abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115286926
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
Zet hier arme agenten uit Marokko aan het werk, speciaal team voor Marokkanen, als ze goed werk leveren, neem de nationaliteit van de etter af en geef het aan de agent, win-win situatie.
Wel volgens nederlandse regels/wetten?
pi_115287092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel volgens nederlandse regels/wetten?
Geef ze wat meer bevoegdheden dan de buurtwachten of wijkagenten, dat wel.
pi_115287177
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geef ze wat meer bevoegdheden dan de buurtwachten of wijkagenten, dat wel.
Niet eens zo'n heel slecht idee. Die zullen direct al meer gezag uitstralen naar marrokaanse crimineeltjes.
pi_115287232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet eens zo'n heel slecht idee. Die zullen direct al meer gezag uitstralen naar marrokaanse crimineeltjes.
Om maar te zwijgen over een imagoprobleem, en 'ze doen er zelf niets aan'.

En dan dagelijks op NOS Marokkanen stoppen tasjesdief :9~

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 13:57:51 ]
pi_115287313
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

daar zit hem een beetje de crux, niet... die groep wordt niet goed aangepakt en dus kan het door blijven etteren, dan kun je wel hard roepen dat het allemaal tuig is en ze geen respect hebben voor de maatschappij, maar diezelfde maatschappij laat het blijkbaar wel toe dat ze mogen etteren
Niet vreemd natuurlijk. Er wordt toch veelal gesproken over incidenten en mensen die er wel wat aan willen doen die worden van racisme beticht. Ik doe er ook niets aan als ik wat zie en ik ben zelf nog van 'buitenlandse' afkomst. Mensen die bang zijn om op te treden tegen dit soort mensen geef ik groot gelijk. Waarom zelf risico lopen op een klap in je gezicht of een mes in je lichaam?

Mijn buurman (ongeveer 50 jaar) was altijd heel erg tegen mensen die zich ook maar ietwat racistisch uitlieten tegen andere, totdat zijn dochtertje is misbruikt door een groepje van dat tuig. Nu kan hij ze niet meer luchten of zien. Dat vind ik pas hypocriet.
pi_115287770
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Re het volgende:

[..]

mja, hoe je het ook noemt, maar dat er gestructureerd groepen marokkanen in staat zijn wetteloos bezig te zijn vind ik persoonlijk erger dan de gepleegde feiten. We kunnen niet verwachten dat een grote groep ontspoorden ineens zich bewust worden dat ze verkeerd bezig zijn, ze worden niet gecorrigeerd dus blijven ze doen waar ze goed in zijn...
Je bedoelt "de wet overtreden" ipv wetteloos denk ik?
In hoeverre treedt de politie daar dan echt helemaal niet meer op?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115288240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

meerdere keren meegemaakt:

vechtpartij op de groest
politieauto komt aanrijden, stopt op een afstandje en doet niets

pas als de vechtpartij afgelopen is komen ze uit hun auto, proberen nog een beetje stoer de achtergebleven personen vermanend toe te spreken (meestal zijn dat dan de slachtoffers die op dat moment hun wonden likken :') )
en dan stappen ze weer in hun auto en rijden weg

*O* Politie *O*
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:25:21 #208
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115288582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Chahna het volgende:

[..]

Niet vreemd natuurlijk. Er wordt toch veelal gesproken over incidenten en mensen die er wel wat aan willen doen die worden van racisme beticht. Ik doe er ook niets aan als ik wat zie en ik ben zelf nog van 'buitenlandse' afkomst. Mensen die bang zijn om op te treden tegen dit soort mensen geef ik groot gelijk. Waarom zelf risico lopen op een klap in je gezicht of een mes in je lichaam?

Mijn buurman (ongeveer 50 jaar) was altijd heel erg tegen mensen die zich ook maar ietwat racistisch uitlieten tegen andere, totdat zijn dochtertje is misbruikt door een groepje van dat tuig. Nu kan hij ze niet meer luchten of zien. Dat vind ik pas hypocriet.
dat argument van "iedereen noemt het maar incidenten en we worden van racisme beticht" begint ook een beetje belegen te raken onderhand

en nee ik heb de antwoorden ook niet, ik weet wel dat onderbuik gepriegel ook geen zoden aan de dijk zet maar een oplossing kan het 3 strikes principe zijn al zitten daar ook veel haken en ogen aan maar goed, het is niet de burger zelf die tegen dit tuig moet optreden maar de recht/wethandhavers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:26:33 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115288636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

iig dat de wet niets betekent voor deze gasten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115288931
overigens adviseert de Hilversumse politie meestal ook om geen aangifte te doen: ze zijn toch zo weer vrij en hebben toegang tot jouw gegevens waarna ze je gewoon een keertje thuis op komen zoeken :{
pi_115288971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
overigens adviseert de Hilversumse politie meestal ook om geen aangifte te doen: ze zijn toch zo weer vrij en hebben toegang tot jouw gegevens waarna ze je gewoon een keertje thuis op komen zoeken :{
Waar heb je deze informatie vandaan?
pi_115289010
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:25 schreef Re het volgende:

[..]

dat argument van "iedereen noemt het maar incidenten en we worden van racisme beticht" begint ook een beetje belegen te raken onderhand
Het is een kulargument, zeker weten. Alleen kom ik het dagelijks nog overal tegen dus bepaalde mensen vinden dit echt. Ik ben het er ook niet mee eens.
pi_115289079
quote:
For real? :{ Bron?
pi_115289164
quote:
Grootste onzin van de wereld dit.
Ten eerste wil de politie dat je altijd aangifte doet en ten tweede kunnen die gasten niet n.a.v. jouw aangifte achter je gegevens komen.
pi_115289431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Waar heb je deze informatie vandaan?
1e hands ervaring

je staat wel even met je bek vol tanden als ze dat zo tegen je zeggen :{
pi_115289837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Nozem. het volgende:
Ten eerste wil de politie dat je altijd aangifte doet
Volgens het stuk uit de OP wilde de politie eerst geen aangifte opnemen.
Ik meen me iets te herinneren van "stroperig gedrag", al zegt dat mij persoonlijk weinig.
pi_115289954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Volgens het stuk uit de OP wilde de politie eerst geen aangifte opnemen.
Ik meen me iets te herinneren van "stroperig gedrag", al zegt dat mij persoonlijk weinig.
Welk stuk van de OP precies?
pi_115290272
quote:
Dat zou toch helemaal van de pot gerukt zijn. Is het al zover gekomen?
Ik hoop dat je dat verkeerd hebt.
pi_115290318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:56 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Welk stuk van de OP precies?
OP uit het eerste deel, het stuk op de nieuwssite.
pi_115290474
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou toch helemaal van de pot gerukt zijn. Is het al zover gekomen?
Ik hoop dat je dat verkeerd hebt.
het is al jaren zo :{
pi_115290762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

OP uit het eerste deel, het stuk op de nieuwssite.
Dat is gewoon een reactie van iemand die daar reageerde.
Mogelijk Leipo666.
De politie gaat echt niet burgers adviseren om geen aangifte doen wat een enorme bullshit zeg.
pi_115290860
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Mogelijk Leipo666.
De politie gaat echt niet burgers adviseren om geen aangifte doen wat een enorme bullshit zeg.
ik was dat in ieder geval niet op een andere site :N

maar het is duidelijk dat jij nog niet vaak aangifte hebt willen doen: je moet soms hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen (voor verzekeringswerk bijvoorbeeld).
pi_115290896
quote:

[..]

Mogelijk Leipo666.
Ik kan het niet meer terugvinden. :?
pi_115290927
quote:

[..]

Mogelijk Leipo666.
Is hier wel degelijk gebeurd. Toen we hebben beloofd het zelf wel op te lossen (enorme grote familie +veel vrienden) Draaiden ze om
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_115290963
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik was dat in ieder geval niet op een andere site :N

maar het is duidelijk dat jij nog niet vaak aangifte hebt willen doen: je moet soms hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen (voor verzekeringswerk bijvoorbeeld).
O dat zal best :P
Ook wel eens 2 uur zitten wachten op het bureau en dan zo'n ongeïnteresseerde trut die je aangifte verwerkt.
Maar dat is iets anders dan een algemeen advies waarin politie zegt dat burgers maar vooral geen aangifte moeten doen.
Dat heb jij gewoon verzonnen.
pi_115290970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

1e hands ervaring

je staat wel even met je bek vol tanden als ze dat zo tegen je zeggen :{
Daarmee moet je naar de lokale krant gaan. Ik meen het echt.
pi_115291099
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Nozem. het volgende:

Ik hoor het wel heel vaak trouwens. Opvallend vaak.
pi_115291113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Nozem. het volgende:

[..]

helaas niet!
en de politie zal dit zelf natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar ze weten welke groep het steeds betreft en wat deze personen doen als erachter zijn gekomen waar je woont.

als de politie blijkbaar al bang is, wat moet je als burger dan doen?
pi_115291138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik vind het überhaupt belachelijk om de daden te refereren aan een hele groep van de samenleving. Pak de etters gewoon aan. dat is ook wat hier ontbreekt. We zijn te druk met kleurtjes en achtergronden om het werkelijke probleem aan te pakken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_115291145
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

helaas niet!
en de politie zal dit zelf natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen, maar ze weten welke groep het steeds betreft en wat deze personen doen als erachter zijn gekomen waar je woont.

Een goed wapen aanschaffen.
pi_115291158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Daarmee moet je naar de lokale krant gaan. Ik meen het echt.
mijn ervaring is alweer van ruim 5 jaar geleden
maar de omstandigheden op de Groest zijn nog steeds hetzelfde (dit is echt niet iets van de laatste tijd alleen)
pi_115291257
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een goed wapen aanschaffen.
tja...

een 'simpele' mishandeling is het niet waard om aangifte voor te doen en dan een hele lange tijd te moeten vrezen dat ze je een keer op komen zoeken :{
pi_115291271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

mijn ervaring is alweer van ruim 5 jaar geleden
maar de omstandigheden op de Groest zijn nog steeds hetzelfde (dit is echt niet iets van de laatste tijd alleen)
Als je over een vergelijkbare ervaring spreekt of kent -wie dan ook die dit leest-, direct contact opnemen met een journalist.

Aanpakken die laffe politiehandel.
pi_115291349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

helaas niet!

De politie is op grond van artikel 163 lid 5 en artikel 165 lid 1 Sv verplicht een aangifte of klacht in ontvangst te nemen.
pi_115291354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

tja...

een 'simpele' mishandeling is het niet waard om aangifte voor te doen en dan een hele lange tijd te moeten vrezen dat ze je een keer op komen zoeken :{
Maar je zou denken dat het andersom ook werkt, als je er zelf een paar tandjes laat tuffen met een groep, dat ze hun heil wellicht ergens anders zoeken, en je zelf ook amper tot geen last van politie zal hebben. :)
pi_115291525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Nozem. het volgende:

[..]

De politie is op grond van artikel 163 lid 5 en artikel 165 lid 1 Sv verplicht een aangifte of klacht in ontvangst te nemen.
er zit altijd een verschil tussen recht hebben en recht krijgen.

dan sta je daar vlak na je mishandeling nog trillend op je benen in het politiebureau om aangifte te willen doen en dan raadt zo'n agent je aan om het niet te doen omdat ze je anders wel weten te vinden...

dan ga je echt niet op je strepen staan om toch een aangifte te kunnen doen :N
pi_115291660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dan sta je daar vlak na je mishandeling nog trillend op je benen in het politiebureau om aangifte te willen doen en dan raadt zo'n agent je aan om het niet te doen omdat ze je anders wel weten te vinden...

In geval van bedreiging kan je ook anoniem aangifte doen. Dus als een agent zelf al acht is dat het niet veilig is om aangifte te doen met verstrekking persoonsgegevens zou hij je aangifte ook anoniem kunnen verwerken.
pi_115293290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ach, bij heel veel kleine criminaliteit raden ze je het wel degelijk af. het papierwerk kost teveel tijd in verhouding tot de kans dat het opgelost zal worden. Bij fietsendiefstal doen ze amper nog moeite.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115294531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Dat vind ik echt erg dat dit gebeurt.
Geeft niet echt vertrouwen meer in de 'sterke arm' :o
Zoek het maar uit :W
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:29:27 #240
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115297067
Ik heb wel eens gezien in zo'n programma met verborgen camera dat de politie adviseerde geen aangifte te doen. Kan het alleen niet meer terugvinden. Was zo'n programma als Tros Radar, Opgelicht,of zoiets.
Er werd een paar keer gevraagd om aangifte te doen en die politieagente bléef toen volhouden dat het weinig nut had en ze weigerde de aangifte op te nemen.

edit; hier staat ook al zoiets, gaat over oplichting.

http://www.opgelicht.nl/hulp/aangifte-doen/

Niet gewillig
Helaas zijn niet alle politiekorpsen altijd even gewillig om uw aangifte aan te nemen en sommigen zullen u zelfs (proberen te) weigeren. Soms vertellen ze mensen dat het gaat om een 'civiele zaak' en verwijzen hen naar een advocaat. Soms zegt een agent zelfs dat iemand maar beter naar Opgelicht?!, Radar of een ander televisieprogramma kan stappen, in plaats van de politie.

[ Bericht 22% gewijzigd door Flow3r op 08-08-2012 17:39:09 ]
pi_115297607
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb wel eens gezien in zo'n programma met verborgen camera dat de politie adviseerde geen aangifte te doen. Kan het alleen niet meer terugvinden. Was zo'n programma als Tros Radar, Opgelicht,of zoiets.
Er werd een paar keer gevraagd om aangifte te doen en die politieagente bléef toen volhouden dat het weinig nut had en ze weigerde de aangifte op te nemen.

edit; hier staat ool al zoiets, gaat over oplichting.

http://www.opgelicht.nl/hulp/aangifte-doen/

Niet gewillig
Helaas zijn niet alle politiekorpsen altijd even gewillig om uw aangifte aan te nemen en sommigen zullen u zelfs (proberen te) weigeren. Soms vertellen ze mensen dat het gaat om een 'civiele zaak' en verwijzen hen naar een advocaat. Soms zegt een agent zelfs dat iemand maar beter naar Opgelicht?!, Radar of een ander televisieprogramma kan stappen, in plaats van de politie.

Het moet natuurlijk wel een strafbaar feit zijn. Het idee dat je maar alles op internet van volslagen onbekenden zou kunnen kopen en dat de politie dan zorgt dat je je waar geleverd krijgt lijkt me niet waartoe oplichting strafbaar is gesteld. Een 'eenvoudige leugen' maakt geen oplichting als ik me niet vergis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115297871
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wijs mij eens uitspraken aan die jouw mening dat ik een racist ben onderstrepen?
Ik zeg niet dat je een racist ben. Er staat heel wat anders, namelijk dat het nogal ongeloofwaardig klinkt, zo uit je toetsenbord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_115301460
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik geloof niet in die specifieke groep.
Nee, vandaar ook wereldvreemd en politiek correct.

Want het is namelijk een gespecificeerde groep. Dat is een feit, niet een aanname.

Maar onwelgevallige dingen worden wel vaker niet geloofd.

quote:
Ik geloof wel dat voornamelijk mensen hier naartoe gekomen zijn die het in eigen land arm hadden of op een of andere manier niet geslaagd waren.
Die hebben een achterstand gehad en dat is vreselijk moeilijk in te lopen. Toch lukt het sommigen wonderwel. Maar voor anderen is de stap te hoog.
Dat ligt niet aan het Marokkaan zijn, maar aan de gehele situatie.
Maar ik denk dat ik niet de eerste ben die met dit argument komt, dus ik ben benieuwd welk Politiek Correcte Bullshitbingo vak ik nu af kan kruisen:

Waarom hebben met name moslims hier last van, en de vele andere migranten die we in dit land hebben niet?

En 'dit land' mag je vervangen door elk europees land. Daar zie je hetzelfde beeld.

quote:
Neem Nederlanders op vakantie. Ik voel me niet verwant met Oh Oh Cherso mensen, jij wel?
Ligt het aan de afkomst dat ze zich zo gedragen? Moeten we daar alle Nederlanders op aankijken en die vakantielanden uitsturen?
Poging nummer 12934872395479857324985789248752789658723465789374 om misdragingen van migranten gelijk te stellen aan lomp gedrag van vakantiegangers.

Ga jij maar eens opzoeken wat het verschil is tussen een vakantieganger en een migrant.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_115301736
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Je mag van alles verwachten ,maar het gebeurt niet he, of wel dan?
Dus geef die hoop maar op, wie droomt er nu?
Je mag wel verwachten dat als jij weer wat zwakzinnige domme dingen roept, de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen, maar dat gebeurt niet hé, of wel dan?

Dus leer eens goed argumenteren, en geef die droom dat goede bedoelingen uitmaken maar op, want wie droomt er nu aan 1 stuk door? :)

quote:
Lekker blijven zeuren over afkomst en het in die hoek blijven zoeken.
Nee, lekker blijven negeren dat het zo is. Gewoon verkondigen dat je 'er niet in gelooft'.

quote:
Totaal voorbij gaand dat vrouwen in tokkiewijken vol met autochtoon tuig helemaal niet veilig zijn, evenals in vele roomblanke kroegen waar het stikt van autochtone tokkies.
Doet niet terzake. Dingen erbij de haren bijslepen. "Ja, maar tokkies doen het ook!" :')

quote:
Ik vind ook dat het geweld aangepakt moet worden, maar zolang de focus ligt op iemands getinte velletje, denken de andere tokkies dat ze er mooi mee weg komen want het is " allemaal allochtoon 'tuig. Hoe makkelijk.
Onzin.

Maak het maar aannemelijk. Ik 'geloof niet in je'.

Jij bent echt een enorme terugwerping naar de jaren 90 zeg. Heb jij de afgelopen 20 jaar met je kop in het zand gezeten ofzo?

20 jaar geleden had je veel vriendjes, vond iedereen dat je gelijk had. Nu ben je een politiek correcte joker.
pi_115301829
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sociale druk? Jij denkt dat Marokkaanse jongeren zitten te pochen in hun omgeving,
Nee, ik trap het fabeltje onderuit dat die ouders het 'niet weten'. Want die sociale controle, die zogenaamd totaal afwezig is, is er dus wel.

Alleen kunnen we constateren dat ze er maar selectief iets mee doen.
pi_115301946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee, ik trap het fabeltje onderuit dat die ouders het 'niet weten'. Want die sociale controle, die zogenaamd totaal afwezig is, is er dus wel.

Je trapt er helemaal niets onderuit, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Ik weet veel meer over mijn omgeving en de jongeren dan de vaders over hun zoons. Sociale druk is er wel, alleen wordt niet alles verspreid, zeker niet onder jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 19:12:02 ]
pi_115301975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Sociale controle binnenshuis ja. Dat klopt. Je kan trappen wat je wil, maar uiteindelijk ziet het er meer naar uit dat je aan luchtfietserij doet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_115302013
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sociale controle binnenshuis ja. Dat klopt. Je kan trappen wat je wil, maar uiteindelijk ziet het er meer naar uit dat je aan luchtfietserij doet.
Baba, wollah dat meisje die ik vandaag heb geplayed, was tantoe gataaaar!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:14:12 #249
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115302037
quote:
Waarom hebben met name moslims hier last van
Ah, het ligt aan het geloof? Dus al die roomblanke-bekeerde-autochtone moslims gaan massaal de straten op om mensen te mishandelen , zomaar opeens ,enkel en alleen omdat ze moslim zijn?

quote:
en de vele andere migranten die we in dit land hebben niet?
Ik dacht eens gelezen te hebben op de site van het CBS dat Antillianen de kroon spanden wat delicten betreft?
Zover ik weet zijn dat niet allemaal moslims, noch Marokkanen.

quote:
Nee, lekker blijven negeren dat het zo is. Gewoon verkondigen dat je 'er niet in gelooft'.
Klopt, ik zie nog steeds geen bewijs dat het komt omdat ze moslim of Marokkaan zijn.
pi_115302040
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Baba, wollah dat meisje die ik vandaag heb geplayed, was tantoe gataaaar!
LOL! Ik zie het al voor mij inderdaad. Die gozer heeft geen idee waar hij over praat.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')