Dat is wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Saind het volgende:
Ik ben in slaap gevallen met een vol biertje, op bed. Alles stinkt
Ik wil je nog bedanken voor het nummer van Henk Westbroek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je nieuwe gips zweette? Of kwam je bij Saind in bed terecht en zit ook jij nu onder het bier?
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb eerder zin in Vrijdag. Dan is het echt begonnen
De derbyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.
Komende maandag weer. Hoop op een knaltafel met Schelvis. Maar Hansie zal er vast zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.
Knaltafel met Schelves, goeiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende maandag weer. Hoop op een knaltafel met Schelvis. Maar Hansie zal er vast zitten
Je onderschat Schelvisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Knaltafel met Schelves, goeieGewoon maandag Hansie vrijdag Boskamp
Vliegbasis toch in de buurt (y)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Willem II - NAC is wel een leuke opener.
Het leger zal wel opgetrommeld worden daar.
vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boskamp zou net zo een vaste gast als Gijpie en Derksen moeten worden.
Schuift altijd aan op maandag bij 'Extra time'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij wil dat zelf alleen niet vanwege zijn werk voor de vlaamse televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |