Ja!quote:
Dat is me een beetje te makkelijk van iemand die zijn muziek uit een laptop maakt, en ja dat meen ik wel serieus deze keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zelfs zo ingewikkeld dat jij het niet samenhangend blijft noemen
Gewoon zeggen 'ja is goed' en er zelf gewoon netjes twee uur vantevoren zijn, dan leren ze het wel af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
"We vliegen om 9:30 en de gate sluit om 9:00. Zullen we dan om 8:30 op station centraal afspreken?"
In welk sprookje leef jij dat je binnen een half uur van het centraal station naar airport kan komen, je bagage kan inchecken en door de douane heen kan zijn.... in hoogseizoen?
Some people.
Techno is tenminste dansbaar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!Het is veel minder langdradig/eentonig dan techno!
Ja, nadeel is dan wel dat ik de taxi richting appartement en borg etc allemaal zelf kan gaan regelen omdat zij niet meer in het vliegtuig kondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ja is goed' en er zelf gewoon netjes twee uur vantevoren zijn, dan leren ze het wel af.
Als ik dat zangeresje ooit IRL tegenkom maak ik haar persoonlijk af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Call me maybe, ook heel ingewikkeld natuurlijk.
Ik zou echt niet weten hoe ik daarop moet dansen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho, dubstep zeer zeker ook... nou ja... beweegbaar
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is me een beetje te makkelijk van iemand die zijn muziek uit een laptop maakt, en ja dat meen ik wel serieus deze keer.
iets dat zo massaal over de hele wereld groot is onder de jongeren, ja dat zal idd enorm ingewikkeld zijn, daar staan mainstream-zaken om bekend.
Kan wel een x ons demo-team filmpje sturen, op skrillexquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik daarop moet dansen eigenlijk.
Ja, iets met spastische bewegingen ws.
Het komt wmb wel een beetje in de buurt van zeer langzaam skanken. Met een stukje spastische bewegingen erbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stond die een keer op fb? 3 groepen na elkaar? Dat was nml. tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel een x ons demo-team filmpje sturen, op skrillex
+1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.
drugs doet wonderenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gitaar spelen is wat anders dan muziek componeren en niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een compleet nummer uit de laptop krijgen, is een heel stuk lastiger om goed onder de knie te krijgen dan een nummer op de gitaar spelen. Jongeman.
Goed, maar of je nou een stuk muziek componeert met/voor gitaar/bas/drum/zang en dan inspeelt met 4 mensen of je maakt 1 nummer zelf op de pc (inclusief compositie). Lijkt me dat dat even moeilijk isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gitaar spelen is wat anders dan muziek componeren en niet vergelijkbaar.
En die screenshot in dat grappige plaatje van mij is nog de simpele versie waar je alleen maar sampletjes ordent. Daar komt nog heel wat meer bij kijken om die samples te maken en te laten veranderen in de loop van de track. En dat is als je geen randapparatuur hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:
Overigens snap ik wel wat Babs bedoelt, Beetman heeft me wel eens proberen uit te leggen hoe je zelf kan produceren, maar ik snapte er geen hol van en het is wel wat meer dan 1 knopje indrukken.
Ja, maar dat is dan ook een andere vergelijking die je net maakte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, maar of je nou een stuk muziek componeert met/voor gitaar/bas/drum/zang en dan inspeelt met 4 mensen of je maakt 1 nummer zelf op de pc (inclusief compositie). Lijkt me dat dat even moeilijk is
Geloof me, ik heb al vaak tegen beetman geroepen dat hij het me eens moet leren, maar ik zie er als een berg tegenop omdat het gewoon best ingewikkeld is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die screenshot in dat grappige plaatje van mij is nog de simpele versie waar je alleen maar sampletjes ordent. Daar komt nog heel wat meer bij kijken om die samples te maken en te laten veranderen in de loop van de track. En dat is als je geen randapparatuur hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk ik.. gooi ik die in de adresbalkquote:
quote:Web Page Blocked!
You have tried to access a web page which is in violation of your internet usage policy.
URL: www.funnyjunk.com/
Category: Other Adult Materials
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |