Oké, nu ga je te ver Babs!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, mijn fout.
Maar dan nog, ik vind Skrillex geen kutherrie. Ik vind het juist een mooie doorgeevolueerde vorm van Techno. Stukken ingewikkelder, en daardoor voor mij veel toffer. Een beetje zoals Goa-trance. Ook lekker ingewikkeld.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, kleine nuances, daar ben ik niet van hoor.![]()
[..]
Ja, dat kan wel wezen, maar IK VIND het gewoon niet om aan te horen!
hou aub opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Maar dan nog, ik vind Skrillex geen kutherrie. Ik vind het juist een mooie doorgeevolueerde vorm van Techno. Stukken ingewikkelder, en daardoor voor mij veel toffer. Een beetje zoals Goa-trance. Ook lekker ingewikkeld.
Ik laat even mijn goede wil zien.quote:
er is geen melodie, er is geen ritme...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Skrillex heeft 100 keer meer melodie en ritme.
Dat is toch ook van een of ander kutliedje wat me gelukkig ontgaan is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bil is een krokodil [b]HAP HAP[/b[ met je krokobil
Je doelt op deze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch ook van een of ander kutliedje wat me gelukkig ontgaan is?
Ik vind eigenlijk geen enkele soort muziek echt teringherrie. Heb alleen een hekel aan 'zangers' die grunten en/of screamen (en dan nog niet allemaal).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
hou aub op
wat een teringherrie is dat!
Nogmaals, er is geen beat (over het algemeen, heb ook wel dubstep nummers waar dat wel is) elke 4de tik, dat betekent niet dat er helemaal geen beat is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
er is geen melodie, er is geen ritme...
het zijn de intro's van echte hardstyle nummers en hardcore nummers die ze achter elkaar hebben geplakt.... na elk introstukje denk ik.. yes nu komt er een echte beat! maar nee dan komt de volgende intro
Nee, volgens mij is dat van Babs iets uit een nieuw liedje. Ofzo.quote:
Grunten. Het lijkt me zo tof om dat te kunnen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen enkele soort muziek echt teringherrie. Heb alleen een hekel aan 'zangers' die grunten en/of screamen (en dan nog niet allemaal).
En dan hebben we het over teringherrie omdat het grof/hard/etc. is. 3J's is wel teringherrie, maar dan figuurlijk
stomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat van Babs iets uit een nieuw liedje. Ofzo.
Nee manquote:
Dat wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grunten. Het lijkt me zo tof om dat te kunnen!
Dat je zo'n klein meisje ineens zo'n geluid hoort voortbrengen, lijkt me hilarisch.
Het is gewoon aan elkaar geplakte zenuwelijermuziek zonder climax.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, er is geen beat (over het algemeen, heb ook wel dubstep nummers waar dat wel is) elke 4de tik, dat betekent niet dat er helemaal geen beat is.
Minimal heeft geen climaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon aan elkaar geplakte zenuwelijermuziek zonder climax.
Of er dan nog een al dan niet denkbeeldige beat in zit maakt dan niet uit.
Het is zelfs zo ingewikkeld dat jij het niet samenhangend blijft noemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Ingewikkeld is prima, a Perfect Circle, Tool, totaal ontoegankelijk, muziek die je bijna moet bestuderen, maar dat is dan ook de moeite waard.
Wat is er ingewikkeld aan niet samenhangende geluiden achterelkaar plakken?
Ik heb dan ook weinig met minimal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minimal heeft geen climax
Hardere dubstep is één en al climax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |