Lost het probleem nog niet op dat er meisjes in elkaar geslagen worden omdat sommige rotjochies zich niet gedragen kunnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan kan ik mijn tent dus gewoon lekker uitbaten.
Was het probleem niet dat ze buiten rond die tent rondhangen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik zo'n tent had, dan zorgde ik dat deze haram was, door bijvoorbeeld afwasmiddel op basis van varkensvet te gebruiken of zoiets dergelijks. En iedereen was verder welkom.
Nee. Maar dat is niet het specifieke probleem van die horeca-eigenaar. Dat is een probleem van ons allemaal. Het probleem van die horeca-eigenaar is dat zijn tent op deze manier kapot gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lost het probleem nog niet op dat er meisjes in elkaar geslagen worden omdat sommige rotjochies zich niet gedragen kunnen.
Maar het probleem van die horeca-eigenaar is zijn probleem, het probleem dat 15-jarige meisjes niet meer over straat kunnen zonder aangevallen te kunnen worden, lijkt me een maatschappelijk probleem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is niet het specifieke probleem van die horeca-eigenaar. Dat is een probleem van ons allemaal. Het probleem van die horeca-eigenaar is dat zijn tent op deze manier kapot gaat.
Idd, iets dat ze in elke stad doen. Rondhangen voor/naast/ achter een bar of disco of de plaatselijkequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het probleem niet dat ze buiten rond die tent rondhangen?
Inderdaad, je zou juist daar meer mensen neerzetten. Toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
Toch benieuwd waar de politie uithing, die waren niet op de hoogte van de no-goarea?
Je kan allerlei opties proberen maar als er een groot gedeelte van het Nederlandse volk niet durft in te zien dat wij een probleem met een bepaald volkje hebben zal je het nooit oplossen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lost het probleem nog niet op dat er meisjes in elkaar geslagen worden omdat sommige rotjochies zich niet gedragen kunnen.
Dan krijg je het andere aspect van dit soort zaken, fietsers die door rood rijden aanhouden is nou eenmaal lucratiever dan Marokkaantjes oppakkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou juist daar meer mensen neerzetten. Toch?
Misschien kan die horeca-eigenaar er helemaal niks aan doen. Dat weet je niet. Als hij Marokkanen weigert aan de deur dan krijgt hij meteen allerlei anti-discriminatieclubs over zich heen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het probleem van die horeca-eigenaar is zijn probleem, het probleem dat 15-jarige meisjes niet meer over straat kunnen zonder aangevallen te kunnen worden, lijkt me een maatschappelijk probleem.
Die horeca-eigenaar zit in de teringzooi die hij zelf gemaakt heeft, daar heb ik geen medelijden mee
Behalve als het tot no-go area verklaard wordt dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou juist daar meer mensen neerzetten. Toch?
Soort antimuggenmiddel. Antimocromiddelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien kan die horeca-eigenaar er helemaal niks aan doen. Dat weet je niet. Als hij Marokkanen weigert aan de deur dan krijgt hij meteen allerlei anti-discriminatieclubs over zich heen.
Er is misschien wel geld te verdienen met allerlei Haram-producten. Dus spoelmiddel op basis van varkensvet, zwembadreiniger op basis van varkenseiwitten, luchtverfrissers op basis van varkensingrediënten. En dan waarschuw je de mensen netjes dat in jouw etablissement gebruik gemaakt wordt van haram-producten, verder niks.
Zoiets is zo op te zetten, via internet. En zo'n spuitbus kost 15 cent om te produceren en kun je zo voor 5 euro verkopen. Gouden handel.
Het zijn niet alleen meisjes die worden lastiggevallen. Hier in Zaltbommel is het ook een groot probleem. Terwijl we een klein stadje zijn met 12.000 inwoners. Het gaat te ver om alles op te noemen. Camera's in het centrum, brandstichting in huis burgemeester, sluiten en afbreken Marokkaans ontmoetingscentrum wegens dealen, helen, diefstal en geweld. Samenscholings verbod in buitenwijkse winkelcentra, plus cameratoezicht. Terroriseren cafégangers na sluitingstijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het probleem van die horeca-eigenaar is zijn probleem, het probleem dat 15-jarige meisjes niet meer over straat kunnen zonder aangevallen te kunnen worden, lijkt me een maatschappelijk probleem.
Die horeca-eigenaar zit in de teringzooi die hij zelf gemaakt heeft, daar heb ik geen medelijden mee
Klopt, en het feit dat de politie er ook gewoon geen zin meer in heeft, want ze weten dat de straat kanker de volgende dag weer gewoon op straat staat. Niets geleerd, enkel weer een "stoer" verhaal erbij om aan hun vrienden te vertellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan krijg je het andere aspect van dit soort zaken, fietsers die door rood rijden aanhouden is nou eenmaal lucratiever dan Marokkaantjes oppakken.
Eerlijk gezegd heb ik nooit last van Marokkanen (in Boxtel). Terwijl er hier toch ook steeds meer komen. Ze rijden vaak wel op 19-jarige leeftijd rond in BMW's, waarbij ik denk: "Die hebben ze toch nooit met een krantenwijk of vakkenvullen bij elkaar kunnen sparen". Maar ze vallen mij nooit lastig. Ik hoor ook niet van anderen dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meisjes die worden lastiggevallen. Hier in Zaltbommel is het ook een groot probleem. Terwijl we een klein stadje zijn met 12.000 inwoners. Het gaat te ver om alles op te noemen. Camera's in het centrum, brandstichting in huis burgemeester, sluiten en afbreken Marokkaans ontmoetingscentrum wegens dealen, helen, diefstal en geweld. Samenscholings verbod in buitenwijkse winkelcentra, plus cameratoezicht. Terroriseren cafégangers na sluitingstijd.
Noem ik toch nog het één en ander op. En het is nog niet alles.
Yep, ze roepen 1 keer discriminatie en niemand raakt ze aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, en het feit dat de politie er ook gewoon geen zin meer in heeft, want ze weten dat de straat kanker de volgende dag weer gewoon op straat staat. Niets geleerd, enkel weer een "stoer" verhaal erbij om aan hun vrienden te vertellen.
Rotjochies zitten in alle lagen van de bevolking. De kansarme jongeren zijn allemaal paupers. Ze worden in een slecht milieu geboren, komen op een slechte school, met allemaal even kansarme jongeren, dus worden naar beneden getrokken ipv omhoog geholpen, en zo heb creeer je dit soort tuig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:20 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Je kan allerlei opties proberen maar als er een groot gedeelte van het Nederlandse volk niet durft in te zien dat wij een probleem met een bepaald volkje hebben zal je het nooit oplossen.
Zelfs op een forum is men te bang om het te benoemen en spreekt men al snel van extreem rechts dus tja. Ik hoop in ieder geval dat ze deze notoire ontkenners eens te grazen nemen.
Ja, en vorig jaar in Utrecht Overvecht stonden ze met oud & nieuw met rotjes te gooien, zagen ze dat ik ervan schrok, zeiden ze sorry en gingen ze ergens anders verder. Ze bestaan wel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit last van Marokkanen (in Boxtel). Terwijl er hier toch ook steeds meer komen. Ze rijden vaak wel op 19-jarige leeftijd rond in BMW's, waarbij ik denk: "Die hebben ze toch nooit met een krantenwijk of vakkenvullen bij elkaar kunnen sparen". Maar ze vallen mij nooit lastig. Ik hoor ook niet van anderen dat dit gebeurt.
Pas stond ik met 2 kinderen en een kinderwagen op het station. Stond er ook zo'n groepje Marokkanen te hangen. Ik vroeg ze me te helpen met de kinderwagen naar binnen te tillen. Deden ze gewoon vriendelijk hoor!
De kinderen van Pa en Ma tokkie, daar weet je ook gewoon zeker van dat die het niet ver gaan schoppen, en eerder problemen op gaan leveren dan wat bij gaan dragen. Dat noem ik een slecht milieu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
"een slecht milieu" In Nederland, waar de zwervers vrijwillig zijn.
Oh, ik ontken ook niet dat Nederland een Marokkanenprobleem heeft. Maar ik wil enkel zeggen dat ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen met Marokkanen gehad heb en dat ze altijd normaal tegen mij doen. Het zijn er hier nu ook weer niet extreem veel, dat scheelt misschien ook wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en vorig jaar in Utrecht Overvecht stonden ze met oud & nieuw met rotjes te gooien, zagen ze dat ik ervan schrok, zeiden ze sorry en gingen ze ergens anders verder. Ze bestaan wel hoor
De volgende dag werd echter de bus bekogeld met vuurwerk en oja, begin dit jaar is er in twee maanden twee keer bij me ingebroken door Marokkanen. Ik hou niet echt van ze.
Dan nog is het vrijwillig,je moet naar school, daar krijg je kansen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kinderen van Pa en Ma tokkie, daar weet je ook gewoon zeker van dat die het niet ver gaan schoppen, en eerder problemen op gaan leveren dan wat bij gaan dragen. Dat noem ik een slecht milieu.
Maar hebben ze daar kortsluiting in de kop bij gekregen ofzo, om te denken dat het aftuigen van meisjes dan maar oké is? Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kinderen van Pa en Ma tokkie, daar weet je ook gewoon zeker van dat die het niet ver gaan schoppen, en eerder problemen op gaan leveren dan wat bij gaan dragen. Dat noem ik een slecht milieu.
Het slaat gewoon steeds verder door, eerst mag je tegen ze liegen, dan zijn het hoeren, en daarna is slaan/stenigen toch ook wel ok?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hebben ze daar kortsluiting in de kop bij gekregen ofzo, om te denken dat het aftuigen van meisjes dan maar oké is? Hoe kom je erbij?
nee dat zijn de jodenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Zijn alle Marokkanen Sterrenkinderen trouwens?
Kijk maar uit dat je niet door andere blauwe kleurtjes als een Stormfront figuur gezien wordt..... geloof me, ze zijn er.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het slaat gewoon steeds verder door, eerst mag je tegen ze liegen, dan zijn het hoeren, en daarna is slaan/stenigen toch ook wel ok?
Maar er is niets aan de hand verder hoor.
Jij bent dan ook geen 15-jarige Nederlandse vrouwelijke 'hoer' die het verdient om klappen te krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:31 schreef AardEngel het volgende:
Nog nooit problemen gehad in hilversum op de groest, en ik heb nog nooit wat gemerkt van een no-go area..
Vraag me af waarom je dat überhaupt aanhaalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, ik ontken ook niet dat Nederland een Marokkanenprobleem heeft. Maar ik wil enkel zeggen dat ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen met Marokkanen gehad heb en dat ze altijd normaal tegen mij doen. Het zijn er hier nu ook weer niet extreem veel, dat scheelt misschien ook wel.
Er zijn heel veel mensen die zo denken. Die zijn bang voor alle Marokkanen. Waardoor ze juist agressief gedrag uitlokken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat überhaupt aanhaalt.Net alsof er normaal functioneerde mensen zijn die denken dat alle Marokkanen schoften zijn. De zwakbegaafde mensen misschien, maar goed, daar valt sowieso niet mee te communiceren.
Ik werd vroeger gemotiveerd om te leren. Mijn eerste woordjes lezen en schrijven had ik van mijn ouders geleerd, voor ik het in groep 3 moest gaan leren. Als ik naar buiten ging, waren daar kindjes die buiten speelden, in plaats criminelen en crimineeltjes die de buurt onveilig maakten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het vrijwillig,je moet naar school, daar krijg je kansen.
Ik weet dat het niet zo makkelijk is altijd, maar om nou het zware thug-life in NL de schuld te geven en als excuus te gebruiken...
Ik denk dat zelfs de zwakbegaafde wel snappen dat een groot deel gewoon werkt, en savonds thuis ontspant, en niet savonds op straat hangt en meisjes in elkaar schopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat überhaupt aanhaalt.Net alsof er normaal functioneerde mensen zijn die denken dat alle Marokkanen schoften zijn. De zwakbegaafde mensen misschien, maar goed, daar valt sowieso niet mee te communiceren.
Escalatie van geweld. Het zijn net kinderen, maar dan de criminele versie. Ze zoeken de grens op, en de politie laat zich niet zien. O, ik kan dit gewoon zonder problemen, dan gaan we een stapje verder!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Mylene het volgende:
Opsporing Verzocht heeft al diverse keren aandacht besteedt aan het zinloze geweld in Hilversum. Het zijn niet alleen dames, maar ook willekeurige voorbijgangers die in elkaar getikt worden. Het is geen Telegraaf complot ofzo om allochtone jongeren in een kwaad daglicht te stellen.
Zodra een Marokkaan iemand in elkaar slaat, raakt de politie die Marokkaan niet aan omdat de Marokkaan een Marokkaan is en anders gaat janken. Hmm, ja precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, ze roepen 1 keer discriminatie en niemand raakt ze aan.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het slaat gewoon steeds verder door, eerst mag je tegen ze liegen, dan zijn het hoeren, en daarna is slaan/stenigen toch ook wel ok?
Maar er is niets aan de hand verder hoor.
Dat lijkt me dan ook weer sterk dat je door bang zijn agressief gedrag losmaakt bij mensen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die zo denken. Die zijn bang voor alle Marokkanen. Waardoor ze juist agressief gedrag uitlokken.
In het Amsterdamse uitgaansleven maak je dat zo vaak mee. Je wordt uitgescholden voor hoer als je het niet op prijs stelt om betast worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen 15-jarige Nederlandse vrouwelijke 'hoer' die het verdient om klappen te krijgen.
Omgekeerde wereld eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
In het Amsterdamse uitgaansleven maak je dat zo vaak mee. Je wordt uitgescholden voor hoer als je het niet op prijs stelt om betast worden.
Bij bepaalde mensen (niet per se Marokkanen!) juist wel. Dan laat je zien dat je zwak bent en juist dan komen ze op je af. Dat is toch algemeen bekend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Ziba het volgende:
Dat lijkt me dan ook weer sterk dat je door bang zijn agressief gedrag losmaakt bij mensen.
Dat vind ik echt niet normaal (en te tolereren). Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Überhaubt dat betasten al niet, maar dan nog schelden ook!! Hier zouden de mannelijke omstanders zo'n figuur dat zoiets doet meteen een paar ferme tikken verkopen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
In het Amsterdamse uitgaansleven maak je dat zo vaak mee. Je wordt uitgescholden voor hoer als je het niet op prijs stelt om betast worden.
Dit inderdaad, wat een heldenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tjonge, je moet maar durven. 2 meiden in elkaar slaan.
Ja, dat heb je in Drenthe zelfs. Maar ja, doen sommige negers ook, sommige blanke idioten ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen. Als jij zulke groepjes gewoon zoveel mogelijk ontwijkt en d'r geen aandacht aan schenkt lok je ook niets uit als in angst laten zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen (niet per se Marokkanen!) juist wel. Dan laat je zien dat je zwak bent en juist dan komen ze op je af. Dat is toch algemeen bekend.
Ja en? Dit moet je maar accepteren.... tenminste... dat zou je denken als je ziet hoe men nog steeds alles stelselmatig tracht te ontkennen. Of je hebt het zelf uitgelokt natuurlijk... dat kan ook. Let wel, dit is niet mijn gedachtegang maar van 'ontkennend Nederland/Fok'. Allemaal incidenten,... doorlopen en geen aandacht aan besteden anders ben je extreem rechts!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
De goedpraterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat heb je in Drenthe zelfs. Maar ja, doen sommige negers ook, sommige blanke idioten ook.
[..]
Bij bepaalde mensen. Als jij zulke groepjes gewoon zoveel mogelijk ontwijkt en d'r geen aandacht aan schenkt lok je ook niets uit als in angst laten zien.
Je kunt zulke groepjes niet altijd ontwijken (denk aan de oude vrouw die boodschappen moet gaan doen in een winkelcentrum waar ze rondhangen). En juist dat ontwijkgedrag en het bange kijken op afstand laat ze zien dat jij een prooidier bent. Je moet juist open en onbekommerd zijn. Dan doen ze echt niks. (mij niet iig)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef Ziba het volgende:
Bij bepaalde mensen. Als jij zulke groepjes gewoon zoveel mogelijk ontwijkt en d'r geen aandacht aan schenkt lok je ook niets uit als in angst laten zien.
Hmm ja, de goedprater nog wel.quote:
Nonsens natuurlijk. En hoezo bang kijkgedrag? Loop d'r gewoon langs, doe niet moeilijk en voel je niet opgejaagd. Ontwijk het als je d'r geen goed gevoel bij hebt, klaar. Maar dat maakt niets uit want dan pakken ze je ook wel als ze willen. Angst of geen angst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt zulke groepjes niet altijd ontwijken (denk aan de oude vrouw die boodschappen moet gaan doen in een winkelcentrum waar ze rondhangen). En juist dat ontwijkgedrag en het bange kijken op afstand laat ze zien dat jij een prooidier bent. Je moet juist open en onbekommerd zijn. Dan doen ze echt niks. (mij niet iig)
Je moet gewoon jezelf zijn en mensen moeten je gewoon niet lastig vallen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt zulke groepjes niet altijd ontwijken (denk aan de oude vrouw die boodschappen moet gaan doen in een winkelcentrum waar ze rondhangen). En juist dat ontwijkgedrag en het bange kijken op afstand laat ze zien dat jij een prooidier bent. Je moet juist open en onbekommerd zijn. Dan doen ze echt niks. (mij niet iig)
En hoe doe je precies open en onbekommerd als klein blond meisje van 16?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent ook geen kwetsbaar meisje van 15, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze pakken je niet als je niet bang bent. Die kans is echt veel kleiner. Ik denk (heb het gevoel in ieder geval), dat ik vier of vijf van die jochies nog echt helemaal tot pulp kan slaan als ze me verkeerd aankijken. Dus kijken ze me zelfs niet verkeerd aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef Ziba het volgende:
Nonsens natuurlijk. En hoezo bang kijkgedrag? Loop d'r gewoon langs, doe niet moeilijk en voel je niet opgejaagd. Ontwijk het als je d'r geen goed gevoel bij hebt, klaar. Maar dat maakt niets uit want dan pakken ze je ook wel als ze willen. Angst of geen angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |