ben en hij dus daarvan 17 jaar een onderdeel van is geweest. Hij leefde in een kleine vissenkom en heeft dus een behoorlijke leeftijd bereikt. RIP.
Wat een prachtige hond, echt een mooie lieve kop. Zonde zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Auw, heel veel sterkte Outpostquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan....![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....
[ afbeelding ]
Rust zacht schatje....Ik zal je nooit vergeten!
Awwwwwquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan....![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....
[ afbeelding ]
Gecondoleerd johquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
sterkte man echt kutquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh Outpost wat vreselijk, je maatje! Heel veel sterkte en Wodan rust zacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |