Exact.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met wat sierlijk zwiepen op de rekstok of hoe dat ding ook heet.
alles bleef hangen bij mij... dus ik zag alleen mijn eigen postsquote:
Hier bleef ie ook hangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alles bleef hangen bij mij... dus ik zag alleen mijn eigen posts
quote:
Heb je je eten aan laten branden?quote:
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :pquote:
Is die Spar nog wat? We krijgen er in Delft ook eentje, maar ik heb geen idee of het een verbetering is en of ze interessante aanbiedingen hebben eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :p
Was om kwart voor 7 thuis van werken :p
Ik had geen zin om nog langs de super te gaan dus het is nog een verrassing wat ik zo ga eten. Der ligt sowieso nog wel het één en ander in de vriezer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee dat jullie niet konden posten. Ik moet eerst de kast inkruipen om te zien wat ik ga koken en dan zal ik daarna maar naar de spar de benodigde ingredienten halen :p
Was om kwart voor 7 thuis van werken :p
Harstikke duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is die Spar nog wat? We krijgen er in Delft ook eentje, maar ik heb geen idee of het een verbetering is en of ze interessante aanbiedingen hebben eigenlijk?
Zakdoekje nodig?quote:
Best wel.. Heb net iets behoorlijk schokkends meegemaakt tijdens werk. Ben behoorlijjk overstuurquote:
Wat voor werk doe je nu en wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Best wel.. Heb net iets behoorlijk schokkends meegemaakt tijdens werk. Ben behoorlijjk overstuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |