28 november heb ik hem in huisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef Komakie het volgende:
Ik moet gewoon de Trilogie hebben
Alleen duurt de kerst nog zo lang
WOOHOO, heb hem binnen zien komen via Couchpotatoquote:Op donderdag 15 november 2012 09:07 schreef wolfrolf het volgende:
De eerste BluRay rips zijn gesignaleerd!
Ik hoef hem niet. Als ik een batman cowl wil, dan maak ik hem zelf of koop ik hem online bij iemand anders, maar dan issie tenminste wel 1:1.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ah, Free Record Shop heeft 'm, maar ruim 80 euro is wel een beetje veel voor een grappgigheidje.
Bij Bol.com was hij twee weken geleden (toen hij nog online stond) 20 euro goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:45 schreef Breuls het volgende:
Ah, Free Record Shop heeft 'm, maar ruim 80 euro is wel een beetje veel voor een grappgigheidje.
Jup, maar dat is de hele opzet dan ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, maar ook als je denkt "ach, het is wel geinig" voor in je collectie, is deze editie gewoon te duur om leuk te zijn.
Die zit toch al vaak bij je blueray, een diital copyquote:Op donderdag 15 november 2012 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de BluRay keurig in de preorder staan, maar de 1080p rip download ik als extra backup
Niet in full HD met DTS.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zit toch al vaak bij je blueray, een diital copy
is dr strange niet val marvel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef Tanin het volgende:
Villains die we nog niet gehad hebben:
Hush
The Riddler
Killer Croc
Dr Strange
The Ventriloquist/Scarface (buikspreekpop)
The Penguin
Mad Hatter
Black Mask
Harley Quin
Poison Ivy
Mr Freeze
Clayface (hoewel die in een Nolanverse weinig zal verschillen van Hush)
Wat mij betreft krijgen we Dr Strange (Robin Williams!!!!), Hush, The Riddler, Poison Ivy, Killer Croc, The Penguin en The Ventriloquist.
Die laatste 2 kunnen gewoon mob-leaders zijn, dus die passen makkelijk bij de rest in de films.
Dr Strange is Marvelquote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef gotrunks het volgende:
[..]
is dr strange niet val marvel?
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef andreas612 het volgende:
zojuist de bluray versie binnengehaald
Je herinnert je het verkeerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Grappig dat je dat zegt, ik dacht nl precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Die speech van Alfred aan het einde was in de bios toch veel langer? Nu zegt hij alleen snikkend "I failed you". Of herinner ik me het verkeerd?
Je moest eens weten hoe blij ik was dat het niet in 3d zou komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een wezenloze beeldkwaliteit zeg, sjongejongejonge. Zowel IMAX als 35mm. Als je dit ziet kan je toch alleen maar concluderen dat digitale camera's zoals de ARRI Alexa en Red Epic nog niet eens de veters mogen strikken van 70mm en 35mm film.Nolan
heeft gelijk. Lang leve film en weg met digitaal.
Maarja dat zal wel een utopie zijn vrees ik. Dit soort filmische parels moeten we koesteren.
Aan het graf was geen speech, de scene was maar kort. De speech is als Alfred ontslag neemt voor de laatste actequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, die scenes zijn niet widescreen maar beeldvullend op 16:9?
Nee joh. Wou dat alle films 1920x1080 resolutie waren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:22 schreef Stefan het volgende:
Het rare is wel dat Imax op je tv weer lijkt alsof het letterbox is, je mist de widescreen ook een beetje
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat danquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
blijkbaar
Fans who purchase the Blu-ray will be happy to know that it features nearly one hour of IMAX footage, and it’ll fill your screen just like The Dark Knight Blu-ray.
Read more at http://batman-news.com/20(...)#adfaTzJlDKXMd4xr.99
De normale scenes zijn widescreen dus met enorme balken boven en onder en de imaxscenes zijn dan ineens beeldvullend, zoals tv uitzendingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok mooi, maar hoe zit dat precies. Ik dacht dat je voor IMAX een speciaal scherm moest hebben, maar nu lijkt het er op dat je het met een normale (HD) tv en een Blue Ray ook kunt. Hoe zit dat dan
Ik ben een leek op het gebied van beeld en geluid
Enige wowmoment was dat we dat vliegtuigshot hadden over die bergen. Voor close ups werkt t bij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de bioscoop zag het het verschil wel duidelijk hoor. Het beeld was in eens veel scherper.
ik vind 'm vrij irritant en teveel op de voorgrond. Ik krijg niet het idee dat hij daar staat, maar dat je gelijk een voice-over hoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
Als ik de composities van de imax shots bekijk heeft Nolan volgens mij rekening gehouden met een 16:9 aspect ratio.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef Nagil het volgende:
Imax in Nederland is idd 16:9, maar de echte officiële imax-schermen zijn 4:3. Dus in principe mis je op de bluray en in de Nederlandse bios nog steeds een deel van de originele imax footage.
Het 35mm gefilmde materiaal ziet er ook erg goed uit, maar het imax materiaal is echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat doet regulier materiaal ook, ik vind het allemaal allang prima, meerwaarde zal er vast zijn, maar ik heb er niet op gelet.
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Anderhalf weekje wachten en dan een weekend met vriendin plannen met sparerib express op speeddial
28 november...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anderhalf? Release datum is toch 3 december? Das nog ruim 2 weken.
whehehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja bij FRS
Amazon.co.uk is nog wel 3-12
Ik heb em vandaag gekeken.quote:
En dat had je wel verwacht in een Nolan-film? Die slaagt er zelden tot nooit in om zijn personages een ziel te geven. Gelukkig weet hij dat altijd op te vangen door heel goed te casten en acteurs te gebruiken die er sowieso wel iets van maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 04:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Geen enkel karakter wekt enige sympathie op.
Nope, het is nog steeds Sean Conneryquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben benieuwd of Bane's stem nog is aangepast voor de Blu-ray, maar het zal wel niet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
PalmRoyale: zuurpruim. Je verhaal raakt kant noch wal. Het enige wat klopt is dat film 1 en 2 erg goed zijn.
Doei, gr gr.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nope, het is nog steeds Sean Connery
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat gefap op imax terwijl je toch echt aan 1080p loopt
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is nu meer dat je hele tv vol beeld is met de Imaxscenes en de gewone scenes zijn widescreen
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De IMAX scenes zijn wel veel rijker qua detail en scherpte.
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de bios ja, op tv is het nog steeds 1080 zoals de andere scenes.
Zoals SS al opmerkte
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je het verschil in kwaliteit niet ziet tussen 35mm en imax (zelfs in full HD) moet je toch eens een nieuwe bril kopen.
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je ziet het in aspect ratio ja, niet in het aantal pixels op je tv
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer inquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Het ziet er gewoon veel rijker uit qua kleuren en detail. Ogen open doen.
trollquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja omdat de zwarte balken ineens weg zijn komt er meer beeld en licht je huiskamer in
En Battery Park is in een haven veranderd (en het One World Trade Center was nog niet in aanbouw op de foto van Manhattan). Maar dat was het dan ook wel.quote:
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trump Building heeft ook een andere toren.
Ik denk zelf dat het copyright niet geld als je het NY noemt, Rotterdam heeft de copyright van de Zwaan gekocht van de architect omdat ze wil dat iedereen het filmt en fotografeert. Maar als je het Gotham gaat noemen dan is het geen reclame meer voor NYquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar gebouwen die er anders uit zien.
Als dat waar is van die copyright dan is het een hele klus geweest om het uit te zoeken voor al die gebouwen
Zo, dat is zeker goed in elkaar gedraaid zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
Duurt wel de helft te langquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Breuls het volgende:
Fake trailer: Gotham High
Dit is echt leuk gedaan.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gesproken als een echte azijnzure recensent.
Hij is te lang om een echte trailer te zijn ja, maar dit ding staat op zichzelf. Het is feitelijk een korte film in de vorm van een trailer, dus ik vind het niet erg.quote:
The Dark Knightquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
jij vond de dark knight rises zwak?quote:
Als je dit een goede film vindt dan vraag ik me af wat je dan van een echt goede film vindt...quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Als je dit een zwakke film vindt vraag ik me af wat je dan wél een goede film vindt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |