Tofquote:
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.quote:
Geen melanoom is goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.
Het wachten is altijd het ergste met dit soort dingen, het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.
Oh doe ik ook niet hoor. Maar het moet in ieder geval weg. En zit op een niet mooie plek, tussen neus en bovenlip.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
Als de dermatoloog je (pas) over anderhalve week wil zien denk ik niet dat je van iets heel ergs uit moet gaan.
/optimist
In ieder geval zal ik voor je duimen
Ik ga net nummertje 2 halen, is goe!quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga net nummertje 2 halen, is goe!
Leuk Zwabs!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
pfft, ik heb een lol gehad de afgelopen paar dagen
Heb je die knuffels van H&M al kunnen geven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik was op kraamvisite bij een baby van 8 dagen vandaag![]()
En morgen komt Billy zn broer op visite, druk weekend dus, maar leuk leuk leuk
Fijn, care2share?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
pfft, ik heb een lol gehad de afgelopen paar dagen
Lekker, brunch ze!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Het is hier weer heerlijk weer. Graadje of 21, zonnetje en een verfrissende bries erbij. Brood is bijna klaar, dus lekker buiten brunchen.
[..]
Fijn, care2share?
* Pagan geeft veel koffie.quote:
In het kort:quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Het is hier weer heerlijk weer. Graadje of 21, zonnetje en een verfrissende bries erbij. Brood is bijna klaar, dus lekker buiten brunchen.
[..]
Fijn, care2share?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Broertjesdag was ook erg geslaagd! Ties had zijn vliegtuig mee en Billy ging erop jagen, echt awesome
[ afbeelding ]
Dat heb ik van het hele OSquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Strega het volgende:
Ik heb er dus werkelijk niks van gezien
"Hiermee is dan ook bewezen dat het erfelijk is"quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Die opening was echt ruk maar gisteren vond ik leuk hoor![]()
Niet zo goede morgen trouwens.
De gemeente heeft het busvervoer voor de moeilijke kindertjes afgeschaft.
Nu moeten ze allemaal bij ons in de bus.
Inclusief schreeuwende papa's mama's en oma's![]()
Tyfus zeg, staat er zo een oma in mijn oor te gillen Jaaaa aaaaaal mijn kleinkinderen hebben een beperking, dat kunnen we toch nie betale, om die allemaal zelf met de bus te brenge?
Niet alleen de kleinkinderen
Ik heb hier ook moeten leren over epkeklepkequote:
Ahhhh lekker, vooral op de Maandag ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Die opening was echt ruk maar gisteren vond ik leuk hoor![]()
Niet zo goede morgen trouwens.
De gemeente heeft het busvervoer voor de moeilijke kindertjes afgeschaft.
Nu moeten ze allemaal bij ons in de bus.
Inclusief schreeuwende papa's mama's en oma's![]()
Tyfus zeg, staat er zo een oma in mijn oor te gillen Jaaaa aaaaaal mijn kleinkinderen hebben een beperking, dat kunnen we toch nie betale, om die allemaal zelf met de bus te brenge?
Niet alleen de kleinkinderen
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook moeten leren over epkeklepke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |