abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:15:29 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115227458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan kan ik mijn tent dus gewoon lekker uitbaten.
Lost het probleem nog niet op dat er meisjes in elkaar geslagen worden omdat sommige rotjochies zich niet gedragen kunnen.
Laffe huichelaar
pi_115227465
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik zo'n tent had, dan zorgde ik dat deze haram was, door bijvoorbeeld afwasmiddel op basis van varkensvet te gebruiken of zoiets dergelijks. En iedereen was verder welkom.
Was het probleem niet dat ze buiten rond die tent rondhangen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:16:09 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227472
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lost het probleem nog niet op dat er meisjes in elkaar geslagen worden omdat sommige rotjochies zich niet gedragen kunnen.
Nee. Maar dat is niet het specifieke probleem van die horeca-eigenaar. Dat is een probleem van ons allemaal. Het probleem van die horeca-eigenaar is dat zijn tent op deze manier kapot gaat.
The End Times are wild
pi_115227484
Toch benieuwd waar de politie uithing, die waren niet op de hoogte van de no-goarea?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:17:31 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115227504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Maar dat is niet het specifieke probleem van die horeca-eigenaar. Dat is een probleem van ons allemaal. Het probleem van die horeca-eigenaar is dat zijn tent op deze manier kapot gaat.
Maar het probleem van die horeca-eigenaar is zijn probleem, het probleem dat 15-jarige meisjes niet meer over straat kunnen zonder aangevallen te kunnen worden, lijkt me een maatschappelijk probleem.

Die horeca-eigenaar zit in de teringzooi die hij zelf gemaakt heeft, daar heb ik geen medelijden mee
Laffe huichelaar
pi_115227507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Was het probleem niet dat ze buiten rond die tent rondhangen?
Idd, iets dat ze in elke stad doen. Rondhangen voor/naast/ achter een bar of disco of de plaatselijke
snackbar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_115227523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
Toch benieuwd waar de politie uithing, die waren niet op de hoogte van de no-goarea?
Inderdaad, je zou juist daar meer mensen neerzetten. Toch? :@
Tap tap tap
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:20:04 #58
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115227553
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je kan allerlei opties proberen maar als er een groot gedeelte van het Nederlandse volk niet durft in te zien dat wij een probleem met een bepaald volkje hebben zal je het nooit oplossen.

Zelfs op een forum is men te bang om het te benoemen en spreekt men al snel van extreem rechts dus tja. Ik hoop in ieder geval dat ze deze notoire ontkenners eens te grazen nemen.
Chcę kupić volvo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:20:21 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan krijg je het andere aspect van dit soort zaken, fietsers die door rood rijden aanhouden is nou eenmaal lucratiever dan Marokkaantjes oppakken :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:21:06 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar het probleem van die horeca-eigenaar is zijn probleem, het probleem dat 15-jarige meisjes niet meer over straat kunnen zonder aangevallen te kunnen worden, lijkt me een maatschappelijk probleem.

Die horeca-eigenaar zit in de teringzooi die hij zelf gemaakt heeft, daar heb ik geen medelijden mee
Misschien kan die horeca-eigenaar er helemaal niks aan doen. Dat weet je niet. Als hij Marokkanen weigert aan de deur dan krijgt hij meteen allerlei anti-discriminatieclubs over zich heen.

Er is misschien wel geld te verdienen met allerlei Haram-producten. Dus spoelmiddel op basis van varkensvet, zwembadreiniger op basis van varkenseiwitten, luchtverfrissers op basis van varkensingrediënten. En dan waarschuw je de mensen netjes dat in jouw etablissement gebruik gemaakt wordt van haram-producten, verder niks.
Zoiets is zo op te zetten, via internet. En zo'n spuitbus kost 15 cent om te produceren en kun je zo voor 5 euro verkopen. Gouden handel.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:21:36 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Behalve als het tot no-go area verklaard wordt dan.
The End Times are wild
pi_115227579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien kan die horeca-eigenaar er helemaal niks aan doen. Dat weet je niet. Als hij Marokkanen weigert aan de deur dan krijgt hij meteen allerlei anti-discriminatieclubs over zich heen.

Er is misschien wel geld te verdienen met allerlei Haram-producten. Dus spoelmiddel op basis van varkensvet, zwembadreiniger op basis van varkenseiwitten, luchtverfrissers op basis van varkensingrediënten. En dan waarschuw je de mensen netjes dat in jouw etablissement gebruik gemaakt wordt van haram-producten, verder niks.
Zoiets is zo op te zetten, via internet. En zo'n spuitbus kost 15 cent om te produceren en kun je zo voor 5 euro verkopen. Gouden handel.
Soort antimuggenmiddel. Antimocromiddel ;(
Tap tap tap
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:22:40 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_115227598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen meisjes die worden lastiggevallen. Hier in Zaltbommel is het ook een groot probleem. Terwijl we een klein stadje zijn met 12.000 inwoners. Het gaat te ver om alles op te noemen. Camera's in het centrum, brandstichting in huis burgemeester, sluiten en afbreken Marokkaans ontmoetingscentrum wegens dealen, helen, diefstal en geweld. Samenscholings verbod in buitenwijkse winkelcentra, plus cameratoezicht. Terroriseren cafégangers na sluitingstijd.
Noem ik toch nog het één en ander op. En het is nog niet alles.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115227635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan krijg je het andere aspect van dit soort zaken, fietsers die door rood rijden aanhouden is nou eenmaal lucratiever dan Marokkaantjes oppakken :).
Klopt, en het feit dat de politie er ook gewoon geen zin meer in heeft, want ze weten dat de straat kanker de volgende dag weer gewoon op straat staat. Niets geleerd, enkel weer een "stoer" verhaal erbij om aan hun vrienden te vertellen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:24:52 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen meisjes die worden lastiggevallen. Hier in Zaltbommel is het ook een groot probleem. Terwijl we een klein stadje zijn met 12.000 inwoners. Het gaat te ver om alles op te noemen. Camera's in het centrum, brandstichting in huis burgemeester, sluiten en afbreken Marokkaans ontmoetingscentrum wegens dealen, helen, diefstal en geweld. Samenscholings verbod in buitenwijkse winkelcentra, plus cameratoezicht. Terroriseren cafégangers na sluitingstijd.
Noem ik toch nog het één en ander op. En het is nog niet alles.

:P
Eerlijk gezegd heb ik nooit last van Marokkanen (in Boxtel). Terwijl er hier toch ook steeds meer komen. Ze rijden vaak wel op 19-jarige leeftijd rond in BMW's, waarbij ik denk: "Die hebben ze toch nooit met een krantenwijk of vakkenvullen bij elkaar kunnen sparen". Maar ze vallen mij nooit lastig. Ik hoor ook niet van anderen dat dit gebeurt.

Pas stond ik met 2 kinderen en een kinderwagen op het station. Stond er ook zo'n groepje Marokkanen te hangen. Ik vroeg ze me te helpen met de kinderwagen naar binnen te tillen. Deden ze gewoon vriendelijk hoor!
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:27:10 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt, en het feit dat de politie er ook gewoon geen zin meer in heeft, want ze weten dat de straat kanker de volgende dag weer gewoon op straat staat. Niets geleerd, enkel weer een "stoer" verhaal erbij om aan hun vrienden te vertellen.
Yep, ze roepen 1 keer discriminatie en niemand raakt ze aan :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:27:13 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115227696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:20 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Je kan allerlei opties proberen maar als er een groot gedeelte van het Nederlandse volk niet durft in te zien dat wij een probleem met een bepaald volkje hebben zal je het nooit oplossen.

Zelfs op een forum is men te bang om het te benoemen en spreekt men al snel van extreem rechts dus tja. Ik hoop in ieder geval dat ze deze notoire ontkenners eens te grazen nemen.
Rotjochies zitten in alle lagen van de bevolking. De kansarme jongeren zijn allemaal paupers. Ze worden in een slecht milieu geboren, komen op een slechte school, met allemaal even kansarme jongeren, dus worden naar beneden getrokken ipv omhoog geholpen, en zo heb creeer je dit soort tuig.

Dat allochtonen procentueel gezien meer van dit soort dingen uithalen, komt blijkbaar omdat die oververtegenwoordigd zijn in het slechte milieu waar ze in terecht gekomen zijn. En ik vind het hogelijk twijfelachtig dat die daar allemaal door hun eigen schuld terecht gekomen zijn. als je in een karsarme situatie geboren wordt, kan je eigenlijk alleen nog maar naar beneden.

Niemand wordt geboren met het idee: "groot en sterk worden, dan kan ik meisjesbenen breken"
Laffe huichelaar
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:28:14 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227716
"een slecht milieu" In Nederland, waar de zwervers vrijwillig zijn :').
Get woke, go broke!
pi_115227718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik nooit last van Marokkanen (in Boxtel). Terwijl er hier toch ook steeds meer komen. Ze rijden vaak wel op 19-jarige leeftijd rond in BMW's, waarbij ik denk: "Die hebben ze toch nooit met een krantenwijk of vakkenvullen bij elkaar kunnen sparen". Maar ze vallen mij nooit lastig. Ik hoor ook niet van anderen dat dit gebeurt.

Pas stond ik met 2 kinderen en een kinderwagen op het station. Stond er ook zo'n groepje Marokkanen te hangen. Ik vroeg ze me te helpen met de kinderwagen naar binnen te tillen. Deden ze gewoon vriendelijk hoor!
Ja, en vorig jaar in Utrecht Overvecht stonden ze met oud & nieuw met rotjes te gooien, zagen ze dat ik ervan schrok, zeiden ze sorry en gingen ze ergens anders verder. Ze bestaan wel hoor :D
De volgende dag werd echter de bus bekogeld met vuurwerk en oja, begin dit jaar is er in twee maanden twee keer bij me ingebroken door Marokkanen. Ik hou niet echt van ze.
Tap tap tap
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:29:02 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115227731
Dat bericht is wel erg 'Telegraaf'.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:30:03 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115227747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
"een slecht milieu" In Nederland, waar de zwervers vrijwillig zijn :').
De kinderen van Pa en Ma tokkie, daar weet je ook gewoon zeker van dat die het niet ver gaan schoppen, en eerder problemen op gaan leveren dan wat bij gaan dragen. Dat noem ik een slecht milieu.
Laffe huichelaar
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:30:07 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227750
Zijn alle Marokkanen Sterrenkinderen trouwens?
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:30:33 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115227758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, en vorig jaar in Utrecht Overvecht stonden ze met oud & nieuw met rotjes te gooien, zagen ze dat ik ervan schrok, zeiden ze sorry en gingen ze ergens anders verder. Ze bestaan wel hoor :D
De volgende dag werd echter de bus bekogeld met vuurwerk en oja, begin dit jaar is er in twee maanden twee keer bij me ingebroken door Marokkanen. Ik hou niet echt van ze.
Oh, ik ontken ook niet dat Nederland een Marokkanenprobleem heeft. Maar ik wil enkel zeggen dat ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen met Marokkanen gehad heb en dat ze altijd normaal tegen mij doen. Het zijn er hier nu ook weer niet extreem veel, dat scheelt misschien ook wel.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:31:00 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115227766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De kinderen van Pa en Ma tokkie, daar weet je ook gewoon zeker van dat die het niet ver gaan schoppen, en eerder problemen op gaan leveren dan wat bij gaan dragen. Dat noem ik een slecht milieu.
Dan nog is het vrijwillig,je moet naar school, daar krijg je kansen.

Ik weet dat het niet zo makkelijk is altijd, maar om nou het zware thug-life in NL de schuld te geven en als excuus te gebruiken...
Get woke, go broke!
pi_115227770
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar hebben ze daar kortsluiting in de kop bij gekregen ofzo, om te denken dat het aftuigen van meisjes dan maar oké is? Hoe kom je erbij?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')