iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof je ooit op de weblog post.
Wel op FPquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof je ooit op de weblog post.
Je vindt laatste tijd wel alles mooi van Feyenoord.quote:
Toch mooi dat ze weer eens in de CL spelen man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je vindt laatste tijd wel alles mooi van Feyenoord.
Ze mogen van mij 1 ronde door, daarna eruit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze weer eens in de CL spelen man.
Dat vind ik ook. Daarna lekker weer geld tellen met Slop en coquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze mogen van mij 1 ronde door, daarna eruit.
Aardig he van mij.
niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voorhetzelfde werd de weblog druk bezocht en was de slowchat weer eens overspoelt met mongooltjes. Gelukkig is dat niet het geval.
Maar Paul heeft wel zitten provoceren gisteren hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat wel zo is roept paul aan tot rellen en dat is gelukkig banwaardig.
Ik heb Paul altijd al irritant gevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had het gezien ja met zijn perongeluk ban.
Als Paultjuh vond ik hem altijd nog wel grappig nu is alle glans er af en is het gewoon een triest mongooltje.
Toen hij paultjuh was toen was jij dan ook nog maar 8 ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Paul altijd al irritant gevonden
Ja,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen hij paultjuh was toen was jij dan ook nog maar 8 ofzo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Saind het volgende:
Ik ben in slaap gevallen met een vol biertje, op bed. Alles stinkt
Dat is wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:14 schreef Saind het volgende:
Ik ben in slaap gevallen met een vol biertje, op bed. Alles stinkt
Ik wil je nog bedanken voor het nummer van Henk Westbroek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je nieuwe gips zweette? Of kwam je bij Saind in bed terecht en zit ook jij nu onder het bier?
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb eerder zin in Vrijdag. Dan is het echt begonnen
De derbyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.
Komende maandag weer. Hoop op een knaltafel met Schelvis. Maar Hansie zal er vast zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Willem II - NAC toch? Helaas nog geen VI.
Knaltafel met Schelves, goeiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende maandag weer. Hoop op een knaltafel met Schelvis. Maar Hansie zal er vast zitten
Je onderschat Schelvisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Knaltafel met Schelves, goeieGewoon maandag Hansie vrijdag Boskamp
Vliegbasis toch in de buurt (y)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Willem II - NAC is wel een leuke opener.
Het leger zal wel opgetrommeld worden daar.
vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boskamp zou net zo een vaste gast als Gijpie en Derksen moeten worden.
Schuift altijd aan op maandag bij 'Extra time'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij wil dat zelf alleen niet vanwege zijn werk voor de vlaamse televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |