Moet je ook niet doen, gewoon doorgaan voor de rest. Heb je trouwens enig idee waardoor de moeder d'r vandoor gegaan is? En weet je of ze nog wel biest gedronken hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, ik kan er ook niet dramatisch over doen hoor, ik heb t geprobeerd, dood was ie toch wel gegaan.
quote:
Wel Okee, Goed druk. Nergens in geweest, want te duur enzoquote:
zwerfboeken of bookcrossing-boekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, jij had het toch laatst over zo'n actie met boeken, dat je ergens een boek gratis mee kunt nemen en dan weer iets terug moet leggen? Ik las gister in een krantje dat ze hier ergens een kluisje hebben gehangen, kun je ook eentje halen, als je ook eentje geeft, dat ga ik doen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
er waren zelfs al eieren tussen gelegd
Die leven nog. Geen idee waar het hier mis gaat, maar ik denk dat die derde ook de middag niet haalt, ze koelen af en willen met geen mogelijkheid warm worden ( lichaamswarmte van mij, kruikjes, etc etc )quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
Heb je enig idee hoe het met de andere drie gaat?
http://www.bookcrossing.com/quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ik
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Ranomi met die andere twee in de pauze buiten de kliko in kan.
http://www.moederlozedieren.nl/HANDLEIDINGtammekonijnen.pdfquote:In tegenstelling tot bijvoorbeeld honden, katten en kleine knaagdieren zit moederkonijn zover mogelijk van haar jongen vandaan. In de natuur heeft dit gedrag grote voordelen om de vijand te misleiden. Het zal daarom lijken dat ze haar jongen negeert. De moeder zoogt de jongen 4-6 weken, meestal twee maal per dag: 's ochtends vroeg en 's avonds laat en het duurt maar enkele minuten. De kans dat je dit ziet is erg klein en is dus geen reden om alarm te slaan.
Nederland is een belastingparadijs voor internationals.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Miniem het volgende:
Merk Ikea nu helemaal Nederlands.
Waarom?
Balenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou, alledrie dood.
Hebben we dat ook weer es gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |