lezen. wat jij zegt boeit me geen fuck. voor de restquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
vrij weinig boeit jou toch, dat laat je hier vaak genoeg zien he
Dat is toch geen antwoord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar je trek in hebt
of
wat je in huis hebt
veel werk? aardappels schillen, 10mins koken dan boerenkool erbij nog eens 10mins.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat xou iemand voor me moeten maken, zelf doen is wel veel werk..
ja die aardappels schillen. En heb t ooit maar 1x gemaakt. Toen moest de boerenkool echt verschrikkelijk lang. Maar denk niet dat t ju te koop is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
veel werk? aardappels schillen, 10mins koken dan boerenkool erbij nog eens 10mins.
en relax dat je het nog net gezien hebt.
Joh, gewoon een megapan maken en invriezen wat je over hebt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat xou iemand voor me moeten maken, zelf doen is wel veel werk..
oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja die aardappels schillen. En heb t ooit maar 1x gemaakt. Toen moest de boerenkool echt verschrikkelijk lang. Maar denk niet dat t ju te koop is.
Zeker
Bevroren aardappelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, gewoon een megapan maken en invriezen wat je over hebt!
jaja. je moet toch eten of niet. en vergeet niet, liefde van de man gaat eerst door de maag. dan is het wel handig als je boerenkool klaar kunt maken.quote:
hmm.. tja eerst maar naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja. je moet toch eten of niet. en vergeet niet, liefde van de man gaat eerst door de maag. dan is het wel handig als je boerenkool klaar kunt maken.
O is DAT Yellow Claw?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man
Ik kan helaas niet linken naar de juiste (de baas heeft yt afgesloten ivm de OS), maar het is van:
Yellow claw - Krokobil ft. Sjaak & Mr.Polska
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |