Wel volgens nederlandse regels/wetten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
Zet hier arme agenten uit Marokko aan het werk, speciaal team voor Marokkanen, als ze goed werk leveren, neem de nationaliteit van de etter af en geef het aan de agent, win-win situatie.
Geef ze wat meer bevoegdheden dan de buurtwachten of wijkagenten, dat wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel volgens nederlandse regels/wetten?
Niet eens zo'n heel slecht idee. Die zullen direct al meer gezag uitstralen naar marrokaanse crimineeltjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef ze wat meer bevoegdheden dan de buurtwachten of wijkagenten, dat wel.
Om maar te zwijgen over een imagoprobleem, en 'ze doen er zelf niets aan'.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel slecht idee. Die zullen direct al meer gezag uitstralen naar marrokaanse crimineeltjes.
Niet vreemd natuurlijk. Er wordt toch veelal gesproken over incidenten en mensen die er wel wat aan willen doen die worden van racisme beticht. Ik doe er ook niets aan als ik wat zie en ik ben zelf nog van 'buitenlandse' afkomst. Mensen die bang zijn om op te treden tegen dit soort mensen geef ik groot gelijk. Waarom zelf risico lopen op een klap in je gezicht of een mes in je lichaam?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Re het volgende:
[..]
daar zit hem een beetje de crux, niet... die groep wordt niet goed aangepakt en dus kan het door blijven etteren, dan kun je wel hard roepen dat het allemaal tuig is en ze geen respect hebben voor de maatschappij, maar diezelfde maatschappij laat het blijkbaar wel toe dat ze mogen etteren
Je bedoelt "de wet overtreden" ipv wetteloos denk ik?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
mja, hoe je het ook noemt, maar dat er gestructureerd groepen marokkanen in staat zijn wetteloos bezig te zijn vind ik persoonlijk erger dan de gepleegde feiten. We kunnen niet verwachten dat een grote groep ontspoorden ineens zich bewust worden dat ze verkeerd bezig zijn, ze worden niet gecorrigeerd dus blijven ze doen waar ze goed in zijn...
meerdere keren meegemaakt:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bedoelt "de wet overtreden" ipv wetteloos denk ik?
In hoeverre treedt de politie daar dan echt helemaal niet meer op?
dat argument van "iedereen noemt het maar incidenten en we worden van racisme beticht" begint ook een beetje belegen te raken onderhandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Chahna het volgende:
[..]
Niet vreemd natuurlijk. Er wordt toch veelal gesproken over incidenten en mensen die er wel wat aan willen doen die worden van racisme beticht. Ik doe er ook niets aan als ik wat zie en ik ben zelf nog van 'buitenlandse' afkomst. Mensen die bang zijn om op te treden tegen dit soort mensen geef ik groot gelijk. Waarom zelf risico lopen op een klap in je gezicht of een mes in je lichaam?
Mijn buurman (ongeveer 50 jaar) was altijd heel erg tegen mensen die zich ook maar ietwat racistisch uitlieten tegen andere, totdat zijn dochtertje is misbruikt door een groepje van dat tuig. Nu kan hij ze niet meer luchten of zien. Dat vind ik pas hypocriet.
iig dat de wet niets betekent voor deze gastenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bedoelt "de wet overtreden" ipv wetteloos denk ik?
In hoeverre treedt de politie daar dan echt helemaal niet meer op?
Waar heb je deze informatie vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
overigens adviseert de Hilversumse politie meestal ook om geen aangifte te doen: ze zijn toch zo weer vrij en hebben toegang tot jouw gegevens waarna ze je gewoon een keertje thuis op komen zoeken
Het is een kulargument, zeker weten. Alleen kom ik het dagelijks nog overal tegen dus bepaalde mensen vinden dit echt. Ik ben het er ook niet mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat argument van "iedereen noemt het maar incidenten en we worden van racisme beticht" begint ook een beetje belegen te raken onderhand
For real?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
overigens adviseert de Hilversumse politie meestal ook om geen aangifte te doen: ze zijn toch zo weer vrij en hebben toegang tot jouw gegevens waarna ze je gewoon een keertje thuis op komen zoeken
Grootste onzin van de wereld dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
1e hands ervaringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Volgens het stuk uit de OP wilde de politie eerst geen aangifte opnemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef Nozem. het volgende:
Ten eerste wil de politie dat je altijd aangifte doet
Welk stuk van de OP precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens het stuk uit de OP wilde de politie eerst geen aangifte opnemen.
Ik meen me iets te herinneren van "stroperig gedrag", al zegt dat mij persoonlijk weinig.
Dat zou toch helemaal van de pot gerukt zijn. Is het al zover gekomen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Leipo666 het volgende:
het is al jaren zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal van de pot gerukt zijn. Is het al zover gekomen?
Ik hoop dat je dat verkeerd hebt.
Dat is gewoon een reactie van iemand die daar reageerde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
OP uit het eerste deel, het stuk op de nieuwssite.
ik was dat in ieder geval niet op een andere sitequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een reactie van iemand die daar reageerde.
Mogelijk Leipo666.
De politie gaat echt niet burgers adviseren om geen aangifte doen wat een enorme bullshit zeg.
Ik kan het niet meer terugvinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mogelijk Leipo666.
De politie gaat echt niet burgers adviseren om geen aangifte doen wat een enorme bullshit zeg.
Is hier wel degelijk gebeurd. Toen we hebben beloofd het zelf wel op te lossen (enorme grote familie +veel vrienden) Draaiden ze omquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mogelijk Leipo666.
O dat zal bestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik was dat in ieder geval niet op een andere site
maar het is duidelijk dat jij nog niet vaak aangifte hebt willen doen: je moet soms hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen (voor verzekeringswerk bijvoorbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |