puntige knieën ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:41 schreef viseenoptie het volgende:
27? lijkt wel 40.. dood haar, huidplooi bij haar kin, aderen op haar hand, bah! (en helaas is dit de leeftijd waar ik in moet vissen)
Tuuuuuuuuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef EL_Presidente het volgende:
dit soort achterlijke mensen komen helaas vaak uit Rotterdam, Den Haag, of in de buurt van Limburg..![]()
no way dat dit soort dingen in Amsterdam gebeuren..
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef EL_Presidente het volgende:
dit soort achterlijke mensen komen helaas vaak uit Rotterdam, Den Haag, of in de buurt van Limburg..![]()
das gewoon de waarheid.. ik denk dat het IQ van een Amsterdammer hoger is dan die van een Rotterdammer en al helemaal dan die van een Hageneesquote:
Als ik je ze hoort praten zou je eerder denken dat Amsterdammers te dom zijn om te poepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
das gewoon de waarheid.. ik denk dat het IQ van een Amsterdammer hoger is dan die van een Rotterdammer en al helemaal dan die van een Hagenees
Er bestaan geen eckte amsterdammers; alles is import daarzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
das gewoon de waarheid.. ik denk dat het IQ van een Amsterdammer hoger is dan die van een Rotterdammer en al helemaal dan die van een Hagenees
Wat een gelul zeg. Alsof er geen halve tammen in Adam rondlopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef EL_Presidente het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |