Ja, kan allemaal. Maar goed, met RAD heb ik gewoon fijn junit en cvs integratie. Wel zo makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, tomcatje ernaast. of jboss, mocht je EJB's hebben. Zo nu weet ik zeker dat iedereen is weggejaagd. Too much nerd in this thread
quote:
Q niet. Typerendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
O, er worden mensen wakker van de bier en tieten.
Ah, 'thuiswerken'. Wink, wink, nudge, nudge, say no more, say no more.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch weer dat fappen op CL dr pics
Is dat een Geyle gedachte? Dat Q een foto van je heeft uitgeprint en dat je gezicht daar nu op zijn bed ligt met een kwakje op je voorhoofd?quote:
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat een Geyle gedachte? Dat Q een foto van je heeft uitgeprint en dat je gezicht daar nu op zijn bed ligt met een kwakje op je voorhoofd?
owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onvrolijk van wel.
Lion in the morning sun!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Morning sun
Grootste kutlied sinds dat gedrocht van Hoobastank
Ik hoor in dat tussengebiedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Same. Zie alt text van http://xkcd.com/747/ .
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij viel me tegen live. Nog steeds leuk, maar had het leuker verwacht. In de herhaling op LL
Ben je nog steeds niet terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn de oude sc's nog steeds niet terug?vanuit azie
Gaat ws. ook niet gebeuren als ik het zo een beetje bekijk in de FB.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn de oude sc's nog steeds niet terug?vanuit azie
Deze reeks is nu toch ook prima zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat ws. ook niet gebeuren als ik het zo een beetje bekijk in de FB.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze reeks is nu toch ook prima zo.
Nee. Vrouwen die gemaakt zijn in de huiskamer van grote smurf vind ik een beetje eng.quote:
Gargamel heeft haar gemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen die gemaakt zijn in de huiskamer van grote smurf vind ik een beetje eng.
Het is ook een saai mokkel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gargamel heeft haar gemaakt
GS heeft haar alleen blond gemaakt, want blond is goed en donkerharig is evil volgens die eikel
Oh jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gargamel heeft haar gemaakt
GS heeft haar alleen blond gemaakt, want blond is goed en donkerharig is evil volgens die eikel
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nog enorm zwevend op het moment ook, qua stemmen.
Dat zie ik idd gebeuren. Welke partij het ook gaat winnen eig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Dus, september kiezen. SP en VVD aan kop. Goed voor NL?
Ik ben het met je eens dat extremisten partijen niet goed zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een extremisten partij zoals de SP is nooit goed.
nee pas over een week geloof ik!quote:
het is inderdaad super!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker zo'n lange vakantie met veel zon.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Facking EPIC!!!!!quote:
uberhaupt het programma gelezen? en dat van de vvd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfmoord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik zou MOETEN kiezen tussen VVD en de SP, dan zou ik het echt niet weten.
Doe het voor ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ben ik te egocentrisch voor
Wordt weer een heel lange formatie waarschijnlijk ja. VVD en SP samen lijkt me geen goed idee, al kon de VVD het met de PVV erg goed vinden en die zijn nog conservatiever op sociaal-economisch gebied dan de SP, dus onmogelijk is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij is het enorm duidelijk. Maar ik vroeg me meer af wat er gebeurt als VVD en SP er met de winst vandoor gaan. Ik bedoel, ze staan lijnrecht tegenover elkaar, dus samen wordt hem niet. VVD heeft geen maatjes aan de rechterkant en SP niet aan de linkerkant. Kan volgens mij best kritisch worden. Dus weer een hele lange formering, of weer een kabinet dat de 4 jaar niet gaat volhouden.
Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ben ik er al wel uit wat ik ga stemmen. Niet bepaald uit volle overtuiging maar gewoon door eliminatie en toen bleef er eigenlijk maar 1 partij over
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Olympische spelen zijn best interessant
[ afbeelding ]
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?
Dat was het ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?quote:
Gerecycled lood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?
Die glimlach ook van haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.
maleisiequote:
Nog een maand. Duurt te lang! Nu nodig!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Tegan het volgende:
Nog twee dagen werken en dan vakantie.
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dan moet ik daar dus niet naar toe op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijn
Wanneer kom je terug?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ga zo lekker naar de mega mall trouwens
shoppen
Zie je, zelfs een maand azie veranderd mij niet
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En je kent mijn mening over Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |